Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hehe, veit hva clan du snakker om. Såg posten om klanen tidligere i dag. Hw.no er kun for folk som har lyst å spille med andre en kveld, der vi sitt på teamspeak/ventrilio å spille samen. For min del har jeg brukt for mye av min tid i klan under den store CS perioden men flere kjente lag. Der det tok ofte flere timer hver dag som egentlig som skulle brukes til andre ting å tang Men blir kanskje tid til spill en eller annen gang Endret 25. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 En eller anen gang fra klokken 23-06 om morgenen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tja, har våre noen kvelder.... Som har våre litt ekstra lange Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 En eller anen gang fra klokken 23-06 om morgenen? Har så lang ikke hatt noe problem med klokka pga. at det er mange europeere der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Huff nå har jeg ikke spillt BC2 på ca en måned. venter bare på den forbanna patchen.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har ikke spilt siden sist jeg spilte holdt jeg på og si. Har ikke spilt siden jeg spilte med TJ som er 1-2 uker. Venter også hovedsakelig på patchen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Har ventet lenge på å kunne knive uten at den jeg har knivet 3 ganger i ryggen snur seg å kniver meg i trynet Endret 25. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kniven fungere helt fint! Er enkelt å greit og ta 10-20 kills med knife i en runde Men spørs hva brett det er. Endret 25. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det forstår jeg ikke Tj, har totalt under 200 kills med kniven og er i level 31 med nesten 4 dagers spilling. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har kanskje 700 kills med kniven. Synes den er svært enkel å bruke. Hadde det ikke våre får jeg spiller HC hadde jeg sikkert drept 4 gange mer med kniven. Den fungere svært godt i SC mens HC er den litt vanskelig men den fungere forsatt veldig bra Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har ikke spilt på pc på år og dag... Synes det er artigere å spille på konsoll... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Har ikke spilt på pc på år og dag... Synes det er artigere å spille på konsoll... Bra for deg da. Hater og spille på konsoll, eneste som fungerer der i gården er fifa og diverse bilspill. Blir heller ikke veldig imponert over grafikken fanboysene skryter av hele tiden. Ser ut som en pc på crack. Særlig red dead redemtion, som jeg spilte sist. Fikk meg en liten latter når jeg prøvde det ja. Men selvfølgelig, grafikk er langt fra alt. Men de kontrollene, hahaa. FPS med noe wannabe joystick crap. edit: Må bare legge til et til; HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH til alle konsoll gamerne der ute. Kos dere! Og om dere sier at dere kan spille på deres deilige 50''. Gjett hva? Det kan vi også! Endret 25. juni 2010 av Skrujernet 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vi kan spille på tv'enen også, men pc hos tv = vansklig å se og forferdelig når det er omvendt konsoll med pc skjerm. Grafikken er ikke håreisende forskjellig da, syns det blir litt overdrivelse her, må du ikke være frekk og sammenligne dx10/dx11 med konsollen sin dx9? (selv om jeg personlig har problemer med å se den store forskjellen mellom dx9 og dx10 på BC2) Har aldri hørt om fanboys som skryter av konsoll grafikk, vel kanskje ps3 brukere, men det er ikke mye. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vi kan spille på tv'enen også, men pc hos tv = vansklig å se og forferdelig når det er omvendt konsoll med pc skjerm. Grafikken er ikke håreisende forskjellig da, syns det blir litt overdrivelse her, må du ikke være frekk og sammenligne dx10/dx11 med konsollen sin dx9? (selv om jeg personlig har problemer med å se den store forskjellen mellom dx9 og dx10 på BC2) Har aldri hørt om fanboys som skryter av konsoll grafikk, vel kanskje ps3 brukere, men det er ikke mye. For det første, er det vanskelig og se for deg, kan du bare endre oppløsning. Hvorfor skal jeg ikke sammenligne DX9 mot 10 og 11. Det er jo det PC kan stille med. Når du sammenligner en Lada og en ferrari, sammenligner du ikke bare kvaliteten på taket fordi Ferrarien har en mye heftigere motor? (hmm, ja dårlig sammenligning). Men nok OT Lenke til kommentar
siindre Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Står ingenting nevnt i changelogen til patchen som kommer på mandag angående VoIP... Helt utrolig at de skal bruke så lang tid på en helt fullstendig opplagt funksjon, føler jeg fortsatt spiller beta'en. Som sikkert har blitt nevnt ufattelig mange ganger før i denne tråden så jeg får vel bare gi meg. Men det ødelegger definitivt squadplay... Alt for mange snipers og rpg. Men det står hvertfall at de har fikset kniven, nå er det mulig å knive i ryggen igjen! Endret 25. juni 2010 av siindre Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Pleier mobbe å mobbe konsolleiere med å si at vi kan gå i sirkler rundt dere i fps uten at dere treffer. Men nok OT Det å refreshe sida er for tapere Endret 25. juni 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Pleier mobbe å mobbe konsolleiere med å si at vi kan gå i sirkler rundt dere i fps uten at dere treffer. Men nok OT Det å refreshe sida er for tapere Og jeg pleier og si. Not enough money for a PC? fuck u, go get a Xbox 360 nigga. nigga plz nigga plz edit: Tok ikke den refreshe sida er for tapere tingen. Hva mente du med det? Endret 25. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Litt treig med å være offtopic og disse konsollbrukerne. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jag vill spela BF Online Jävla Dator som inte vill det. Kukfittahelvete. Skall lastá ner och pröva en annan version. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har ikke spilt på pc på år og dag... Synes det er artigere å spille på konsoll... Bra for deg da. Hater og spille på konsoll, eneste som fungerer der i gården er fifa og diverse bilspill. Blir heller ikke veldig imponert over grafikken fanboysene skryter av hele tiden. Ser ut som en pc på crack. Særlig red dead redemtion, som jeg spilte sist. Fikk meg en liten latter når jeg prøvde det ja. Men selvfølgelig, grafikk er langt fra alt. Men de kontrollene, hahaa. FPS med noe wannabe joystick crap. edit: Må bare legge til et til; HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH til alle konsoll gamerne der ute. Kos dere! Og om dere sier at dere kan spille på deres deilige 50''. Gjett hva? Det kan vi også! Akkurat nå ville jeg kalt deg en liten fanboy. Har aldri sakt at bc2 på konsoll er bedre enn på pc, jeg sier at jeg får det bedre til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå