Bjorkizz Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg sliter utrolig mye med lagg Hver eneste server jeg går inn på så har jeg høyest ping ofte 100-200 mer enn gjennomsnittlige. Flytter jeg meg til siden blir jeg alltid dradd noen steg tilbake osv. Har bare en 8mbps linje, men burde funke fint. Noen ganger kjører 5 pc-er samtidig her i huset da, men det lagger likevel ganske mye med bare 1 eller 2 maskiner på nettet samtidig. Noen andre som sliter med det samme? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg sliter utrolig mye med lagg Hver eneste server jeg går inn på så har jeg høyest ping ofte 100-200 mer enn gjennomsnittlige. Flytter jeg meg til siden blir jeg alltid dradd noen steg tilbake osv. Har bare en 8mbps linje, men burde funke fint. Noen ganger kjører 5 pc-er samtidig her i huset da, men det lagger likevel ganske mye med bare 1 eller 2 maskiner på nettet samtidig. Noen andre som sliter med det samme? Torrentprogram på nokon av maskinene? Opplever at eg får enormt med lag om µtorrent står på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg synes personlig BFBC2 begynner å bli littegranne kjedelig. har begynt på assassins creed 2, og regner med å gå over til Splinter Cell future soldier, men bare for single player. ingen slår dice i multiplayer Jeg ble litt lamm i kjeften når jeg leste ''Splinter Cell future soldier'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor er det alltid en eller annen idiot som må ha mikrofonen sin påskrudd hele tiden? Jævlig irriterende å hele tiden høre masse pusting, slurping, raping og tastetrykk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 AN94 > M416 any day. M416 er for upresis på long range, for mye rekyl. "Unscoped" er den også dårligere på korte avstander. Av de med full auto liker jeg F2000 og M416 best. Bruker også AN94, syns den er fantastisk med ACOG-sikte. Har også skaffet meg M95, men den er jo sykt upresis over lange distanser, må nesten bare bruke den på korte. M24 er den beste sniperen imo. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Beste sniperen er jo 870 Combat! jeg MÅ ha 870 Sniperen min GOL sniperen synes jeg er best, man kjenner ikke pulsslagene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hvorfor er det alltid en eller annen idiot som må ha mikrofonen sin påskrudd hele tiden? Jævlig irriterende å hele tiden høre masse pusting, slurping, raping og tastetrykk i bakgrunnen. Dette er grunnen til at jeg liker PC over konsoll. Ventrilo/Teamspeak FTW! Husker den korte karriæren i COD4 på PS3 også var plaget av at idioter satt med musikk eller plystring eller en konstant strøm med banneord som kom fra de andre spillerene. Og at den ikke husket mute settings fra kamp til kamp var jo bare katastrofalt dårlig design! Endret 24. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor er det alltid en eller annen idiot som må ha mikrofonen sin påskrudd hele tiden? Jævlig irriterende å hele tiden høre masse pusting, slurping, raping og tastetrykk i bakgrunnen. Tenkt deg at det i tillegg er en franskmann ... Me: "I need ammo!" Jeaque: "Bleu bleu bleu ... no possible ..." Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg sliter utrolig mye med lagg Hver eneste server jeg går inn på så har jeg høyest ping ofte 100-200 mer enn gjennomsnittlige. Flytter jeg meg til siden blir jeg alltid dradd noen steg tilbake osv. Har bare en 8mbps linje, men burde funke fint. Noen ganger kjører 5 pc-er samtidig her i huset da, men det lagger likevel ganske mye med bare 1 eller 2 maskiner på nettet samtidig. Noen andre som sliter med det samme? Torrentprogram på nokon av maskinene? Opplever at eg får enormt med lag om µtorrent står på i bakgrunnen. Har aldri på µTorrent i bakgrunnen når jeg spiller. Har heller ikke µTorrent kjørende på noen andre maskiner, bortsett fra bruttern som kanskje har det på for "gøy", men tviler på han bruker det ofte Får vel bare håpe på at fibernettet snart blir utbygd her. Tar sin tid Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Prøv å avslutte torrent programmet en stund før du spiller og/eller reset router rett før du spiller. Bruker du trådløst nett forresten? Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant ut at µTorrent kjørte på PC'en til broren min uten at han visste det selv en gang.. Men, ja bruker trådløst nett. Bruker en telenor router nå, men har en bedre d-link router liggende også da Har bra signal så tror ikke det kan være signalet ? Skal teste om en liten stund om det har blitt bedre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) uTorrent er en kjent synder på å få nett til å gå sirup Wlan er ikke akkurat FPS spillerens bestevenn det heller. Det er høyere packetloss på wlan enn kablet (med mindre det er en pill råtten kabel da!) uansett hvor godt signal du har. Prøv først å drepe uTorrent hos din bror, blir det ikke bedre av det, ville jeg prøvd å koble meg på med kabel for å se om det er det trådløse som forårsaker laggen. Endret 24. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Pingen gikk ned og jeg har ikke merket noe lagg nå Var nok uTorrent ja. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hva er det som er i Multiplayer Update 2 (467 mb) til Xbox 360? Fikk den ikke fram før nå jeg Endret 24. juni 2010 av Rockna Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg ble litt lamm i kjeften når jeg leste ''Splinter Cell future soldier'' Haha.. observant type. Mente selvfølgelig Ghost Recon Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen som har interesse for å joine clan? Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva er det som er i Multiplayer Update 2 (467 mb) til Xbox 360? Fikk den ikke fram før nå jeg Småfiks og Onslaught mode, men for å få tilgang til onslaught må man kjøpe det for 800MS points Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Me har jo Hw.no "clanen" som høre til på teamspeak serveren til nizzen som er nede igjen Eneste man trenger er Hw.no i nick og være medlem på diskusjon.no men no er dette en fun clan for folk på forumet slik dem kan spille samen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Me har jo Hw.no "clanen" som høre til på teamspeak serveren til nizzen som er nede igjen Eneste man trenger er Hw.no i nick og være medlem på diskusjon.no men no er dette en fun clan for folk på forumet slik dem kan spille samen Klanen jeg snakker om har folk fra hele verden. Den passer både for "laid back" gaming og for de som er interresert i konkurranser. Vi holder for tiden på med å sette opp lag for en intern turnering der de beste lagene blir påmeldt i større konkurranser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå