Rockna Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Funker ikke hos meg heller nå =/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Funker fint hos meg. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 funker utmerket hos meg så i en annen tråd at det var noe trøbbel hos telenor nå? en link til utlandet som var nede. Det er ikke umulig.. Har Telenor selv.. Funker fint å komme online med X360en. .Spilte nettopp et par kamper med MW2. Men Battlefield Bac Company 2, får jeg bare "Failed to connect". Får heller ikke signet inn på Playstation network.. Prøvd å restarte ruteren min, uten hell.. Satser på at det er Telenor som sliter nå. Spilte Medal of honor betaen et par timer i går, uten problemer. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Klikk her for å åpne hurtig(VG Nett) Telenor bekrefter søndag kveld at deres kunder berøres av problemer med internett. - Jeg kan bekrefte at det er problemer med internett. Men det er mye uklarheter. Våre teknikere sier at problemet ikke ligger hos oss, men hos en leverandør, sier pressekontakt Knut Sollid i Telenor. Flere av VG Netts lesere forteller om problemer med å komme inn på flere nettsteder, spesielt domener registrert i USA. Endret 20. juni 2010 av Lube Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg har Telenor og linja har vært litt loka i dag ja... Kommer ikke inn på Bc2 nå Endret 20. juni 2010 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Urettferdig Hansifansi Irriterende at det skal være problem med internett når jeg må gjøre ferdig arbeid slik jeg får fri i morgen Fungere nå EA her, men tru jeg er kun lucky Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Urettferdig Hansifansi hihi Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har Telenor og jeg har ikke merket noe som helst. Jeg har ikke prøvd bf enda da. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Alle som trenger stabilt nett kan komme til meg. Tar en hundrings pr time Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Oppdatering! SUFESTOPP: Norske nettbrukere opplever problemer. - Jeg kan bekrefte at det er problemer med internett. Men det er mye uklarheter. Våre teknikere sier at problemet ikke ligger hos oss, men hos en leverandør, sier pressekontakt Knut Sollid i Telenor til VG Nett. Vet du noe om denne saken?Tips VG Netts journalist! Ifølge Telenor ligger problemet hos en amerikansk oppstrømsleverandør, Level 3. Det norske selskapets kunder rammes likevel. - De som får problemer opplever det som et brudd, eller at de ikke får kontakt. Det sies at det ikke er et direkte brudd, men en feil som fører til lavere kapasitet, slik at færre får surfet på nettet, opplyser Sollid. Leserstorm Flere av VG Netts lesere forteller om problemer med å komme inn på flere nettsteder, spesielt domener registrert i USA. Også brukere av Playstation Network opplever trøbbel. Leserne har også hatt problemer med norske nettsteder, som aftenposten.no, finn.no, bt.no, nettavisen.no, dn.no og en rekke andre. Jobbes på spreng Etter det Telenor har kjennskap til, jobbes det nå på spreng med å løse feilen hos det amerikanske selskapet. - Jeg har fått forståelse for at det har eskalert oppover i organisasjonen i Level 3, så det tyder på at det er et større problem. Men det er ikke noe vi kan gjøre noe med, så vi alarmerer ikke, sier Sollid. Ifølge leserne har også nettbrukere i Sverige og Danmark problemer. - Dette rammer antagelig flere internettleverandører, og våre kunder i Sverige og Danmark, sier Sollid. - Ingen varsel Post- og teletilsynet hadde ikke hørt om problemene før VG Nett tok kontakt. - Vi har ikke fått noen varsel eller indikasjoner, og kan ikke si noe om saken. Når det er brudd eller utfall av en viss betydning får vi varsel, sier informasjonsdirektør Elisabeth Sørbøe Aarsæther. VG Nett har også vært i kontakt med Uninett. Heller ikke de hadde informasjon om problemene. (Saken oppdateres) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Har lite med fiber å gjøre. Om fiberselskapet hadde hatt avtale med samme leverandør, hadde vi oppleved akkurat det samme... Det er vel noen som har vært litt for ivrige med en gravemaskin ett eller annet sted Endret 20. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er noen som kommer til og bli litt ivrig med gravemaskin på huset hans. (selv om dette ikke virker inn så mye hos meg, bare på BC2 tråden) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ventrilo spiller vel ingen rolle om man har nett i dag eller ikke, altfor fint vær til å spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Første post i denne tråden faktisk. Men lurer på hvilken AR som gjør mest damage. AEK 970 Assault Rifle XM8 Prototype Assault Rifle F2000 Assault Rifle STG .77 Assault Rifle AN94 Abakan Assault Rifle M416 Assault Rifle M16A2 Assault Rifle Hvilken av disse vil dere anbefale å bruke? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg meiner M16A2 og AN94 er dem beste for Assault for acc/dmg Selv har jeg ikke en klar vinner mellom dem Endret 21. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Min favoritt var M416, men siden jeg har fått Plentium star på den så har jeg gått over til å bruke XM8 og AN94. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 AN94 > M416 any day. M416 er for upresis på long range, for mye rekyl. "Unscoped" er den også dårligere på korte avstander. Av de med full auto liker jeg F2000 og M416 best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå