Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

funker utmerket hos meg ;)

så i en annen tråd at det var noe trøbbel hos telenor nå?

en link til utlandet som var nede.

Det er ikke umulig.. Har Telenor selv.. Funker fint å komme online med X360en. .Spilte nettopp et par kamper med MW2. Men Battlefield Bac Company 2, får jeg bare "Failed to connect".

Får heller ikke signet inn på Playstation network.. Prøvd å restarte ruteren min, uten hell.. Satser på at det er Telenor som sliter nå. Spilte Medal of honor betaen et par timer i går, uten problemer.

Lenke til kommentar

Klikk her for å åpne hurtig(VG Nett) Telenor bekrefter søndag kveld at deres kunder berøres av problemer med internett.

- Jeg kan bekrefte at det er problemer med internett. Men det er mye uklarheter. Våre teknikere sier at problemet ikke ligger hos oss, men hos en leverandør, sier pressekontakt Knut Sollid i Telenor.

Flere av VG Netts lesere forteller om problemer med å komme inn på flere nettsteder, spesielt domener registrert i USA.

Endret av Lube
Lenke til kommentar

Oppdatering!

SUFESTOPP: Norske nettbrukere opplever problemer.

- Jeg kan bekrefte at det er problemer med internett. Men det er mye uklarheter. Våre teknikere sier at problemet ikke ligger hos oss, men hos en leverandør, sier pressekontakt Knut Sollid i Telenor til VG Nett.

Vet du noe om denne saken?Tips VG Netts journalist!

Ifølge Telenor ligger problemet hos en amerikansk oppstrømsleverandør, Level 3. Det norske selskapets kunder rammes likevel.

- De som får problemer opplever det som et brudd, eller at de ikke får kontakt. Det sies at det ikke er et direkte brudd, men en feil som fører til lavere kapasitet, slik at færre får surfet på nettet, opplyser Sollid.

Leserstorm

Flere av VG Netts lesere forteller om problemer med å komme inn på flere nettsteder, spesielt domener registrert i USA. Også brukere av Playstation Network opplever trøbbel.

Leserne har også hatt problemer med norske nettsteder, som aftenposten.no, finn.no, bt.no, nettavisen.no, dn.no og en rekke andre.

Jobbes på spreng

Etter det Telenor har kjennskap til, jobbes det nå på spreng med å løse feilen hos det amerikanske selskapet.

- Jeg har fått forståelse for at det har eskalert oppover i organisasjonen i Level 3, så det tyder på at det er et større problem. Men det er ikke noe vi kan gjøre noe med, så vi alarmerer ikke, sier Sollid.

Ifølge leserne har også nettbrukere i Sverige og Danmark problemer.

- Dette rammer antagelig flere internettleverandører, og våre kunder i Sverige og Danmark, sier Sollid.

- Ingen varsel

Post- og teletilsynet hadde ikke hørt om problemene før VG Nett tok kontakt.

- Vi har ikke fått noen varsel eller indikasjoner, og kan ikke si noe om saken. Når det er brudd eller utfall av en viss betydning får vi varsel, sier informasjonsdirektør Elisabeth Sørbøe Aarsæther.

VG Nett har også vært i kontakt med Uninett. Heller ikke de hadde informasjon om problemene.

(Saken oppdateres)

Lenke til kommentar

Har lite med fiber å gjøre. Om fiberselskapet hadde hatt avtale med samme leverandør, hadde vi oppleved akkurat det samme...

Det er vel noen som har vært litt for ivrige med en gravemaskin ett eller annet sted :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Første post i denne tråden faktisk.

Men lurer på hvilken AR som gjør mest damage.

AEK 970 Assault Rifle

image-10.pngaek-971-2.png

XM8 Prototype Assault Rifle

image-101.pngxm8-prototype.png

F2000 Assault Rifle

image-102.pngF2000.png

STG .77 Assault Rifle

image-103.pngstg-aug.png

AN94 Abakan Assault Rifle

image-104.pngan-942.png

M416 Assault Rifle

image-105.pngm416.png

M16A2 Assault Rifle

image-106.pngm16.png

Hvilken av disse vil dere anbefale å bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...