_Bulldog_ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://twitter.com/Bazajaytee/status/16292052858 Tror nok vi må vente en god stund på den nye patchen. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) http://twitter.com/B...tus/16292052858 Tror nok vi må vente en god stund på den nye patchen. Endret 16. juni 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Catalyst 10.6 er klar. skal laste ned ikveld. Eneste hentydning til BF:BC2 var dette: "Resolved Issues for All Windows Operating Systems This section provides information on resolved issues in this release of the ATI Catalyst™ Software Suite for Windows. These include: ? "Battlefield 2: Bad Company" maps no longer takes unusually long to load" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Catalyst 10.6 er klar. skal laste ned ikveld. Eneste hentydning til BF:BC2 var dette: "Resolved Issues for All Windows Operating Systems This section provides information on resolved issues in this release of the ATI Catalyst™ Software Suite for Windows. These include: ? "Battlefield 2: Bad Company" maps no longer takes unusually long to load" og crossfire med 58xx kort er ødelagt igjen med 10.6.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Typisk det, men skal sjå om den hjelper for singel kort senere i kveld. Blir lite spilling uten datamus Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Catalyst 10.6 er klar. skal laste ned ikveld. Eneste hentydning til BF:BC2 var dette: "Resolved Issues for All Windows Operating Systems This section provides information on resolved issues in this release of the ATI Catalyst™ Software Suite for Windows. These include: ? "Battlefield 2: Bad Company" maps no longer takes unusually long to load" Ikke installer disse driverne. Fleste har problemer med dem, inkludert meg. Hovedmenyen lagger fy og man får ca halvparten av fpsen man hadde før ingame... Bra jobba ATI, som vanlig Endret 17. juni 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Innstalere ikke noe nytt sant det ikke har vert par prøvekaniner foran meg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 etter all erfaring jeg har med ATI og drivere så skal jeg ikke installere noe nytt før om en måned. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 WTF........... Jeg installerte driverne før jeg leste innleggene her... Får prøve og se hvordan det går med spillet... Fingers crossed. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hjalp syyykt på load tiden min 4870 512mb btw Endret 17. juni 2010 av Turbo sindre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen med 4870x2 som kan bekrefte forbedringer? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg har 2x 5570, jeg loader maps på 10 sec... Før den nye driveren, jeg ikke tør å installere. Endret 17. juni 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har dårlige load time her med ATI 4870. Bruke no nesten 10-15 sek å loade forhold til før der den var 4-8 sek. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 lurer på om det hjelper på mitt mobility 4570? når jeg prøvde 10.5 så ville ikke pcen akseptere den, kansje det funker bedre med 10.6. jeg legger ut svar her så fort jeg får testet 10.6, enten senere i kveld eller i morgen. skal først prøve 10.5 om den funker og om det er noe forbedring fra 10.4 på mitt kort Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 So early signs are we fixed the problem by rolling back a change involving SPECACT kits. As long as this continues we are aiming to release on Wednesday (23rd) of next week. However this is dependant on how fast we can gain approval the patch is compliant with Steam. If that approval does not come quick enough the release will slip to the Monday (28th) of the week after (as it is a red day in Sweden on Friday next week and we don't release patches at the end of working weeks). This does mean that SPECACT kits will not be available after patching as we had hoped but all other fixes remain as does the ability to play the new modes like Map Pack #3. postet av en på Gamer sitt forum ang 10.6 driveren så funker de, har ikke merket noe problem med den enda. ang loadetiden så vet jeg ikke om den har endret seg noe, frem til nå så virker det som om den er uendret. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg hater dette spillet. Ca kl 23.30 joina jeg en server med 7-8 spillere på.. Jeg spillte og spillte sammen med disse i ca en time. Da jeg hadde 32/5 i K/D og det andre laget hadde 4 tickets igjen (jeg var defender), klikket spillet. TYPISK !!! Etter 296 døde fiender og kun 4 igjen crasher dette drittspillet... Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har klikket hos meg bare 1 gang : p Ganske fornøyd jeg med selve holdbarheten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg hater dette spillet. Ca kl 23.30 joina jeg en server med 7-8 spillere på.. Jeg spillte og spillte sammen med disse i ca en time. Da jeg hadde 32/5 i K/D og det andre laget hadde 4 tickets igjen (jeg var defender), klikket spillet. TYPISK !!! Etter 296 døde fiender og kun 4 igjen crasher dette drittspillet... Tenk hvis det er dataen din det er noe feil med? Eller drivere? Ikkje sikkert det er spillet sin feil at det klikker. Kanskje det er din feil Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er faktisk riktig som Nizzen sier at flere faktorer kan gjøre at den klikker oftere osv. Spesielt realtek lydkortet intrigert i hovedkortet kan det løsest med og sette lyd-en til War Tapes ingame settings. Eller har du ATI så skal det hjelpe med å sette A.I på maks i Catalyst, andre ting som kan hjelpe er å kjøre spille som administrator, (kjør steam som administrator også vist du bruke det) eller forandre dxauto til dx9 der dx9 er mer stabilt i 64bit versjonen av Windows Tru det er et par til, men dem kom jeg på i farten Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg hater dette spillet. Ca kl 23.30 joina jeg en server med 7-8 spillere på.. Jeg spillte og spillte sammen med disse i ca en time. Da jeg hadde 32/5 i K/D og det andre laget hadde 4 tickets igjen (jeg var defender), klikket spillet. TYPISK !!! Etter 296 døde fiender og kun 4 igjen crasher dette drittspillet... Tenk hvis det er dataen din det er noe feil med? Eller drivere? Ikkje sikkert det er spillet sin feil at det klikker. Kanskje det er din feil Såg du kom på samme server igår. Prøvde å si fra på chat, men er vell ikke så mange som følger med på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå