FrankBjarne Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du kan ikke stikke bakfra eller ved siden. Du må treffe de i trynet eller brystet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du kan ikke stikke bakfra eller ved siden. Du må treffe de i trynet eller brystet. Kan man vell! Står man godt og koseligt intill kan man fint drepe bakfra Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Noen som har noen gode formeninger om hvorfor min PC crasher nesten hver eneste gang jeg spiller BF:BC2 ? PCn låser seg og lyden henger seg opp.. hrmf !! Hendte en stund med meg også. Akkurat samme problemet med låst lyd og så kræsj. Hos meg tror jeg det var drivere for etter jeg oppdaterte til Catalyst 10.4 ble alt perfekt. Nå vet ikke jeg hvilke drivere du har osv. da, men sånn ble det fikset hos meg. Endret 13. juni 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor hender det at jeg ikke kan gi ordre? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor hender det at jeg ikke kan gi ordre? Skjer det samme med meg ganske ofte. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det ender med at man står stille og hopper på Q før en wookie skyter deg. har gitt opp med ordre, ikke mange som hører etter heller. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det ender med at man står stille og hopper på Q før en wookie skyter deg. har gitt opp med ordre, ikke mange som hører etter heller. Man får litt mere poeng da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen innlegg gikk litt for langt både når det kom til bildespam og personkommentarer. Disse innleggene er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvorfor hender det at jeg ikke kan gi ordre? Skjer det samme med meg ganske ofte. Jeg har stort sett tatt det for gitt at ikke alle mann i en squad *kan* gi ordre. Men jeg har ikke greid å finne regelen. Ihvertfall 2 mann i en squad kan gi ordre hvordan disse to velges aner jeg ikke. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 har alltid trodd det var squad leader jeg. eller kanskje den med mest score. værste jeg vet er at den ikke alltid spotter når jeg trykker Q. helt sinnsykt irriterende når jeg ser en fyr ta bakholsangrep på 5 av mine mens jeg ikke får spotta han Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Man får litt mere poeng da Noe jeg gjør en del er å ha C4, Improved Demolitions og Explosives Leg Pouch og sende ordre til en av m-com'ene, før jeg løper til den selv, slenger på så mange C4 som mulig (6-7) og, hvis jeg rekker, armere den, før jeg løper ut og detonerer. Da får man 50 poeng for hver objective damage + squad attacking order (eller noe) for hver objective damage og hvis man er heldig et par kills også Funker særlig bra på den første bravo'en på Nelson Bay (den nærmest havet). Helt sikkert noen som har brukt den taktikken før, men den er genial Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Mangler 3 def orders på Insignia. Irriterer meg at den bugger seg. Må kikke litt over eller litt til siden eller akkurat midt på for å få den til og fungere når den ikke er bugga. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Er litt småirritert på BFBC2 i disse dager, iom at 98% av spillerne tror de spiller team deathmatch. Ja, samme her - irriterer meg grenseløst. På Rush så står de fleste og hamrer løs på et eller annet mens det piper som faen i M-com'en, men ingen rører en finger for å desarmere driten. Endret 14. juni 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Rush er ødelagt, recons og folk som som swapper over til attacking team runde etter runde. Og selvfølgelig alle de som løper rundt solo, og ikke passer på m-coms. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XgFcJ38-IOc Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) konge Winter 2010 Endret 14. juni 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det det mest epic spillet jeg har spilt. Det å 1942. Helt magisk tid. Bare av å høre musikken å hu japse dama så ble det sååå mood lift. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg er ikke så veldig glad for expansion, fiks spillet først for faen, lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå