Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode formeninger om hvorfor min PC crasher nesten hver eneste gang jeg spiller BF:BC2 ? PCn låser seg og lyden henger seg opp.. hrmf !!

Hendte en stund med meg også. Akkurat samme problemet med låst lyd og så kræsj. Hos meg tror jeg det var drivere for etter jeg oppdaterte til Catalyst 10.4 ble alt perfekt. Nå vet ikke jeg hvilke drivere du har osv. da, men sånn ble det fikset hos meg.

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen innlegg gikk litt for langt både når det kom til bildespam og personkommentarer. Disse innleggene er fjernet fra tråden.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Hvorfor hender det at jeg ikke kan gi ordre?

Skjer det samme med meg ganske ofte.

Jeg har stort sett tatt det for gitt at ikke alle mann i en squad *kan* gi ordre. Men jeg har ikke greid å finne regelen. Ihvertfall 2 mann i en squad kan gi ordre hvordan disse to velges aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Man får litt mere poeng da :)

Noe jeg gjør en del er å ha C4, Improved Demolitions og Explosives Leg Pouch og sende ordre til en av m-com'ene, før jeg løper til den selv, slenger på så mange C4 som mulig (6-7) og, hvis jeg rekker, armere den, før jeg løper ut og detonerer. Da får man 50 poeng for hver objective damage + squad attacking order (eller noe) for hver objective damage og hvis man er heldig et par kills også :) Funker særlig bra på den første bravo'en på Nelson Bay (den nærmest havet). Helt sikkert noen som har brukt den taktikken før, men den er genial :p

Lenke til kommentar

Er litt småirritert på BFBC2 i disse dager, iom at 98% av spillerne tror de spiller team deathmatch.

Ja, samme her - irriterer meg grenseløst. På Rush så står de fleste og hamrer løs på et eller annet mens det piper som faen i M-com'en, men ingen rører en finger for å desarmere driten.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...