Tj-nome Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hehe nei har ikke kasta den i bakken. Skulle tilfeldigvis modde litt på pulten så var tilfeldigvis dataledningen til musen der. Satt den sammen igjen men den reagere ikke Lenke til kommentar
jonol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mitt fjes etter og ha joina TS kanalen: haha, den var nice da Lenke til kommentar
Suntax Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 vi satt jo alle å spilte bf da. er litt mer kos om vi sitter å kommuniserer og spiller ilag Lenke til kommentar
jonol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Suntax: aka barnehage med en gjeng gorillaer. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Bruker dere VT eller teamspeak? Eller noe annet tull? Hvis VT, info? Er fryktelig trøtt nå, så klarer ikke å tenke selv. Endret 13. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 går for det meste i TS Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor får jeg noen ganger bronse dogtags, andre ganger sølv, og andre ganger igjen gull, når jeg har knivet noen? Det er avhengig av ranken til den du har stukket med kniven. Lav rank er bronse-tag, rank over 40 er gull-tag. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) 40 er sølv, 41 og oppover er gull! Sikkert det du mente men følte bare det kunne bli forstått på den måten at de med lvl 40 og oppover er gull. Er litt småirritert på BFBC2 i disse dager, iom at 98% av spillerne tror de spiller team deathmatch. Endret 13. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hadde ikke vært forbausa om folk klaga på at det ikke vær free for all heller.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg ønsker meg infantery only mode jeg som BF2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Knife og pistol only kunne vært fancy til tider... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Enig med Nizzen med infanteri mode. Dette hadde våre konge til tide men igjen treng man heli og tanks for Battelfield følelsen Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Conquest på Arica er tilnærmet inf.mode, bortsett fra UAV'en. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som har noen gode formeninger om hvorfor min PC crasher nesten hver eneste gang jeg spiller BF:BC2 ? PCn låser seg og lyden henger seg opp.. hrmf !! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Min har begynt å gjøre det samme i det siste. Vet ikke om det har noe med at jeg har installert noe annet Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er så sykt irriterende.. Alt av bios instillinger osv er ordna på, men PCn crasher og crasher hver gang jeg spiller BF:BC2.. Pleier å ta alt fra 5-50min Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er så sykt irriterende.. Alt av bios instillinger osv er ordna på, men PCn crasher og crasher hver gang jeg spiller BF:BC2.. Pleier å ta alt fra 5-50min Er det sånn prestige system på BC2 når man når lvl 50? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er så sykt irriterende.. Alt av bios instillinger osv er ordna på, men PCn crasher og crasher hver gang jeg spiller BF:BC2.. Pleier å ta alt fra 5-50min Sjekk til at temperaturen på skjermkortet er 'normal'. Hadde samme problem før. Bare alt+tab ut i Windows i ny og ne så se om tempen holder seg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er så sykt irriterende.. Alt av bios instillinger osv er ordna på, men PCn crasher og crasher hver gang jeg spiller BF:BC2.. Pleier å ta alt fra 5-50min Er det sånn prestige system på BC2 når man når lvl 50? Nope Det er så sykt irriterende.. Alt av bios instillinger osv er ordna på, men PCn crasher og crasher hver gang jeg spiller BF:BC2.. Pleier å ta alt fra 5-50min Sjekk til at temperaturen på skjermkortet er 'normal'. Hadde samme problem før. Bare alt+tab ut i Windows i ny og ne så se om tempen holder seg Takk.. Skal sjekke det i morgen =) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Den jævla kniven. Kan det ikke snart komme en patch som fikser den. Jeg skulle hatt minst 10 dogtags i dag, men endte opp med ingen for jeg står å stikker i folk men de dør ikke. Ender opp med at h*n hører meg å plaffer meg ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå