Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

At du ikke får quitte server før nytt map er lastet inn er uansett en uting, samme om det tar 5 eller 50 sec å laste inn.

Så det har ingenting å si hva slags system man har i PC'n?

At exit knappen ikke dukker opp før mappet er lastet inn har ingenting å si på hardwaren. Men hvor lang tid det tar å laste inn derimot...

men som sagt, det er/var primært ett ATI problem, kunne løses med diverse hotfixer og beta drivere for enkelte. Skal prøve Catalyst 10.5 når jeg kommer hjem for å se om de har fikset det helt for oss med 4870x2 i DX10 (Dx10/9 gjorde aldri noen forskjell hos meg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som synes G3 er litt lite treffsikker på langt hold? Fått litt dilla på recon med g3, men synes den er mest effektiv i nærkamp sammen med motion mines og c4 da :p

Prøvd med Marksman speccen?

Har faktisk kun prøvd med Magnum ammo. Får prøve med marksman :)

Kjører selv i7-720QM og ATI mobility 5650 (catalyst 10,4) på bærbaren og C2D E8500 3,16GHz og nVidia 9800GT på stasjonæren og har ikke merket noe til treg loadingtid etter catalyst 10,4 :)

I settings.ini filen min står det "DxVersion=auto". Vil bærbaren da stille seg automatisk til DX11 på 5650 kortet? Og hva er Fov? Min sier Fov=55

Lenke til kommentar

Kjører selv i7-720QM og ATI mobility 5650 (catalyst 10,4) på bærbaren og C2D E8500 3,16GHz og nVidia 9800GT på stasjonæren og har ikke merket noe til treg loadingtid etter catalyst 10,4 :)

I settings.ini filen min står det "DxVersion=auto". Vil bærbaren da stille seg automatisk til DX11 på 5650 kortet? Og hva er Fov? Min sier Fov=55

hvis 5650 støtter DX11 så ja, "DxVersion=auto" gjør at den stiller DX versjonen til det høyest som kortet kan stilles til, i ditt tilfelle DX11

FOV er Field Of View, det vil si synsvinkelen din. jeg har den på 85, og jeg har en 15,6'' skjerm. hvis du setter den på for mye vil terrenget i kanten av skjermen bli strekt

Lenke til kommentar

hvis 5650 støtter DX11 så ja, "DxVersion=auto" gjør at den stiller DX versjonen til det høyest som kortet kan stilles til, i ditt tilfelle DX11

FOV er Field Of View, det vil si synsvinkelen din. jeg har den på 85, og jeg har en 15,6'' skjerm. hvis du setter den på for mye vil terrenget i kanten av skjermen bli strekt

Ok, jeg har også en 15,6" skjerm med 1366x768 oppløsning. Skal teste ut litt forskjellige innstillinger :)

Lenke til kommentar

Så hvis jeg plotter inn desired horizontal FOV = 90 grader så får jeg den optimale vertikale FOV instillingen, altså 59 i dette tilfellet? Hva vil disse 90 gradene utgjøre i synsvinkelen? 45 grader til hver side på en måte? Rett meg om dette blir "feil" for en optimal synsvinkel :)

Med FOV=85 ble ihvertfall alt strekt litt ut på sidene.

Lenke til kommentar

Det er en bug, og det har vært slik en stund. Synd egentlig, jeg elsker MG36, veldig bra våpen.

Tenkte å starte med det selv :(

meh, du lærer fort hvor "doten" er i hardcore uansett. Eiger glatt med MG36 i HC jeg iallefall :=)

Og den kommer til å bli sykt OP når den blir patchet.

Lenke til kommentar

OMG!!!

Har/hadde en av de beste rundene i mitt liv. 6 deaths og 34 kills. Alle med slugs og CG....

SÅ BESTEMMER SPILLET SEG FOR Å KLIKKE! :(

Så inni hampen tilrettelagt... :(

Btw.: Hvordan endrer jeg FOV? Går inn i setting.ini og prøver å forandre FOV der, men det går bare tilbake til default igjen (55). Vil helst ha den på 90.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Btw.: Hvordan endrer jeg FOV? Går inn i setting.ini og prøver å forandre FOV der, men det går bare tilbake til default igjen (55). Vil helst ha den på 90.

Når du har åpnet settings.ini i notepad og gjort det du skulle, så trykker du bare på "fil > lagre".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...