Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten ingen load time, rundt 5 sec på maks. Da kjøre jeg gamle ATI serien med dx9. Eneste jeg merke forskjellen med hotfix er med dx11 men det er ikke mulig med grafikkort mitt no, før jeg får igjen 5890 av leverandøren etter kortet tok kvelden etter en uke i maskinen.

Personlig mener jeg det er nesten ingen forskjell mellom dx9 og dx10 men med dx11 ser du faktisk stor forskjell i grafikken så det blir konge når grafikkortet kjem tilbake

Lenke til kommentar

Er så lite som skal til for at folk kaller noen andre IT-teknikere, Som over, post det på PS3 forumet. Sjekk porter på modem og router eller om du har alt i en boks. Tatt testen på Ps3n sine innstinglinger om du får IP adresse osv ?. Men dette er veldig off topic så unskyld.

Ja selvfølgelig har jeg sjekket porter, og NAT og modem og router osv. Han ene har jobbet for min ISP, Lyse og hjalp meg godt på vei,godt nok til at andre spill fungerte online men altså ikke EA sine.

Ser ikke helt hvorfor dette er OT ettersom tråden heter Fakta,videoer og diskusjon.

Lenke til kommentar

Det er ikke OT siden det handler om tråden, men kanskje flere PS3 spillere kan hjelpe.

Må faktisk lure om at den eneste løsningen er å kontakte EA personlig på epost eller telefon. Har selv testet ps3 min med BC2 å det fungere uten problem. Her har du kontakt informasjonen til EA:

EA Kundesupport:

Phone: 21 03 33 97

E-mail: [email protected]

Edit:

En fiks for Realtek lydkort på hovedkortet, har testet den og det fungere utmerket (Kun fiks vist dere opplever crash)

Du må slå av to settings på for mic-en i Realtek HD Audio Manager:

Noise Suppression og Acoustic Echo Cancellation.

Det fikset problemet her for meg når jeg gjekk tilbake til realtek som lydkort

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Så da var det et forsøk på å angripe ati uten noen form for fakta?

Nei, at ATI kort har hatt lang loading tid i dette spillet uten div. beta patches og game profiles (som tydeligvis ikke fungerer for alle, for jeg får enten rask loading tid og artifacts når jeg prøver det, eller null artifacts og treig loading) er ikke en nyhet - type 30-45sec loading selv med "killer" hardware. Har riktignok ikke prøvd de nyeste offisielle Catalyst driverene som ble lagt ut i slutten av Mai da, så det er godt mulig de fikser biffen helt.

At du ikke får quitte server før nytt map er lastet inn er uansett en uting, samme om det tar 5 eller 50 sec å laste inn.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Jeg har fra 5 - 15 i loadingtid, før jeg er inne. (5 sek er ikke ofte da) Men det hjelper ikke alltid når man må vente ingame i 20 sek :thumbdown:

HW i signatur

Viktig å nevne at det ligger på en intel X25-m SSD :love:

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...