saladin waits for alice Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Loading kunne vært enda raskere, men ca 11 sekunder er bra nok Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 vi spiller ikke quake 2 lenger. er 10 sec for mye for deg det ikke gaming noe for deg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Har nesten ingen load time, rundt 5 sec på maks. Da kjøre jeg gamle ATI serien med dx9. Eneste jeg merke forskjellen med hotfix er med dx11 men det er ikke mulig med grafikkort mitt no, før jeg får igjen 5890 av leverandøren etter kortet tok kvelden etter en uke i maskinen. Personlig mener jeg det er nesten ingen forskjell mellom dx9 og dx10 men med dx11 ser du faktisk stor forskjell i grafikken så det blir konge når grafikkortet kjem tilbake Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Er så lite som skal til for at folk kaller noen andre IT-teknikere, Som over, post det på PS3 forumet. Sjekk porter på modem og router eller om du har alt i en boks. Tatt testen på Ps3n sine innstinglinger om du får IP adresse osv ?. Men dette er veldig off topic så unskyld. Ja selvfølgelig har jeg sjekket porter, og NAT og modem og router osv. Han ene har jobbet for min ISP, Lyse og hjalp meg godt på vei,godt nok til at andre spill fungerte online men altså ikke EA sine. Ser ikke helt hvorfor dette er OT ettersom tråden heter Fakta,videoer og diskusjon. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Det er ikke noe galt med Playstation eller spillet. Det er fult og helt EA sin skyld. (Hvis det er som du sier, at ingen EA-spill fungerer over nett). Kan fungere å lage ny bruker. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Det er ikke OT siden det handler om tråden, men kanskje flere PS3 spillere kan hjelpe. Må faktisk lure om at den eneste løsningen er å kontakte EA personlig på epost eller telefon. Har selv testet ps3 min med BC2 å det fungere uten problem. Her har du kontakt informasjonen til EA: EA Kundesupport: Phone: 21 03 33 97 E-mail: [email protected] Edit: En fiks for Realtek lydkort på hovedkortet, har testet den og det fungere utmerket (Kun fiks vist dere opplever crash) Du må slå av to settings på for mic-en i Realtek HD Audio Manager: Noise Suppression og Acoustic Echo Cancellation. Det fikset problemet her for meg når jeg gjekk tilbake til realtek som lydkort Endret 9. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 @Corey En annen ting: Har du åpna porter: - Port: 80 TCP - Port: 18121 TCP - Port: 18126 TCP - Port: 18126 UDP - Port: 13505 TCP - 18390 TCP Outgoing - 18395 TCP Outgoing - 18395 UDP Outgoing - 13505 TCP Outgoing - 80 TCP Outgoing Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 lols, alle vet du det kjent for hacking på andres pcer TJ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 No er det faktisk EA sine anbefalte ports. Vist det ikke hjelpe så er jeg faktisk uten løsning på problemet, kan høre med en kamerat men det for bli etter eksamen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Får vel prøve å spille litt igjen jeg også. Har ikke spilt på år og dag. Si ifra dersom noen skal spille. =) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Så da var det et forsøk på å angripe ati uten noen form for fakta? Nei, at ATI kort har hatt lang loading tid i dette spillet uten div. beta patches og game profiles (som tydeligvis ikke fungerer for alle, for jeg får enten rask loading tid og artifacts når jeg prøver det, eller null artifacts og treig loading) er ikke en nyhet - type 30-45sec loading selv med "killer" hardware. Har riktignok ikke prøvd de nyeste offisielle Catalyst driverene som ble lagt ut i slutten av Mai da, så det er godt mulig de fikser biffen helt. At du ikke får quitte server før nytt map er lastet inn er uansett en uting, samme om det tar 5 eller 50 sec å laste inn. Endret 9. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Rart at jeg aldri har problemer i det hele tatt. Loading tid er på 8sec med DX9 og 13sec med DX10 som er og forvente av et spill i 2010. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Mmm bruker så og si ingen loading tid selv.. GTX260 og i7 930 @4ghz Endret 9. juni 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg sitter på en WD green 7200 rpm hdd, E8500 3,16Ghz og HD4890 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Du får lett den prosessoren opp på 3.6 - 3.8ghz. får ganske stort hopp i ytelse i BFBC2 med høyere klokk. Det med at loadingen er så sykt kort hos meg har vel noe med å gjøre at jeg også har spillet kjørende på Intel X25-M SSD.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Hadde klokk på den før, men en kamerat klarte og resete innstillingene i BIOS. Etter det gadd jeg ikke stille opp at. Uansett så merka ikke jeg noe forskjell fra 3,2Ghz til 3,7Ghz i FPS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg har fra 5 - 15 i loadingtid, før jeg er inne. (5 sek er ikke ofte da) Men det hjelper ikke alltid når man må vente ingame i 20 sek HW i signatur Viktig å nevne at det ligger på en intel X25-m SSD Endret 9. juni 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har fra 5 - 15 i loadingtid, før jeg er inne. (5 sek er ikke ofte da) Men det hjelper ikke alltid når man må vente ingame i 20 sek HW i signatur Viktig å nevne at det ligger på en intel X25-m SSD kommer inn på nesten samme tiden, men med en WD black Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 At du ikke får quitte server før nytt map er lastet inn er uansett en uting, samme om det tar 5 eller 50 sec å laste inn. Så det har ingenting å si hva slags system man har i PC'n? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 oppdaterte til 10.5a, det hjalp på loadingen, men det er fortsatt artifacts. Prøvde med USAS 12 gauge og lightweight, må si en løper som lynet med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå