Bjorkizz Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som synes G3 er litt lite treffsikker på langt hold? Fått litt dilla på recon med g3, men synes den er mest effektiv i nærkamp sammen med motion mines og c4 da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Prøvde MP-443 Grach pistolen i går. Den fungerer helt sinnssykt bra på lang distanse. En anen ting er at jeg får HS med den når jeg skyter i brøstkassa på folk. Noen som skal spille tunaijt? Endret 8. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 FFikk mange ctd med det gamle skjermkortet, men ingen med deet nye. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Ååååååååå sååå diiiiiig ! Fikk dobbel marksman headshot med sniper helt random.. Bare skøyt tilfeldig mot en fyr, så popper det opp masse poeng og shit. 297 poeng for to headshots Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit? idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 DX9 lastingen går 10x fortere enn DX10 lastingen. Hvorfor ikke bruke CTRL+SHIFT+ESC og bare halshogge prosessen derifra? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit? idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/ Du får bare oppdatere driverene dine. Er en god stund siden ATI kom med "hotfix" til BC2. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit? idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/ Du får bare oppdatere driverene dine. Er en god stund siden ATI kom med "hotfix" til BC2. Hadde vert veldig snilt å evnt poste en link til denne fixen : ) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit? idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/ Jeg har nVidia-kort Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Så da var det et forsøk på å angripe ati uten noen form for fakta? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som synes G3 er litt lite treffsikker på langt hold? Fått litt dilla på recon med g3, men synes den er mest effektiv i nærkamp sammen med motion mines og c4 da Prøvd med Marksman speccen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Eg har ATI kort, og loading times er på rundt 5-10 sekund… Snakk om "evigheter". Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATI-Catalyst-Hotfix.aspx ATI Catalyst™ 10.5a Hotfix features:The ATI Catalyst 10.5a Hotfix provides resolution for the following issue: * Battlefield: Bad Company 2 - Long load times for new maps when using a Windows® 7 / Windows Vista® based system with an: o ATI Radeon HD 4xxx series graphics card o ATI Radeon HD 3xxx series graphics card o ATI Radeon HD 2xxx series graphics card Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 tror jeg kan få en del poeng neste runde: http://bfbcs.com/stats_pc/mollekake haha, værste er at jeg har sikkert 5 andre våpen som mangler 1 kill til medalje, mista litt oversikten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Nå har jeg hatt 2 utdannete IT-teknikere til å se på PS3en min, og begge 2 får ikke til online delen til Bad Company 2. Tingen er at andre online spill fungerer helt fint. Så jeg spørr igjen, er det seriøst bare jeg som ikke kommer inn på online-delen med PS3? Dette må jo være en feil hos EA! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Eg har ATI kort, og loading times er på rundt 5-10 sekund… Snakk om "evigheter". Samme her Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Nå har jeg hatt 2 utdannete IT-teknikere til å se på PS3en min, og begge 2 får ikke til online delen til Bad Company 2. Tingen er at andre online spill fungerer helt fint. Så jeg spørr igjen, er det seriøst bare jeg som ikke kommer inn på online-delen med PS3? Dette må jo være en feil hos EA! Det er godt mulig at det er EA sin feil. Kjenner en som har problemer med å komme seg inn på EA-serverne, så han får ikke spilt over nettet. Har du testet andre EA-spill? Hvis ikke de funker heller, så må du kontakte EA og be de hjelpe deg med det problemet. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Så jeg spørr igjen, er det seriøst bare jeg som ikke kommer inn på online-delen med PS3? Har litt på følelsen at denne tråden leses mest av PC folk, så kanskje det er mer svar å få i tråden dedikert til PS3 eller i PS3 forumet. Og så bør du fortelle litt mer om nettverks-oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Er så lite som skal til for at folk kaller noen andre IT-teknikere, Som over, post det på PS3 forumet. Sjekk porter på modem og router eller om du har alt i en boks. Tatt testen på Ps3n sine innstinglinger om du får IP adresse osv ?. Men dette er veldig off topic så unskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå