Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit?

idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/

Du får bare oppdatere driverene dine. Er en god stund siden ATI kom med "hotfix" til BC2.

Lenke til kommentar

Hvorfor må man load'e neste brett før man kan trykke på exit?

idiotisk design som forverres av råtne ATI drivere slik at det tar eeeevigheter å laste inn neste map :/

Du får bare oppdatere driverene dine. Er en god stund siden ATI kom med "hotfix" til BC2.

Hadde vert veldig snilt å evnt poste en link til denne fixen : )

Lenke til kommentar

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATI-Catalyst-Hotfix.aspx

ATI Catalyst™ 10.5a Hotfix features:

The ATI Catalyst 10.5a Hotfix provides resolution for the following issue:

* Battlefield: Bad Company 2 - Long load times for new maps when using a Windows® 7 / Windows Vista® based system with an:

o ATI Radeon HD 4xxx series graphics card

o ATI Radeon HD 3xxx series graphics card

o ATI Radeon HD 2xxx series graphics card

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt 2 utdannete IT-teknikere til å se på PS3en min, og begge 2 får ikke til online delen til Bad Company 2.

Tingen er at andre online spill fungerer helt fint.

Så jeg spørr igjen, er det seriøst bare jeg som ikke kommer inn på online-delen med PS3?

Dette må jo være en feil hos EA!

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt 2 utdannete IT-teknikere til å se på PS3en min, og begge 2 får ikke til online delen til Bad Company 2.

Tingen er at andre online spill fungerer helt fint.

Så jeg spørr igjen, er det seriøst bare jeg som ikke kommer inn på online-delen med PS3?

Dette må jo være en feil hos EA!

Det er godt mulig at det er EA sin feil. Kjenner en som har problemer med å komme seg inn på EA-serverne, så han får ikke spilt over nettet.

Har du testet andre EA-spill? Hvis ikke de funker heller, så må du kontakte EA og be de hjelpe deg med det problemet.

Lenke til kommentar

Har litt på følelsen at denne tråden leses mest av PC folk, så kanskje det er mer svar å få i tråden dedikert til PS3 eller i PS3 forumet.

Og så bør du fortelle litt mer om nettverks-oppsettet ditt.

Lenke til kommentar

Er så lite som skal til for at folk kaller noen andre IT-teknikere, Som over, post det på PS3 forumet. Sjekk porter på modem og router eller om du har alt i en boks. Tatt testen på Ps3n sine innstinglinger om du får IP adresse osv ?. Men dette er veldig off topic så unskyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...