Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med oss som har lastet ned fra EAstore?

Max 10ganger?

Uendelig så vidt jeg har fått med meg, men sørg for å ta backup av install filene fra cache mappen, etter ett år får du nemlig ikke lov til å laste ned spillene lenger...

Lenke til kommentar

HVORFOR MÅ DETTE DRITTSPILLET CRASHE HELE TIDEN ? GAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:

Tipper det er dataen din det er noe feil med  :tease:

BC2 har ikkje "crasha" hos meg med den nye patchen.. eller nyeste :p Med crash mener jeg hoppe ut til desktop.

Nizzen: Hva har jeg sagt til deg...sier det igjen: Selv du ikke har problemer så betyr ikke det at ingen andre har det:P

DEt med at Bc2 crasher ut til desktop er ikke noe nytt kjære venn :)

Men får vel snart komme og eie deg, MÅ bare makse ut Sitrep i mw2 :ph34r:

Lenke til kommentar

Flere det skjer med? :)

Skjønte ikke noe når spillet bare ble "borte" etter runden, uten noen feilmelding i det hele tatt. :p

EDIT: mer enn 400 sider og 8000 poster (Y)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

De tok jo nylig vekk red dot og 4x for M14 og G3, med god grunn. Tviler på det kommer tilbake igjen.

Har vel aldri vært mulig med red dot eller ACOG på M14/G3? Eller er det en konsollrarietet?

G3+Red dot = OP deluxe.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Originale navne er Vintovka Snayperskaya Spetsialnaya eller Vintorez som folk kaller den. Det er en russisk sniper rifle som kom ut på 80-tallet.

Det som er spesielt med den er at den er lydløs og bruke gas slik de er semi-automatisk sniper rifle med 10 skudd i magasinet slik den er ingame på BC2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ugh rævspill- Var da faen så store oppdateringer som blir pådytta en stakkar. 450 faens MB tar halvannen time med den rævlinja som er her. Der gikk ettermiddagsspillinga.

Lenke til kommentar

HVORFOR MÅ DETTE DRITTSPILLET CRASHE HELE TIDEN ? GAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:

Tipper det er dataen din det er noe feil med  :tease:

BC2 har ikkje "crasha" hos meg med den nye patchen.. eller nyeste :p Med crash mener jeg hoppe ut til desktop.

Nizzen: Hva har jeg sagt til deg...sier det igjen: Selv du ikke har problemer så betyr ikke det at ingen andre har det:P

Men får vel snart komme og eie deg, MÅ bare makse ut Sitrep i mw2 :ph34r:

Drittspill :angry: Kan ikke EA bare slenge ut en patch som kan fikkse dette spillet..

ekke rart folk går lei, når de ikke gidder å gjøre noe med spillets problemer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Digget Heroesreferansen og alle MW2 referaneene i single playeren, men slutten var merkelig og kort. Savner slutt som står i stil med eneren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...