Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått ett problem med "BFBC2Updater", den sier at spillet er korrupt og jeg må installere det på nytt, BFBC2Game funker fint og starter spillet og alt fungerer.

Noen måte å fikse updateren på uten å installere spillet på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått ett problem med "BFBC2Updater", den sier at spillet er korrupt og jeg må installere det på nytt, BFBC2Game funker fint og starter spillet og alt fungerer.

Noen måte å fikse updateren på uten å installere spillet på nytt?

Tru ikke det, veit vertfall ikke om en fiks som fungere.

Takk, ikke ofte jeg klarer og komme med god forklaring på ting :!:

Takker for guiden :thumbup:

Ingen problem, jeg følger faktisk den guide nesten step by step uten og leste den før i dag tidlig av en venn som gav meg linken

Lenke til kommentar

Blir lite spilling i kveld, eksamen i morgen.

Men, det stemmer veldig bra med nesten ingen bullet drop på semi og fullauto, dem har like liten bullet drop som assault våpen

edit: Selv meiner jeg VSS har for mange feil for og kunne brukes aktivt uten en ammo venn attmed deg. Samme er det med spray mønsteret som er utrulig latterlig. Men det er min oppfatting av våpenet.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

UMP har jo mirakuløst lite bulletdropp og bulletspread. Eg har plukka minst 50 på 350 meter pluss minus. VSS med red dot er veldig god i nærkamp, om ein ikkje vil bruke hagle.

Eg byrjar å bli skikkeleg flink med sniperriflene no, tok mange på Arica Harbour som sprang rundt og hoppa som galningar.

Lenke til kommentar

Eg blir KVALM av å spele før midnatt. Eg hamnar ALDRI på ein bra server før alle 12 åringane har lagt seg. Einaste måten ein kan overleve på blant alle sniperane er noobtube, mortar, M60 eller handgrenade.

Ingen ser ut til å tenke taktikk heller. Eg hadde tanksen og fekk nokre RPG i meg. Så skreiv eg Repair i chatten. Engi rett foran meg. Neeeeida, han var meir opptat av å fyre av random RPG's mot m-com.

Arg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hadde en sykt fet bug istad. Da runden var ferdig var jeg plutselig LvL 1, så fylte XP-meteret seg helt opp til LvL 27. Alle poengene.

Lenke til kommentar

HVORFOR MÅ DETTE DRITTSPILLET CRASHE HELE TIDEN ? GAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:

Tipper det er dataen din det er noe feil med  :tease:

BC2 har ikkje "crasha" hos meg med den nye patchen.. eller nyeste :p Med crash mener jeg hoppe ut til desktop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...