pxK Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Nå har jeg fått ett problem med "BFBC2Updater", den sier at spillet er korrupt og jeg må installere det på nytt, BFBC2Game funker fint og starter spillet og alt fungerer. Noen måte å fikse updateren på uten å installere spillet på nytt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Veldig bra sammenligning! Fant faktisk en veldig bra guide for recon klassen! BC2: recon guide Takk, ikke ofte jeg klarer og komme med god forklaring på ting :!: Takker for guiden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Nå har jeg fått ett problem med "BFBC2Updater", den sier at spillet er korrupt og jeg må installere det på nytt, BFBC2Game funker fint og starter spillet og alt fungerer. Noen måte å fikse updateren på uten å installere spillet på nytt? Tru ikke det, veit vertfall ikke om en fiks som fungere. Takk, ikke ofte jeg klarer og komme med god forklaring på ting :!: Takker for guiden Ingen problem, jeg følger faktisk den guide nesten step by step uten og leste den før i dag tidlig av en venn som gav meg linken Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 WOO HOO 400 sider uansett, noen som skal game i kveld? jeg vet jeg ikke skal noe i morgen, så i kveld kan jeg spille litt lengre enn 15-30 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Noen som spiller nå? Leste på recon siden at Semi og Fullauto sniperne ikke har bulletdrop Er med å spille i kveld jeg Endret 7. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kvifor påsto dei at VSS berre er for noobs som har problem med sjølvtilliten? Usaklig much? Edit: snakkar då om den recon guiden som var linka til tidlegare. Endret 7. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Blir lite spilling i kveld, eksamen i morgen. Men, det stemmer veldig bra med nesten ingen bullet drop på semi og fullauto, dem har like liten bullet drop som assault våpen edit: Selv meiner jeg VSS har for mange feil for og kunne brukes aktivt uten en ammo venn attmed deg. Samme er det med spray mønsteret som er utrulig latterlig. Men det er min oppfatting av våpenet. Endret 7. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 UMP har jo mirakuløst lite bulletdropp og bulletspread. Eg har plukka minst 50 på 350 meter pluss minus. VSS med red dot er veldig god i nærkamp, om ein ikkje vil bruke hagle. Eg byrjar å bli skikkeleg flink med sniperriflene no, tok mange på Arica Harbour som sprang rundt og hoppa som galningar. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker 2-3 skudd med VSS på HC sammen med Red Dot. Holder til en god del kills det. 1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 HVORFOR MÅ DETTE DRITTSPILLET CRASHE HELE TIDEN ? GAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 mister jeg stats etter CTD? Fikk en knall runde med 3k score og 32/8 i KPD. Hvor blir det av den fackings updaten. Bad Jobb EA Dice Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Tror ikke det, gjorde det før i hvertfall. er det noe forskjell på 870 og Neostad? føler at jeg treffer mer med 870 og at Neostad har en forjævlig hitbox registrering, men det kan være placebo. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Synes 870 treff bedre, men tru det har med den tar mindre dmg (mindre fysiske kuler forhold til Neostad) som gjør den treff bedre. Håper vertfall den blir enda bedre etter uppdate fra EA Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Eg blir KVALM av å spele før midnatt. Eg hamnar ALDRI på ein bra server før alle 12 åringane har lagt seg. Einaste måten ein kan overleve på blant alle sniperane er noobtube, mortar, M60 eller handgrenade. Ingen ser ut til å tenke taktikk heller. Eg hadde tanksen og fekk nokre RPG i meg. Så skreiv eg Repair i chatten. Engi rett foran meg. Neeeeida, han var meir opptat av å fyre av random RPG's mot m-com. Arg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hadde en sykt fet bug istad. Da runden var ferdig var jeg plutselig LvL 1, så fylte XP-meteret seg helt opp til LvL 27. Alle poengene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Flere som har opplevd den. Ser hele karrieren i BC2 i revy Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tenker jeg skal spille litt nå, bare å joine med. Var lite folk på 32p serverene Endret 7. juni 2010 av b00n Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Bare å legge meg til (PC). Soldier Nerowulf Jeg er kanskje ikke den beste til å skyte. Men jeg er en god team-player. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 HVORFOR MÅ DETTE DRITTSPILLET CRASHE HELE TIDEN ? GAAAAAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tipper det er dataen din det er noe feil med BC2 har ikkje "crasha" hos meg med den nye patchen.. eller nyeste Med crash mener jeg hoppe ut til desktop. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Kun to eksamen igjen så er da tid til BC2 og prosjektet. Forresten hørte fra en venn at han ikke får installert BC2 flere gange pga maks grense på 10 ganger. Er det DRM på DVD-en til EA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå