Merko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) levelen og våpenene og sånt, blir resetta når fullversjonen er ute ikke sant? Jepp, alt blir tilbakestillt. Det eneste du får beholde er navnet på 'soldaten' din. Er jo en fordel at du kan holde av navnet ditt til full release da. ; ) Fikk skutt ned mitt første helicopter med Tracer. Endret 6. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 levelen og våpenene og sånt, blir resetta når fullversjonen er ute ikke sant? Jepp, alt blir tilbakestillt. Det eneste du får beholde er navnet på 'soldaten' din. Er jo en fordel at du kan holde av navnet ditt til full release da. ; ) Fikk skutt ned mitt første helicopter med Tracer. hvordan fikk du det våpenet? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 En kompis av meg sa at det vi får på demoen til ps3 vil vi få med oss i selve spillet. Det skjedde nemlig med bad company 1 og det er sikkert derfor det er 4,9 millioner XP fra Rank 2 til Rank 3;) Han med videoen spiller betaen derfor har han flere våpen. De som spiller demoen har bare RPG rocket launher så vidt jeg vet:) Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da var spillet forhåndsbestilt til Xbox 360!! Men fikk ikke noe Beta-key da.. hmm levelen og våpenene og sånt, blir resetta når fullversjonen er ute ikke sant? Jepp, alt blir tilbakestillt. Det eneste du får beholde er navnet på 'soldaten' din. Er jo en fordel at du kan holde av navnet ditt til full release da. ; ) Fikk skutt ned mitt første helicopter med Tracer. What, hvilket navn? Er det sånn at man kan lage sin egen soldat eller noe? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du får ikke PC beta om du bestiller X360 versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Pc beta Den har det fine navnet Gustav Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Er rank 11 det høyeste på beta pc? Endret 6. februar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er rank 11 det høyeste på beta pc? altså, kommer du deg dit før release, heh, da har du gitt avkall på alt som heter liv.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er rank 11 det høyeste på beta pc? Jepp, Rank11 er det høyeste på betaen. Det er også en god del begrennsninger på hva du kan 'uncloke' i betaen. '1000' blir nok fjerna på release ;P Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Carl Gustav Baz00ka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Første anmeldelse er inne, se førstepost ;> Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som vet om disse bilene er med i bc2? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er der er gode, gamle Battlefield 2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er der er gode, gamle Battlefield 2 Que? Jeg lurer på om de er med i bc2 eller om de er helt erstattet av atv. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Åh, sorry... Litt lett å lese "bilene" til "bildet" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Første anmeldelse er inne, se førstepost ;> Har du en link? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 http://gameinformer.com/games/battlefield_...er-preview.aspx http://gameinformer.com/games/battlefield_...60/default.aspx Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser ingenting som kan minne om en anmeldelse jeg. Derimot ser det ut til at det er Gameinformers brukere som har gitt spillet den karakteren. Den linken er også bare en forhåndstitt på betaen, så anmeldelsen er ikke gitt ut enda er jeg redd. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal vist være en anmeldelse i bladet. Blir 9.5/10 som kjent fra baksiden av coveret til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå