toy_man Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes det virker rart at MW2 skal ha 'skuffet' noen - det var egentlig ganske klart på forhånd at spillet skulle gjenta COD4, bare at man skulle spe på litt dritt. Jeg har aldri vært i tvil om at Battlefield- serien har holdt et langt høyere nivå enn COD-serien både når det kommer til lyd, intelligens og generell underholdningsverdi. Vel Cod4 var bra og er fremdeles bra (synd jeg begynner å bli lei og inf har gitt opp cod4). Så mange av de som ble skuffet, håpet på et spill som fremdeles var cod4. Men bare med bedre og ny ting. Ettersom det skulle være en direkte etterfølger av cod4. Men synd at dem ødla hele spillet -.- Har bare spilt bf2. Men syntes bf2 var bra når det kom ut (selv om jeg bare spilt inf only, kanskje derfor jeg likte cod4 så godt). Syntes at enkelte var litt for "gode" men fly etc. Men har stor tro på at Bf:Bc2 kommer til å bli bra. Er vel en av de spillene som kommer til å ta fps fronten 2010. Bra at det kommer så tidlig ut også. Håper bare at det blir en suksse. Så andre fps spill produsenter skjønner at det å tilfredstille spillere og hva de ønsker er viktig (hinthint inf ward). Hittil virker alt lovende for bf:bc2 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 de som har spilt beta er det veldig bra? er det til pc eller ps3/xbox 360 dere har spilt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Er kun PS3 betaen som er tilgjengelig no. Har skrevet litt om min erfaring tidligere i denne tråden her Men for og si det kort, eg er stor fornøyd! Og det kan bare bli bedre frem mot slippdato! Endret 17. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser frem til slippdato jeg og, men begynen rjo å bli litt lei Arica Harbor, og nå har jeg måtte sluppet opp litt på spillinga siden jeg hadde eksamen idag så nå ligger jeg jo langt bak med lvl 18. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En av de viktigste tingene som spiller den store forskjellen melllom CoD og BF:BC er at i CoD er det en bestemt vei du MÅååå følge hele tiden, i BF:BC er det ikke en vegg som kan stoppe deg, eller en boligblokk for den slags skyld. Mye gøyere og sprenge hele verden kjøre tanks gjennom huser Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Synes det virker rart at MW2 skal ha 'skuffet' noen - det var egentlig ganske klart på forhånd at spillet skulle gjenta COD4, bare at man skulle spe på litt dritt. Jeg har aldri vært i tvil om at Battlefield- serien har holdt et langt høyere nivå enn COD-serien både når det kommer til lyd, intelligens og generell underholdningsverdi. Det skuffet fordi MW2 skulle være en etterfølger av CoD4 som var et fantastisk spill. Men i stedet for å beholde den gode formelen ble MW2 en kaotisk konsoll port som ikke falt i smak i det hele tatt. Tvungen Steam installasjon som begynte å laste ned spillet i stedet for å bruke de to dvd'ene jeg satt med, ingen dedicerte servere, ingen console, "barping" og overdrevne kill streak awards. Nei, det hele ble bare en stor skuffelse for min del. Det er en grunn til at IW holdt tilbake informasjonen som tilsa at MW2 var en konsoll port til PC, og at omtaler til PC versjonen ikke kom ut før noen dager etter lansering. De visste at PC communitiet ville føle seg pisset på. MW2 er sikkert et helt fantastisk spill til konsoll som det ble designet for. Men for en som spiller FPS på PC og som hadde blitt kjempeglad i CoD4, ble MW2 en stor skuffelse. Endret 20. desember 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Foresten: BF: BC2 LM til PC Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nice, forholdsvis grei pris også :] Bestiller* Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) heller her :game.no gratis frakt Endret 23. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I can't waaait !!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Faen og jævlig helvetes faen meg typisk, nå er betaen over for lengs og jeg følger ikke med mer. Og seff når jeg ikke gjør det så dukker det opp masse beta coder på twitteren dems.... YAAAA ! Jeg hater verden noen ganger, HVORFOR !? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Betaen er fortsatt oppe den Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Betaen er fortsatt oppe den Bare til PS3? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Den skulle egenltig stenge 21. Desember men de ville fortsette ut jul elns. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 BF:BC2 sier dette på sin twitter: RT please: The #PS3 Beta end is getting close, better play now before the servers go dark. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Betaen er stengt nå Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 kan trådstarter lage en avstemmnig om man skal ha spillet til pc,ps3,xbox eller vet ikke? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 BF:BC2 sier på sin twitter The #PS3 Beta is now officially finished, next we'll see you on the #BFBC2PC Beta battlefield! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jaja, får heller prøve meg på demoen Demoen kommer tidlig januar så er sikkert bare noen uker så er det ute. Cheers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå