Tj-nome Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ingen problem med imponerende stats. Sikkert en bruke som har spelt før, så starte han ny soldat. Når jeg hjalp brutteren å levle hadde jeg nesten samme stats som når jeg spille på min. Endret 6. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 På Laguna Presa (TV2) nå var/er det en som hadde imponerende mange kills. Tror han begynte med grad 12 eller 13, og fikk aldri under 30 kills. Beste runden hans var vel 42/4. Imponerende å få så mange kills etter å ikke ha nådd en høyere grad. Noen lærer tydeligvis raskt eller... Har man spillt mye fps spill og/eller noen battlefield spill før, så blir det ofte slik. Og noen bruker hackZ på tv2 som han som kaller seg "onemanshow" Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Ingen problem med imponerende stats. Sikkert en bruke som har spelt før, så starte han ny soldat. Når jeg hjalp brutteren å levle hadde jeg nesten samme stats som når jeg spille på min. Hadde du over 40 kills og bare døde 2-4 ganger i nesten hver eneste runde? Personlig synes jeg dette er svært imponerende om det ikke er snakk om sheating. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Flere her kan bekrefte at jeg klare det Men det er ikke enkelt. Har ofte ca samme scoren når jeg spille uten og ordne gold star på våpen som er ubrukelige eller møte på folk som kjøre "onemanshow" En ting som er viktig at du hjelper ikke mye teammates som attack med den statsen. På defend siden hjelper du svært mye. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Flere her kan bekrefte at jeg klare det Men det er ikke enkelt. Har ofte ca samme scoren når jeg spille uten og ordne gold star på våpen som er ubrukelige eller møte på folk som kjøre "onemanshow" En ting som er viktig at du hjelper ikke mye teammates som attack med den statsen. På defend siden hjelper du svært mye. Ok, på hvilken måte spiller du da, og hva bruker du for å få så mange kills? Jeg har spilt mye BF, BF2, Dessert Combat etc, og har aldri sett noen som får 30-40 kills runde etter runde uten å jukse. Sjøl har jeg klart å få så mange kills, men aldri runde etter runde? Men de som styrer serverne får sjekke det ut, eventuelt får PB ta dem, om de jukser. Endret 6. juni 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Defend er det enkleste. Er du aleine er recon med gode spotter plukker du enkelt planteren (Ofte er shoutgun og anbefale). Eller har du noob tacticen med granat spam eller noob tube. Den som er og anbefale er medic, har du medic pakken nerheten heale den menst du plukker, med lightwight kjem du lett rundt linjene til motstanderen. Ellers har du rocket (CG) som er alt for enkelt (treng ikke og tipse hvordan en gang). På angrep siden er det litt vanskeligere, enkleste er og analysere situasjonen der du kjem gjennom linjen der folk oppholde seg minst og pløye gjennom linjen bakom fra andre siden. Kan sikkert skrive en side eller to om hvordan du skal få bra stats, men ord hjelpe svært lite. Kjem du på teamspeak 3 med oss andre kan jeg vise deg som er mye enklere. Der du har spotter, plasser der ofte forsvaret er elendig osv. Du er velkommen på teamspeak med oss andre fra Hw.no Endret 6. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 skal egentlig en del til å få såppas gode stats runde etter runde. 40 kills er en del, og ikke daue er godt gjort. da har du funnet deg en god plass og ikke rikka på deg så mye i grunn. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Variere, har du et bra lag er det ganske smooth og få god stats selv om du er attacker og går etter objectives. Er du på taper laget derimot er det et helvetet. Har klart 45-0 på taper laget der jeg er irritert over camperene når jeg var aleine motstanderens side og plukket en og en men har så og si ingen mulighet for å plante og defende den. Hadde folk i squad men ingen joinet meg. Endret 7. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Går det å feste C4 på UAV ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Jepp, det er testa. Krever VOIP og to personer for å lykkes... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Litt synd at man treng full ladning av C4 for og sprenge en stasjon med UAV Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 kan du ikke bare ta en rakett med uav først å lande rett etter den er sprengt? testa litt med å kjøre tank rett innat Mcom station å. Funka nesten. bare plasser C4 langs hele siden på tanken å stopp innat Mcom. hvis flere fester c4 så burde det også gå. eller ta en jeep. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) UAV sin eksplosjon gjør null dmg på ting rundt seg. Har testet med selvdestruksjon oppå hove til en motstander (venn) som sto i ro. Han lever helt fint. UAV rakketen gjør omtrent samme dmg som 1 skudd fra Abraham tanksen på M-COM. Altså ikke særlig mye. C4 kan festes utenfor bygning og treng ikke å bli festet på M-COM for og gjøre dmg! Der suicide run på jeep fungere enkelt og greit! Endret 7. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Ekte teamplayers suicider seg for laget sitt ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Den er jeg enig i, ofrer meg for og lokke fiener ut til og med jeg...så det så 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Meiner suicide har ingen meining vist du ikke oppnår et mål med det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Det er jeg også enig i Nome:) Lite eksempel, må desverre bruke Mw2...men i hardcore sd så har man en levende igjen på andre teamet og 2 på det du er på. Jeg bruker ofte og bruke meg selv som lokkemiddel pga. jeg får fort panikk i stressende øyeblikk....noe som fungerer ypperlig;) Men og suicide uten grunn er som og tørke seg i ræva uten dasspapir.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Veldig bra sammenligning! Fant faktisk en veldig bra guide for recon klassen! BC2: recon guide Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) straks 400 sider Endret 7. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hehe, 400 sider er ikke lite, men det er bra den er såpass aktiv tråd her på forumet! Flere som har problem med Fail to connect to EA server i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå