kloningen Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som skal spille litt IKKE-Hardcore?:] Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Nja, er jo en god stund siden sist. Kanskje jeg skal spille. Problemet er nå bare at folk tåler insane mye. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Det føles ofte slik ja. Men på en annen side, så føler du deg som supermann også enkelte ganger Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Åh Bad Company gir deg så mange gode øyeblikk at man må gråte av latter noen ganger. Jeg må innrømme det er gøy å velge Carl Gustav, også ekstra ammo samt explosion damage og stå på fjellet på Isla Innocents eller noe slikt. Ja jeg veeet det er noob, men er så fryktelig moro å høre på sytet til de andre. Liker bare å se andre lide i spill. Endret 4. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Åh Bad Company gir deg så mange gode øyeblikk at man må gråte av latter noen ganger. Jeg må innrømme det er gøy å velge Carl Gustav, også ekstra ammo samt explosion damage og stå på fjellet på Isla Innocents eller noe slikt. Ja jeg veeet det er noob, men er så fryktelig moro å høre på sytet til de andre. Liker bare å se andre lide i spill. Isla Alta, på første base? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har spillet til PC og synest virkelig de bør gjøre spillet litt mer PC vennlig. -Umulig å vite om MIC fungerer i spillet. Kommunikasjon generelt er helt fraværende public. Jeg hører aldri noen si noe og tviler på andre hører meg. -Kan ikke skrive mens du er død. -Kan ikke se chatlogg av noe slag. Så er du død mens noe blir sagt (skrevet), ja synd for deg. -Kan ikke se hvilken class squadmembers bruker mens du selv er død. -Friendslist funker dårlig (om ikke i det hele tatt). -Favoritt-server listen ser ut til å ha problemer. Kom gjerne med tips om det er noen punkter som ikke stemmer/workarounds. Synest hele spillet er som en nedgradering ifra Battlefield 2. Har forsåvidt spillet til PS3 også, men jeg tviholder på PC. Endret 5. juni 2010 av PantZman 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Er helt enig i alle punktene.. vi burde sende inn "bug report" alle mann om det.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 -Jeg bruker Mumble eller teamspeak med dem jeg vil snakke med. Andre public folk er skjeldent noe mening å snakke med uansett. -friendlista fungerer fint nå -Skriving ingame er for noobs (som regel er det bare drit som skrives alikevel som GG, noob, cheater, CG noob, noobtube noob, cheater!, etc....) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Åh Bad Company gir deg så mange gode øyeblikk at man må gråte av latter noen ganger. Jeg må innrømme det er gøy å velge Carl Gustav, også ekstra ammo samt explosion damage og stå på fjellet på Isla Innocents eller noe slikt. Ja jeg veeet det er noob, men er så fryktelig moro å høre på sytet til de andre. Liker bare å se andre lide i spill. Isla Alta, på første base? Jeg tenker nå på Squad Deathmatch. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 -Jeg bruker Mumble eller teamspeak med dem jeg vil snakke med. Andre public folk er skjeldent noe mening å snakke med uansett. -friendlista fungerer fint nå -Skriving ingame er for noobs (som regel er det bare drit som skrives alikevel som GG, noob, cheater, CG noob, noobtube noob, cheater!, etc....) Sjeldent sånt på de serverne jeg spiller på..(skrivingen) Om du havner i en diskusjon er det JÆÆÆVLA irriterende om du dauer og misser alt de skriver og får heller ikke skrivd selv... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Amen Nizzen Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som kan hjelpe meg med 3 Roadkills pin i kveld? Jeg kan også hjelpe til dersom det er noen pins du trenger hjelp med Legg til Underdog47 som venn i spillet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 3 Roadkills er veldig enkel, Bruk UAV. den er utrulig enkel og bruke til roadkills! Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på... Må prøves Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 epic tipz og trickz for roadkill med Tjnomes haxe våpen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Tok faktisk roadkill pinnen veldig tidlig. Tipse er at du må kjøre rett på personen, helst en recon som camper. Campe han i bakke eller høgde er det dødt løp med hitbox-en no før update kjem. Edit: Hehe, det der er på PS3 trulig. Litt vanskeligere på pc med roadkill med uav. Spesielt med at folk bevege seg og ryggen er enormt bugget. Siden slik han gjør er mye bedre. Endret 5. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg spiller litt nå.. Kanskje noe vil væme? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Har lyst til og blaste noen runder ja. kommer om et kvarter ca Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Sier ikke nei takk Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Har spillet til PC og synest virkelig de bør gjøre spillet litt mer PC vennlig. -Umulig å vite om MIC fungerer i spillet. Kommunikasjon generelt er helt fraværende public. Jeg hører aldri noen si noe og tviler på andre hører meg. -Kan ikke skrive mens du er død. -Kan ikke se chatlogg av noe slag. Så er du død mens noe blir sagt (skrevet), ja synd for deg. -Kan ikke se hvilken class squadmembers bruker mens du selv er død. -Friendslist funker dårlig (om ikke i det hele tatt). -Favoritt-server listen ser ut til å ha problemer. Kom gjerne med tips om det er noen punkter som ikke stemmer/workarounds. Synest hele spillet er som en nedgradering ifra Battlefield 2. Har forsåvidt spillet til PS3 også, men jeg tviholder på PC. Kan forsåvidt være enig med deg, men for å være ærlig sjansen for at du treffer på en person som har mic og vil jobbe sammen med deg =0 vis du ikke kjenner han, dessuten er jo som sagt teamspeak og mumble mye bedre alternativer. Jeg mener at de skal patche slik at du kan skrive å se hva andre skriver når du er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå