MrLee Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hvis noen dreper ham rett etterpå så får du poeng Og kommer de ikke opp hvis du drar opp det store kartet? Endret 4. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Du får poeng for spotting vist han blir drept. Personen du spotter er merket på mini-map og normal map. Så det er viktig med spotting selv i HC. edit: MrLee er før meg heile tiden i dag Endret 4. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 ok, da kjønner jeg det. Kommer opp på mini-map + kart, bare ikke som en rød trekant midt på kjermen Takker for svar Syntes det er mye flere folk inne på denne tråden enn på mw2 tråden... det står nesten alltid at det er 2-4 som leser tråden Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 spotting i HC funker hvis du trykker tab, da får du opp mini map og score oversikt, så da vil du se de døde hvis du er medic, og alt som er spotta, men ikke hold tab inne for lenge wow jeg var treig Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Savner på BC2 noe sted jeg kan gå inn å se alle våpnene og når jeg åpner de! aner ikke hva som kommer annet enn når jeg har gjordt ferdig det "levlet" jeg er i akkuratt nå med hver av klassene.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 du kan jo se alt i menyen. kan se når du unlocker neste Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 ja, men bare neste... ikke etter det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Er uansett ikke lange tia det tar å unlocke alt. Piece of cake. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 mener å huske at under weapons and gadgets, kan man se alle våpen, og hva kriterien er. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 har nettopp funnet ut at det er mulig å få tittelen "Medic" i luftforsvaret Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 mener å huske at under weapons and gadgets, kan man se alle våpen, og hva kriterien er. Ja, prøvde det.. Fant det der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) har nettopp funnet ut at det er mulig å få tittelen "Medic" i luftforsvaret Skulle kanskje blitt det i stedet for MP Men er jo medichore nå da ingame.. Endret 4. juni 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Men er jo medichore nå da ingame.. Dritdigg å være medic når man angriper base nr. 2 på Laguna Alta. Pleier å stå en haug av med-soldater der. Og de blir skutt og drept hele tiden. Får evig mye poeng Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Helt seriøst, dette begynner jeg å gi opp! Er serveren nede? Laget en ny soldat, slik det står på EA sine sider at du bør gjør, online funket onsdag, torsdag og før idag, men nå er det no-fucking-go. Har PS3, er det noe tips jeg kanskje bør kunne? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Selv har jeg PS3 versjonen forsatt pakket inn i orginal pakning (Vant på LAN) Er det såpass problem for PS3 brukere? PS: Det er update ute for PS3 for BC2. Har du lastet den ned? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Noen hardinger som spiller nå? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Selv har jeg PS3 versjonen forsatt pakket inn i orginal pakning (Vant på LAN) Er det såpass problem for PS3 brukere? PS: Det er update ute for PS3 for BC2. Har du lastet den ned? Ja, lastet den ned rett før jeg begynte å spille før idag.. Funket fint etter det, men nå er det helt assraped. Noe sier meg at jeg må lage enda en ny soldat. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Merkelig, ingen jeg kjenner som spille på PS3 har slike problemer. @ Refsa. Litt vanskelig... Starcraft 2, Red Dead Redemption, eller BC2... mon tru Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Skjønner den ass. Nei, skal vel gjøre noen andre ting før jeg spiller nå. Blir vel en runde med vrenging av nisselua og mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå