Nizzen Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) This server is outdated, bruker TS3, er det 2ern? Er ikkje sikker på hva serveren er , men jeg bruker teamspeak 3 som client Serveren kopierte jeg bare av Svelemoe Edit: Server 3.0 beta 22 edit2: LOL nå fikk jeg en update på clienten, og nå funker ikkje det med serveren. Tydeligvis er det kommet ny client/server de siste dagene... Edit 17: Nå er serveren oppdatert til nyeste Endret 3. juni 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg kjører Teamspeak 3 beta 21. 64bits. Jeg får bare opp den feilmeldingen hver gang. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Var det ikke mine filer du brukte då Nizzen? Vist du skal oppdater må du bytte ut 3 filer, 2 ts3db DLL-en + ts3server_win64 Server startup filen. Resten fungere med den nye server klienten. (testet og sjekket) Endret 3. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Teamspeak server: Adresse: 217.14.14.194 Port: 3785 Srv. PW: idag Nå er server oppdatert til nyeste versjon Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Teamspeak server: Adresse: 217.14.14.194 Port: 3785 Srv. PW: idag Nå er server oppdatert til nyeste versjon Hehe, konge! Edit: Da er backupen nede! Endret 3. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis jeg kjører tanks, og har Vehicle Reload som Spec 3. Så har jeg en på topp (styrer machine gunnen) med Vehicle Armor som Spec 3. Teller Vehicle Armor på tanksen? Får han brukt Vehicle Reload? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ettersom f.eks. vehicle optic ikke fungerer på begge, så tviler jeg på at reload eller warhead gjør det heller. Men armor? hmm... kanskje det bare fungerer om du er driver? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Er det positivt eller negativt at jeg ikke har spillt BF på nesten to uker ? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 kommer jo an på hva du har gjort, det. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har jo god tid til å spille, men det er alltid noe som frister mer.. Som å stikke ut å kjøre MC i finværet isteden Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Vanvittig med lagg akkurat nå, noen andre som sliter med det? Oppimot 6-700ms. Sjekket tilkoblingen min til nettet, har normale hastigheter og latency. Skjer på alle serverne jeg prøver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Må si det var en lettelse å gå over fra MW2 til BC2. Største irritasjonsmomentet nå er assault klasser som ikke legger ut ammo. Godt å bli skutt med kuler igjen. Hadde nesten glemt hvordan det var å ikke høre "svupp"-lyd fra noobtube etterfulgt av å fly halveis gjennom kartet. Også godt at kniver nå er en faktisk stealth taktikk og ikke noe 10m radius auto-death system <3 For ikke å snakke om at det går an å være synlig på avstand uten at noen skyter deg dau med SMG, pga bullet drop og mer logisk accuracy Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Totalt sett er BC2 bedre en MW2. På akkurat dei områdene du nevne. Du har i MW2 et laser hit system som gir brukeren totall kontroll over kulene i mangen sitvasjoner der ms er en stor kontrollfaktor for interference med hit systemet. I BC2 bruke dei faktisk fysiske kuler som er utrolig herlig! Der serveren rekne ut kulebanen og target hit. Eneste probleme er at norske serverer har alt for mangen servere oppe å gå på en og samme server boks som gjør det laggete til dei gradere, men det er mer den norske serverlevrandøren sin feil en BC2 som et spill. 3 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 ufattlelig frustrerende å skaffe bronse med 40mm smoke, men genialt når man får kills med den Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Trodde ikke man kunne få bronze med den? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 håper da det, har 20 kills hittil, 5 til så får jeg se. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Trodde ikke det, på lik linje med zap paddles og drillen.. (som jeg burde hatt bronze på for lenge siden om det hadde vært mulig å få det på den) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Meine Smoke 40mm ikke mulig og få bronze på. Meine det var noen tidligere som har prøvd og har 50 kills uten noen som helst medalje Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 ja tror ikke det går etter litt googling, synd men. umulig å få kills med defib syns jeg, bommer så lett. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Husk at i HC får du ingen trekant mens SC (normal) får du fin oransje trekant over spilleren. Men du poeng for spot i HC og SC! Leiken videre venstre for W, to knapper venstre for E, En knapp over A og to Knapper over Z (skriv da på mob-en) Hva er vitsen med å "marke" i HC hvis det ikke blir noen rød trekant over han? Er vel ingen andre som ser om jeg har "market" han da? Men denne spottinga forklarer hvordor det plutselig kommer opp røde/orange trekanter på motsatt side av bana + bak masse hus, mens han som står å skyter rett ved siden av meg på en helt åpen plass ikke får det Btw, jeg vet hvor på tastaturet Q er hvis det var det du skulle presisere?... xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå