Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kjipt når ting ryker, men klandre den ikke med non stopp 24/7 i nesten 3 1/2 år med hardware som er nesten 6 år gammalt.

 

Men driv no på og bygge ny server av ferie pengene så timingen kunne ikke våre bedre. :thumbup: Men tar litt tid og få ut data-en. Hardisken skal sjølvsagt crashe med fult av feil så chdisk må bli ferdig før jeg få server filene ut :whistle:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Da var backup servern oppe, beklage det tok tid, den gamle HD var svært treg

 

nomenett.homeftp.net

Port 3785

pw idag

 

det går så bra så :D må si Nizzen skuffer meg mer :p selv om han ikke har plikt til å hoste :)

 

komme inn senere, skal finne på noe med ei venninne først :)

Lenke til kommentar

Husk at i HC får du ingen trekant mens SC (normal) får du fin oransje trekant over spilleren. Men du poeng for spot i HC og SC!

 

Leiken videre :p

 

venstre for W, to knapper venstre for E, En knapp over A og to Knapper over Z (skriv da på mob-en)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Finnes det noe sted jeg kan lese om litt "tips" osv?

Kanskje vi kunne delt noen av dem her.

 

Mitt første bidrag; Med engang du ser en motstander, marker han med Q når du har han i sikte. Det blir lettere å følge etter han, og du får spot assist om du ikke får killet selv.

/Del tips til tipset :p: Om du skyter på noen som løper inn i skogen, og du har glemt å bruke Q, så bare sikt litt rundt der du tror han løper, så kan du plutselig spotte han og få en rød markering på han.

 

Kom med flere, alltid noe man har gått glipp av.

Lenke til kommentar

Angripe du motstanderen treng du ikke å drepe alle, helst ta en eller to som står i vegen for M-COM.

 

Når du er inne på M-COM plante du C4 (Høgt oppe veggen, 4 hjørne i huset) eller finne deg en trygg plass i et hjørne (hjørne mot fienden) der dem kjem inn og prøve def, hiv du HE (granat) så tar du plukke en og en og la tiden gå ut slik M-COM sprenger.

Lenke til kommentar

Da var backup servern oppe, beklage det tok tid, den gamle HD var svært treg

 

nomenett.homeftp.net

Port 3785

pw idag

 

det går så bra så :D må si Nizzen skuffer meg mer :p selv om han ikke har plikt til å hoste :)

 

komme inn senere, skal finne på noe med ei venninne først :)

 

Har hatt elektriker på datarommet mitt :D Men nå er det konge her. Serveren er også oppe igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...