Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

VELDIG mange har det problemet og har realtek..blant annet meg.

Men hvis man har lest litt rundt på nettet så finner du mange med det.

Realtek er en teori( når det gjelder black freeze screen\sound loop freeze osv. på Win7 ), uansett så er det ikke noe fix på det.

Fikk løst det på forrige hk, men fikk det tilbake med nytt hk :roll:

 

Amir: Hvis du ikke får freeze når du disabler lyden på hk så er det den som gjør det...stor sansynlighet ihvertfall.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VELDIG mange har det problemet og har realtek..blant annet meg.

Men hvis man har lest litt rundt på nettet så finner du mange med det.

Realtek er en teori( når det gjelder black freeze screen\sound loop freeze osv. på Win7 ), uansett så er det ikke noe fix på det.

Fikk løst det på forrige hk, men fikk det tilbake med nytt hk :roll:

 

Amir: Hvis du ikke får freeze når du disabler lyden på hk så er det den som gjør det...stor sansynlighet ihvertfall.

 

Er ikke helt sikker på hva jeg har i grunn, det er iallefall dette som popper opp under device manager "se under vedlegg".

 

Jeg lurte på, hva gjør den ati driveren egentlig?

Jeg spør siden fungerer ikke alene.

 

Jeg bruker en sånn en for at jeg skal kunne spille timesvis uten en eneste frys, eneste ulempe som har allerede har blitt sagt er at jeg må bruke mine KOSS, som gir OK lyd, men jeg har absolutt ikke peiling på hvor en tank går hvis han kjører i nærheten.

 

kan låne fancy hodetelefoner av mine far, men de er litt svære, og blir fort varmt rundt ørene.

 

jeg tenkte meg at feilen må ligge der, har vurdert å kjøpe lydkort bare så jeg kan bruke høytallerne mine, et lyd kort for rundt 5-600, vil lyden bli mye bedre eller ville det bare løse problemet mitt?

 

bruker disse høytalerne

 

ble litt off topic her, men håper det blir løst på en eller annen måte hehe.

post-155889-1275572075,321_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg mener lydkort gir bedre lyd i fps-spill og generelt spill på pc, men det er min mening :)

 

Du kan slå av ATI Hd sound uten at det skal gjøre noe så lenge du ikke har lyd tilkoblet den.

 

Hva screen-freeze(black screen freeze, sound loop screen freeze, black screen with sound loop freeze ) på win7 kommer av er det mange teorier om, men ingen konkrete løsninger på.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Noe nytt om den oppdateringen som skulle komme for flere uker siden? Syns det er rart den ikke har kommet enda. :(

 

Edit: As you noticed this patch didn't release on time and we are currently fixing some crashes on some maps which has been found by QA. Once we have a new release date I'll update this post and probably make more posts about the new release date.

-->link<-- sånn hvis du lurte på hvor jeg fant det, ellers så er det greit å følge med den offesielle twitteren, som du finner HER

Lenke til kommentar

Hva kan vi forvente i denne patchen?

CG nerf hadde vært herlig.

 

Det var en link i posten til Borbra som sier nøyaktig hva som er i patchen.

CG er allerede nerfet en gang, har du ikke merket at mange bruker RPG istedet ?

 

(men det er kanskje bare for å få en ny Platinum når jeg tenker etter)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at G36 er undervurdert?

 

"gratis" red dot slik at du kan ha LW pack eller andre goodies istedet er jo konge :D Selv i bug mode (Hardcore) er det lett som fy å skyte seg inn. Tror jeg fikk 3 gullstjerner på den i løpet av en rask kveld...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

noen som skal game i kveld? er klar for å herje på slagmarka nå som jeg er ferdig med alle eksamener :D har ikke spilt noe på snart 1 uke :(

 

Nizzen: kommer servern snart opp igjen?

 

Tjnome: gidder du å sette opp en midlertidig server inntil Nizzen sin kommer online igjen?

 

Må jeg ha patch for å spille? Konner bare opp "couldn't find any games" når jeg prøver å søke etter games..

Søker etter: game modes; all, Maps; all.

 

Er på PC btw. Isåfall koster den/de patchen(e) noe?

 

kjør bfbc2update.exe fra der spillet er innstalert som admin, kan hende du må gjøre dette noen ganger før du har siste versjon (dog aller siste versjon er jo ikke kommet ut enda :( )

 

og nei det koster ingen ting for å oppdater

Lenke til kommentar

Gameplay - Helicopter handling has been tweaked

Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

 

Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs

Slightly increased the damage of the UZI at long range

 

Client - Toggle/hold crouch is user controllable

 

Fuck yea!

Lenke til kommentar

Da vart ikke heilt enkelt og starte serveren. Trudde først det var PSU som rauk men tydeligvis var det også hovedkortet. Kan alltid hoste den fra stasjoneren men det blir ikke særlig bra siden jeg bruke den svært tungt no.

 

@ Captain Ødegård

 

Det finnes sider der du kan sjå stats og hva neste unlock er å så videre.

 

http://bfbcs.com/

 

Er du ny må du legge brukeren i Queue.

 

Ellers har du denne turtorialen!

 

http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...