Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja da har jeg kommet til rank 25 og jeg har låst opp alt som er av våpen i unlocks.

Hva mer er det da?? Bare en haug med pins??

alle insignias og alle pins, ellers har jeg satt meg som mål å få K/D ratio over 1 på alle.

 

bronse med shotgun attachment er vanskelig as! men klarte det til slutt!

 

Hmm jaja får spille litt til :D

letteste classen jeg har spilt opp var faktisk recon! nei ikke med en sniper rifle! ¨Med shotgun og sensor balls er dette en av di kuleste classene faktisk :D klarer ikke å være en wokkie, dvs har ikke tolmodighet å sitte å vente en evighet på at noen skal komme fram og bomme :p

 

Anbefaler alle wokkies å prøve shotgun med sensor baller og c4! dritgøy :D

hadde 37k/46d med shotgun igår og lå på 2 plass :p (med 3k points eller noe) noe som ikke er værst med shotgun^^

 

Du er fremdeles en wookie, men en av de sjeldnere, "attack-Wookies" :p

Lenke til kommentar

Syns faktisk folk starte å bruke Wookie utrykket litt feil. Har en venn som blitt bannet til osv. Fordi han defende to mcom's med recon klassen. Det blir litt feil kalle defenderen for wookie når han gjør objective. Synes det kun skal være at attackers team, der en person campe med wookie style har man retten til å bruke utrykket:

 

GOD DAMN WOOKIES. God dammit, why do every time attacking people try to blow up a M-Com station, Wookies people have to come and sit down in a bush! God dammit!

Lenke til kommentar

Det er alltid så kjekt å spele ei runde der alle suger balle :p

To medics om står og dreper kvarandre for poeng på ei bru istadenfor å defende m-com, då er det berre å leite fram rifla og skyte hovudet av dei begge.

På attacker teamet var det to snipers med aimbot også, eg plukka dei som om eg sjølv hadde aimbot. M95 + magnum ammo = anti hacker machinegun.

Lenke til kommentar

Det er alltid så kjekt å spele ei runde der alle suger balle :p

To medics om står og dreper kvarandre for poeng på ei bru istadenfor å defende m-com, då er det berre å leite fram rifla og skyte hovudet av dei begge.

På attacker teamet var det to snipers med aimbot også, eg plukka dei som om eg sjølv hadde aimbot. M95 + magnum ammo = anti hacker machinegun.

 

FYI; magnum ammo har ingen effekt på M95 eller andre sniper rifler

Lenke til kommentar

Helt fucking seriøst!

 

Jeg er ganske forbanna akkurat nå så jeg unnskylder på forhånd!

Jeg har nylig kjøpt dette spillet, selvfølgelig pga online delen.

Hver gang jeg kommer meg online faller jeg ut etter ca. 15 min. og i tillegg blir alle mine stats slettet.

I henhold til EA sine sider bør du lage en ny soldat (???) for at dette problemet skal stoppe... Hvordan i helvete skal jeg gjøre det? Ja, jeg er nabb i dette spillet in case you wondered!

 

Jeg har btw lyse fiber internett-tilkobling via så det kan ikke være hastigheten min.

 

Å på toppen av den vidunderlige kransekaka så fungerer ikke den superduper VIP koden min... Oh glorious!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Det er alltid så kjekt å spele ei runde der alle suger balle :p

To medics om står og dreper kvarandre for poeng på ei bru istadenfor å defende m-com, då er det berre å leite fram rifla og skyte hovudet av dei begge.

På attacker teamet var det to snipers med aimbot også, eg plukka dei som om eg sjølv hadde aimbot. M95 + magnum ammo = anti hacker machinegun.

 

FYI; magnum ammo har ingen effekt på M95 eller andre sniper rifler

 

 

Erfaringane mine seier noko anna, men om du har nokre kjelder kan eg gjerne få sjå dei.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet/sett en fix til sound freeze screen problemet?

Jeg har en løsning, men det gjør jo at jeg må bruke headset, slår av alt som er onboard audio, og setter på en USB lydkort dings (er vel ikke det riktige navnet akkurart..) og da funker det fett, litt synd ettersom spillet har ekstremt kule lydeffekter, jeg har muligheten til å låne studio headset fra min far, men det blir likevel headset, jeg vil bruke høytallere!

 

magnum ammo skal faktisk ha effekt på sniper rifler

Lenke til kommentar

Noen som har funnet/sett en fix til sound freeze screen problemet?

Jeg har en løsning, men det gjør jo at jeg må bruke headset, slår av alt som er onboard audio, og setter på en USB lydkort dings (er vel ikke det riktige navnet akkurart..) og da funker det fett, litt synd ettersom spillet har ekstremt kule lydeffekter, jeg har muligheten til å låne studio headset fra min far, men det blir likevel headset, jeg vil bruke høytallere!

 

magnum ammo skal faktisk ha effekt på sniper rifler

 

Du har vel Realtek på hovedkortet ditt, den lager mye tull:(

Og det er ikke noe fix ute, er gode Win7 det vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...