Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Specact er kun for de på 360 og PS3 foreløpig -_-

Så i dette øyeblikk er det umulig å klare alle pinsene og awardene på PC?

Pins ja, awards nei (p.g.a. den velkjente bronze star buggen). SPECACT pins er ikke synlige inne i menyene på PC, bare på div. stats sider som tydeligvis ikke differensierer på stats display på Console og PC. Husk at disse sidene ikke er offisielle...

Simster: ingame eller de uoffisielle stats sidene?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Skyter gjennom vegger, løper og skyter med M24 på lang avstand, semi auto på M24, osv... Pluss at de er russere.

Ingen tvil om at de som bruker hacks har en stor fordel. Det forstår man når man ser på denne siden:

http://bc2hacks.org/

Jeg skjønner at folk jukser når de ligger inne i vegger osv, men selv så ser jeg aldri at noen skyter gjennom vegger, bruker aimbot etc. Men jeg kan få følelsen av at folk jukser, fordi de finner meg så alt for lett. Men noen er gode også, sånn som meg :D.

Lenke til kommentar

Litt artig og se en fyr med semi auto på M24 komme løpende opp bakken veivende som noe annet rart med våpnet og skyte i alle retninger. Noen tror hacks er alt, men litt skills må man ha. Det er de som har sittet med cheaten i flere dager som er irriterende...

(Fra CSS spilte jeg mot en kamerat som hadde WH og slikt. Tok han gang på gang uansett om han hadde cheat.)

Lenke til kommentar

Nizzen har sikkert bare glemt og starte server

samme som han gjorde forrige gang han skulle restartet serveren :p

eller det blir feil å si restarte, fordi hvis en restarter noe så slår en først av en maskin, for så å skru på samme maskin. I Nizzens tilfelle skur han bare av serveren :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Her om dagen så jeg to stykker som boosta på tv2 rush laguna presa. De stod ved en m-com og hadde tydeligvis lagt en stein på E knappen siden de planta og defusa om hverandre og var tydeligvis ikke tilstede. Det var rundt om morgenen. Begge to hadde over 80.000 poeng hvertfall så skøyt jeg han ene så de ikke fikk gjort noe mer.

Jeg er lvl 34 nå, men synes underholdningsverdien begynner å dabbe litt av. Er mye grinding nå merker jeg for å skaffe poeng fra gold stars for å nå neste lvl pluss de få insigniane jeg mangler. Eneste gangene jeg fortsatt synes det er skikkelig gøy å spille er når jeg teamer opp med 1 eller 2 til på skype og spiller.

Lenke til kommentar

Tja da har jeg kommet til rank 25 og jeg har låst opp alt som er av våpen i unlocks.

Hva mer er det da?? Bare en haug med pins??

alle insignias og alle pins, ellers har jeg satt meg som mål å få K/D ratio over 1 på alle.

bronse med shotgun attachment er vanskelig as! men klarte det til slutt!

Hmm jaja får spille litt til :D

letteste classen jeg har spilt opp var faktisk recon! nei ikke med en sniper rifle! ¨Med shotgun og sensor balls er dette en av di kuleste classene faktisk :D klarer ikke å være en wokkie, dvs har ikke tolmodighet å sitte å vente en evighet på at noen skal komme fram og bomme :p

Anbefaler alle wokkies å prøve shotgun med sensor baller og c4! dritgøy :D

hadde 37k/46d med shotgun igår og lå på 2 plass :p (med 3k points eller noe) noe som ikke er værst med shotgun^^

Endret av Icedragon520
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...