Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Spilte endel idag på PS3. Unlocket det første våpenet/levelen på alle klassene. Får man bare en våpen unlock pr klasse i demoen, og er det noen level cap?

 

Utrolig kjekt spill. Forhåndsbestilt.

 

En ting jeg ikke fant ut av var hvordan du skyter med maskinpistol fra UAV-en. Har sett folk gjøre dette, men får kun skyte missil. Er det en unlock?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
UAV har kun hellfire raketter som brukes mot kjøretøy og tanks. Og du kan spotte. Det er ikke noe mitraljøse på den.

 

Jo det er det. Les posten over posten din.

Supreme Vehicle Firepower: Additional weapon packages are mounted for the driver of all armored vehicles, greatly expanding the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy.

Quote fra side som selger Limited Edition og har liste over hvilke unlocks man får.

 

Så ja UAV kan ha maskinpistolthingy.

Lenke til kommentar
Virkelig et morsomt spill. Bare synd jeg lasta ned demoen til ps3. Gikk glatt og hadde konge grafikk. Bare synd jeg ikke klarer skytespill med analogsticks :!:

 

Vanesak, sa det samma da jeg ble introdusert for fps på ps3. Tok meg drøyt 20 timer bak spakene før ting begynte klaffe skikkelig ^^ nå er det stikker for alle penga :p

Lenke til kommentar

Syntes BC2 er driit morro sikkert spilts konstant uten pause siden rundt klokka 6-7 i går kveld til nå. Det tar faktisk helt av snart :p

 

I mårra skal jeg laste ned Demoen på PS3 og faen om det er bedre en på PC for da vet jeg ikke hva jeg gjør ^^

Planen var jo og ha det på konsoll, som faktisk er best men alt dette maset om fps=pc gjør meg gal.

Lenke til kommentar
Planen var jo og ha det på konsoll, som faktisk er best

Vi troller ikke på diskusjon.no

 

gjør vi vel?

 

 

Det ER jo best på konsoll da, tenk deg og ligge under dyna på sofaen med bare en liten fjernkontroll i hånda? Du trenger ikke bekymre deg for om du har bra nok hardware til og dra spillet på medium eller noe, bare skru på SP3en og det er automatisk maks grafikk. Det er jo så mye bedre en og sitte rett opp og ned i en trøtt skinnstol foran en liten 24" skjerm med vonde øreklokker på hue? -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...