Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Friendlista fungerer hos meg nå! Minhund er online ser jeg nå Det fant eg faktisk ut i dag når Hansifansi var online. Men glømte det mellom sidene i matteboken. Lure på kvifor friendslisten ikkje fungerte i utgangspunktet? Har ikkje funnet ut noen informasjon om det. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Når har du matte eksamen? Venneliste ENDELIG =) Om man kan ikke ha mer en 20 venner?:S Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har kanskje matte eksamen onsdag neste uke, men faen det er i P matte Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 bedre enn T matte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Det jeg mente. P matter er alt for lett. Lettere enn ungdomsskole matte Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Har R2 eksamen i morgon. Glede meg ikkje akkurat. Tru faktisk den enklaste løysning på hitbox problemet er faktisk å legge ut server filene slik privatpersonar kan hoste. Det gjer skjerpet konkurranse oss server leverandøren der dei må hoste ein løysning som er på eit respektabelt nivå får oss BC2 spillere. Men korden dei skal løyse problemet til BF3 er eg faktisk spent på. Er faktisk einig at ein server løysning på hitboxen forhold til andre spill som bruke client side for hit reg. Er den besteløysningen, men slik den er på BC2 i dag, er dessverre alt for dårlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Har merket store problemer med hitboxen på TV2 serverne hvertfall, spesielt på Rush SC Valparaiso only i dag. Spillte medic istad og på andre del av mappet så klarte jeg å snike meg rundt en stein der det satt 3 medics, en assault og en sniper og så en annen vei og jeg fyrte avgårde med T88 med red-dot og MGNM ammo. Jeg satt der så lenge å skøyt at jeg faktisk klarte å telle og identifisere hvor mange som satt der, jeg drepte én og døde selv, etter å ha avfyrt over 150 skudd ved å sitte stille i crouch position, mindre enn 10 meter unna... Fy faen jeg blei så forbanna! Tidligere snek jeg meg også opp i lighthouset på Valparaiso og fant en intetanende engineer med sniperrifle i 3 etasje.. Stod ved siden av han og stabbet minst 3 ganger på den ene siden, 1 gang bakfra og 2 ganger på den andre siden og jeg så blodet spruta Til slutt blei jeg så oppgitt at jeg bare tok å skøyt han. Ein av grunnen er at vist personen du prøvde skyte på hadde nett spawnet og ikkje flyttet seg ein muskel har ikkje server siden registrert at det er ein person der. Mens client siden gir deg blood osv. Anna problem er vist personen står stille på ein server ein stund vil ikkje server siden bekrefte hit når man treff wookien. Når wookien bevege seg kan han uskadeliggjerast men problem er igjen med hit som ikkje blir bereknet riktig. Han i lighthouset stod å skøyt som en villmann ut vinduet og var absolutt ikke stille, eller nettop spawnet siden han var der alene. De 5 andre så kan det godt hende at en eller to nettop hadde spawnet, men det tar sin tid å skyte 150 skudd, og de satt langt ifra stille.. Ang. det med shotguns har jeg også merket veldig mye til da jeg skulle ta den 500 kills with shotguns insigniaen med NS2000. Noen games var den helt vill og traff alt, mens andre games var det komplett umulig. Håper de klarer å få fikset på dette etter hvert! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som veit om det kommer noe nytt stuff til BF:BC2 (PC) snart? Savner spessielt en update Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 haaaaater hitbox problemet! værste er med knifinga, heldigvis prøver jeg bare en gang før jeg monger i vei med hva enn jeg har for hånden. dumt å bruke skudd men jaja Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Enig med den hitbox greia ja. Igår f.eks. sto jeg 4 meter ifra en Recon som jeg plaffret løs på med M60 og magnum ammo. Brukte kanskje 20-30 skudd, var helt sikker på at jeg siktet på han, men likevell klarte han og drepe meg med en pistol, og han brukte 2-3 skudd. Nesten umulig og få headshot også, selv om jeg sikter rett på hode deres, med feks M60. Men med sniper treffer jeg i hode konstant. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 ja, latterlig as. snipa i går en recon som var 30 meter unna med SVU, 3 skudd pleier å holde, etter det fjerde begynte jeg å lure. etter 7 skudd stakk han av. sinnsykt irriterende as. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som veit om det kommer noe nytt stuff til BF:BC2 (PC) snart? Savner spessielt en update Det var snakk om ein update men: The next release of the game client is currently in QA (Quality assurance). We will perform another synchronized client/server update. It is expected to take place early next week. The client update will be roughly 500MB in size. Det er siste update som er ein veke gammal. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 den nyheten er vel 2 uker gammel nå iallefall? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Den er vel heller ikke kommet ut vill jeg tro med mindre ea har skjult oppdateringen godt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 jeg har rask linje, men jeg tror jeg ville merket en 500sec. delay på starten av spillet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Meinte den talte for denne veka, men kan godt vere eg huske feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, for jeg husker at jeg gledet meg til langhelga himmelspretten/17 fordi den kom i tide til den og jeg kunne spille ekstra mye da. Skuffa! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Satser på at det blir mye spilling fra 4. juni og mot sommeren Blir digg med nytt skjermkort, PSU, SSD og to nye harddisker. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Stemmer det MrLee. Huske eg gleda meg også den langhelgen. Fleire som skal oppdatere hardware når sola lyse inn gjennom vindauget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå