Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekorden min er 18 på en runde. Deriblandt nemesis pin med kniv på den ene stakkaren :ph34r:

 

I HC?

 

Uten HC har eg rekord på 28 knife kills. (Veit ekstremt) mens i HC er rekorden på 14 som eg er veldig fornøgd med.

 

Men må lure kvifor dei slit med hit systemet på BC2. MW2 får dei til hit systemet sjølv med elendige servere.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Endå meir glede med og gå Assault med agro C4. Bruke du C4 som granat... Fungere utrulig bra!

 

Men probleme er når folk spawner på deg når du skal detonere c4 ladningen... :p

 

Men merkeleg bug i går. Eg kunne ikkje hive c4. Alle c4 smelte av på meg uansett om eg var 1 km! vekke fra der eg droppa den orginale c4-en.

Lenke til kommentar

Må si hitbox-en er bedre i BF2 forhold til BC2. Grunnen er trulig serverene som er for svake eller dårlig optimalisering av server klienten fra EA/DICE sin side.

For min del så virker det å være litt "tightere" i BC2 enn BF2. Men det kan komme av at jeg totalt sett har spilt BF2 mye mer enn BC2 og sånn sett har opplevd mye mer rart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Knivkills og K/D ratio er proposjonalt!

Kills med kniv: 401

K/D ratio: 0,67

De fleste på omtrent mitt nivå(Rankmessig)har mindre kills med kniv, men høyere K/D.

Jeg er rank 26 FYI

Lenke til kommentar

Hehe, slemme lagg av TV2 servern. Men den verste var når eg var stuck i UAV boksen kjem Nizzen og knive meg!

 

@Siemn

 

Mhm, sikker på det er proporsjonalt? Hadde eg spilt normal hadde eg trulig økt knife kills med 4-6 gange så mykje. Grunnen er at close combat på normal (uten HC) er bedre med knife en våpen....

Lenke til kommentar

hw.no Evolutioner BFBC2 Stats

 

We have currenly no stats about this player in our database.

To get detailed stats about this player, click on the Update button above.

This will add the player to an update queue. After the update you will see here the full player stats.

 

drittspill

 

Prøv på en annen statsside da. De har fiksa litt på PC-statsen i dag, så det er kanskje litt problemer

Lenke til kommentar

Rekorden min er 18 på en runde. Deriblandt nemesis pin med kniv på den ene stakkaren :ph34r:

 

I HC?

 

Uten HC har eg rekord på 28 knife kills. (Veit ekstremt) mens i HC er rekorden på 14 som eg er veldig fornøgd med.

 

Men må lure kvifor dei slit med hit systemet på BC2. MW2 får dei til hit systemet sjølv med elendige servere.

 

Husker ikke, tror det, for jeg spillte veldig mye HC da og det er omtrent den eneste muligheten jeg kan ha hatt for å få så lang streak på Valparaiso som defender oppe i skauen ved stage 1 uten å ha bli spotta.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

På Valpariso mhm, Har mest knife kills på Nelson Bay.

 

Det er utrolig bra med 18 knife på hc på eit runde Grunnen eg klarte 14 var at det andre lage var idioter som lot meg knive ein gruppe på 5 personer uten noen oppdaget eg kniva ein og ein.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...