Solid Snail Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 knife er for random og for pyser, real men borrer hull i hjernen til wookiene 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Rekorden min er 18 på en runde. Deriblandt nemesis pin med kniv på den ene stakkaren I HC? Uten HC har eg rekord på 28 knife kills. (Veit ekstremt) mens i HC er rekorden på 14 som eg er veldig fornøgd med. Men må lure kvifor dei slit med hit systemet på BC2. MW2 får dei til hit systemet sjølv med elendige servere. Endret 25. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hitboxer i BF er jo beryktet for å være all over the place. Fungerte ikke optimalt i BF2 heller. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 vil da ikke si knifing er for pyser. er jo nærkamp og kamikaze deluxe, pluss at man ikke bruker ammo. camping er pysete, close kill er ikke særlig pysete syns nå jeg da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Kniving i BC2 er som russisk rulett. Bare flaks om man treffer.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Må si hitbox-en er bedre i BF2 forhold til BC2. Grunnen er trulig serverene som er for svake eller dårlig optimalisering av server klienten fra EA/DICE sin side. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Er ikke så glad i knifing selv. Det som er morsomt er viss du finner en wookie som ikke ser deg, så legger\kaster du forsiktig en granat så den legger seg ved ryggen hans. Morsomt med C4 også Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Endå meir glede med og gå Assault med agro C4. Bruke du C4 som granat... Fungere utrulig bra! Men probleme er når folk spawner på deg når du skal detonere c4 ladningen... Men merkeleg bug i går. Eg kunne ikkje hive c4. Alle c4 smelte av på meg uansett om eg var 1 km! vekke fra der eg droppa den orginale c4-en. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Må si hitbox-en er bedre i BF2 forhold til BC2. Grunnen er trulig serverene som er for svake eller dårlig optimalisering av server klienten fra EA/DICE sin side. For min del så virker det å være litt "tightere" i BC2 enn BF2. Men det kan komme av at jeg totalt sett har spilt BF2 mye mer enn BC2 og sånn sett har opplevd mye mer rart. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Vet ikke om det har blitt nevnt før, men man kan se de nye achievements/pins som kommer med SPECACT pakken på http://bfbcs.com/stats_pc/<insert ditt nick her>. 4 insignias på 5000 poeng ved å få 100 kills med hver av de 4 specact pakkene (en for hver class) 8 pins på 100 poeng ved å få henholdsvis 5 og 8 kills med et av specact våpnene (M95, MG3, UMP og M16) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Knivkills og K/D ratio er proposjonalt! Kills med kniv: 401 K/D ratio: 0,67 De fleste på omtrent mitt nivå(Rankmessig)har mindre kills med kniv, men høyere K/D. Jeg er rank 26 FYI Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 har ingenting å sei om du har tusen av min tj, eg har din Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, slemme lagg av TV2 servern. Men den verste var når eg var stuck i UAV boksen kjem Nizzen og knive meg! @Siemn Mhm, sikker på det er proporsjonalt? Hadde eg spilt normal hadde eg trulig økt knife kills med 4-6 gange så mykje. Grunnen er at close combat på normal (uten HC) er bedre med knife en våpen.... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 hw.no Evolutioner BFBC2 Stats We have currenly no stats about this player in our database. To get detailed stats about this player, click on the Update button above. This will add the player to an update queue. After the update you will see here the full player stats. drittspill Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 hw.no Evolutioner BFBC2 Stats We have currenly no stats about this player in our database. To get detailed stats about this player, click on the Update button above. This will add the player to an update queue. After the update you will see here the full player stats. drittspill Prøv på en annen statsside da. De har fiksa litt på PC-statsen i dag, så det er kanskje litt problemer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Det er siden. Grunnen til du får meldingen er at du ikkje har addet han i Queue. Fikset det får deg. Sån no får du sjå deg sjølv! http://bfbcs.com/stats_pc/Evolutioner Endret 25. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Rekorden min er 18 på en runde. Deriblandt nemesis pin med kniv på den ene stakkaren I HC? Uten HC har eg rekord på 28 knife kills. (Veit ekstremt) mens i HC er rekorden på 14 som eg er veldig fornøgd med. Men må lure kvifor dei slit med hit systemet på BC2. MW2 får dei til hit systemet sjølv med elendige servere. Husker ikke, tror det, for jeg spillte veldig mye HC da og det er omtrent den eneste muligheten jeg kan ha hatt for å få så lang streak på Valparaiso som defender oppe i skauen ved stage 1 uten å ha bli spotta. Endret 25. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) På Valpariso mhm, Har mest knife kills på Nelson Bay. Det er utrolig bra med 18 knife på hc på eit runde Grunnen eg klarte 14 var at det andre lage var idioter som lot meg knive ein gruppe på 5 personer uten noen oppdaget eg kniva ein og ein. Endret 25. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Eg trur du må gi meg strategi-leksjonar Tj. Eg er som oftast den som blir kniva 18 gongar. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg dør for ofte. Det jeg sliter med er at kulene skrur rundt de foran meg slik at jeg dør istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå