MrLee Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Det blir indrefilet på grillen og BC2 i kveld ja. Lurer på om lollol er en eller annen aktiv forumbruker vi alle kjenner godt som er ute og leker seg med ett alter ego? Kan kanskje summe meg til å koble opp mot TS også da, men m.t.p. snakket sånn ellers her i tråden så har jeg følelsen av at jeg blir 7 far i huset? Endret 21. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 For dere som ikke har skjønt det. Lollol er cheate konton til Tjnome. Det er den han bare cheater på, den andre er det bare wallhack det går i... Men BC2 i kveld ja. Bare og kaste seg inn i tacts talk og andre utsagn du føler for i TS. Jo flere som er med og preiker jo morsommere blir det å spille. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hehe, bra spøk refsa. Som du ser leser eg faktisk alle postene og har funnet ut at du veit om en ny spot! Ser det noen som skal ut på jakt. Det har seg slik at eg tar på meg den røde luen til russiske medic-en slik du veit kven du skal skyte Eg er ikkje akkurat sniper, eg er ein recon! Du finner ikkje meg med dei forbanna wookie i busker som ikkje hjelper laget. Grunnen til er "flink" i bc2 tru eg har litt me at eg er oppvokst med NES kontroll i hånda. (Ikkje ski på beina med andre ord) Men no er første eksamen ferdig, å det blir litt fritid til å BC2. Skulle eigentleg ut på flasken men desverre må eg vere pirat taxi for brutteren... Endret 21. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg kom også over en som heter lollol. Er det tilfeldig at alle kommer over denne personen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Meget mulig. det at vi spiller på mange av de samme serverene er jo også en medvirkende faktor. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Men i går hadde jeg sjukt dreisen på SVU. Fikk noen gode spots og tok ned en god del. Bare for å legge til: Dette var uten forumbrukere :!: Så det jeg sa før her om at dere ødelegger for meg tror jeg er sant :!: Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) haha, driv no på og leike meg med telenet. Ikkje enkelt og hoste teamspeak server Endret 21. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nei, det er ikke lett. Husker en fra en norsk guild jeg var i på wow. Han sleit no inni satan med det. Selv prøvde jeg og fikse TS server. Fikk til lokal server, men den fungerer ikke utenom. Har ikke fått testet det så mye med Vent... Si ifra om du får til Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hvem skal sette opp TS Server ? og hvorfor? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noe som heter geek og nøørd. Man vil prøve og få til ting Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Fekk da til på 5 min Var ganske enkelt Du kan prøve den på: nomenett.homeftp.net:3785 PW: idag Edit: Satt eg på pw... mhm Jaja er litt brb skal spille BC2 med ein kompiss på vt servern... Endret 21. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det var vist vent jeg rota med. Det skal ikke funke i det hele tatt her=/ Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Noe som heter geek og nøørd. Man vil prøve og få til ting det er jo lett, last ned server client og opne portene... var innpå venten til tj men pysa stakk på PW protected room med pulevennen sin(gutt) Endret 21. mai 2010 av Evolutioner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) JEG ER PÅ ROMMET HANS. BOHAHAHA Men vent server og ts server er fucked up på pcen min Endret 21. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 "Oh my god! The Teamspeak connection is coming from inside the house!!!" Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 kommer til å game S7 til folk begynner å snakke til meg på TS Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Haha, fikk fuckings platinum på M2CG nå Veit ikke om jeg skal være stolt eller skamme meg, men det var det våpenet det gikk desidert raskest å få en Platinum star på. Edit: Taktisk å gjøre det nå også, i neste patch skal den jo bli nedjustert. Endret 21. mai 2010 av Feh Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noe som heter geek og nøørd. Man vil prøve og få til ting det er jo lett, last ned server client og opne portene... var innpå venten til tj men pysa stakk på PW protected room med pulevennen sin(gutt) hehe, det fordi det er private vt for old boys. (gammle cs gjengen) Det er faktisk litt vanskeleg med teamspeak siden eg må configuere den i med programet putty via telenet. Det var ikkje heilt enkelt, Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hvorfor putty ?=P du kan vel bruke winscp anyways.. mener du Oldboyz fra source? vet ikke om de har 1.6 servere though hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå