Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Det blir indrefilet på grillen og BC2 i kveld ja.

 

Lurer på om lollol er en eller annen aktiv forumbruker vi alle kjenner godt som er ute og leker seg med ett alter ego? :hmm:

 

Kan kanskje summe meg til å koble opp mot TS også da, men m.t.p. snakket sånn ellers her i tråden så har jeg følelsen av at jeg blir 7 far i huset? :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som ikke har skjønt det. Lollol er cheate konton til Tjnome. Det er den han bare cheater på, den andre er det bare wallhack det går i...

 

Men BC2 i kveld ja. Bare og kaste seg inn i tacts talk og andre utsagn du føler for i TS. Jo flere som er med og preiker jo morsommere blir det å spille.

Lenke til kommentar

Hehe, bra spøk refsa.

 

Som du ser leser eg faktisk alle postene og har funnet ut at du veit om en ny spot! Ser det noen som skal ut på jakt. Det har seg slik at eg tar på meg den røde luen til russiske medic-en slik du veit kven du skal skyte :p

Eg er ikkje akkurat sniper, eg er ein recon! Du finner ikkje meg med dei forbanna wookie i busker som ikkje hjelper laget. Grunnen til er "flink" i bc2 tru eg har litt me at eg er oppvokst med NES kontroll i hånda. (Ikkje ski på beina med andre ord)

 

Men no er første eksamen ferdig, å det blir litt fritid til å BC2. Skulle eigentleg ut på flasken men desverre må eg vere pirat taxi for brutteren...

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Haha, fikk fuckings platinum på M2CG nå :p Veit ikke om jeg skal være stolt eller skamme meg, men det var det våpenet det gikk desidert raskest å få en Platinum star på.

 

Edit: Taktisk å gjøre det nå også, i neste patch skal den jo bli nedjustert.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Noe som heter geek og nøørd. Man vil prøve og få til ting :w00t:

det er jo lett, last ned server client og opne portene... :ph34r:

 

var innpå venten til tj men pysa stakk på PW protected room med pulevennen sin(gutt) :thumbup:

 

hehe, det fordi det er private vt for old boys. (gammle cs gjengen)

 

Det er faktisk litt vanskeleg med teamspeak siden eg må configuere den i med programet putty via telenet.

 

Det var ikkje heilt enkelt,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...