Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nei. Uansett. Har et lite spørsmål ang. det der veteran-greiene. Er det noen som vet hvor mange BF-spill man må ha spilt for å få ut M1 Garand-våpenet? Har addet BF2 + alle expansions, BF: Bad Company og BF: Heroes. Får ikke addet BF: 1943 av en eller annen merkelig grunn, men regner med at de fikser dette senere. Er bare litt spent på om jeg får ut M1'en evt. når det fulle spillet slippes, eller om jeg er nødt å kjøpe de eldre spillene for å få høy nok "rank". Har uansett lyst å eie et eget eksemplar av BF 1942 og BF: Vietnam. :D

Lenke til kommentar
Skal ikke skape noen diskusjon her, bare ytrer min mening, og så langt synes jeg spillet kjører mye mer smooth på PS3 enn Xbox 360 faktisk. Det må være det første multikonsoll spillet jeg faktisk liker bedre på PS3 hehe..

 

Der er eg faktisk veldig uenig.

 

EDIT: Har demoen kommet på PSN? Mitt intrykk baserte eg på BETA`en til PS3, noe som uansett blir litt feil. Mulig demoen til PS3 flyter bedre, den har eg ikkje prøvd :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Skal ikke skape noen diskusjon her, bare ytrer min mening, og så langt synes jeg spillet kjører mye mer smooth på PS3 enn Xbox 360 faktisk. Det må være det første multikonsoll spillet jeg faktisk liker bedre på PS3 hehe..

 

Der er eg faktisk veldig uenig.

 

EDIT: Har demoen kommet på PSN? Mitt intrykk baserte eg på BETA`en til PS3, noe som uansett blir litt feil. Mulig demoen til PS3 flyter bedre, den har eg ikkje prøvd :)

 

jada, demoen er ute ;) er som natt og dag fra ps3 betaen iallefall.. Det er hvertfall positivt at de har laget en versjon som ikke lider av hakking osv.. Noe screen tearing er det, men det er det på x360 også

 

Hva man liker best er jo egentlig opp til en selv, men sjansene er store for at jeg kjøper det på x360 istedet pga party funksjonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...