Merko Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er slik i BC2 at man kan unlocke kikkertsikte og red-dot til noen av våpnene hvis man klarer forskjellige oppgaver som å drepe 100 med scar osv.? Tror det er slik at du må nå en viss sum poeng før de unlockes. Poeng får du alt fra dreping, hjelpe lagkammeratene osv.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk bare spilt betaen på PS3 i et par dager, men da sto det noe lignedne på PKM 47/100 kills. Tenkte at det kanskje er en oppgave jeg må klare for å få unlcoket red dot Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det tar litt tid før man får f.eks. red dot siden det er andre unlocks før det Endret 3. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Eg ser M1 Garand riflen under våpen unlocks, står at denne er kun tilgjengelig for BF-veteraner. Ka meines med dette? Er vel noe som kun er tilgjengelig i retail eller? EDIT: Har konto og slikt på den siden. Endret 3. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) BF-veteraner er de som har registrert 2 eller fler BF-spill på samme konto, om det var det du lurte på Endret 3. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Kan hende du må være veteran i høy nok level (altså ha mange nok Bf-spill), så du kan bruke den. Har du beta-key Tobias? Finnes det egentlig noe sted man kan få det nå uten å måtte forhåndsbestille? Endret 3. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Har du beta-key Tobias? Bare til PS3, og den fikk jeg for leeenge siden Håper jeg får prøvd det på PC før release... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har 2 beta keys jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har 2 beta keys jeg. Til...? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Nå må dere ikke ta helt av her da Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Skal ikke skape noen diskusjon her, bare ytrer min mening, og så langt synes jeg spillet kjører mye mer smooth på PS3 enn Xbox 360 faktisk. Det må være det første multikonsoll spillet jeg faktisk liker bedre på PS3 hehe.. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe, nei. Uansett. Har et lite spørsmål ang. det der veteran-greiene. Er det noen som vet hvor mange BF-spill man må ha spilt for å få ut M1 Garand-våpenet? Har addet BF2 + alle expansions, BF: Bad Company og BF: Heroes. Får ikke addet BF: 1943 av en eller annen merkelig grunn, men regner med at de fikser dette senere. Er bare litt spent på om jeg får ut M1'en evt. når det fulle spillet slippes, eller om jeg er nødt å kjøpe de eldre spillene for å få høy nok "rank". Har uansett lyst å eie et eget eksemplar av BF 1942 og BF: Vietnam. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Skal ikke skape noen diskusjon her, bare ytrer min mening, og så langt synes jeg spillet kjører mye mer smooth på PS3 enn Xbox 360 faktisk. Det må være det første multikonsoll spillet jeg faktisk liker bedre på PS3 hehe.. Der er eg faktisk veldig uenig. EDIT: Har demoen kommet på PSN? Mitt intrykk baserte eg på BETA`en til PS3, noe som uansett blir litt feil. Mulig demoen til PS3 flyter bedre, den har eg ikkje prøvd Endret 5. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Skal ikke skape noen diskusjon her, bare ytrer min mening, og så langt synes jeg spillet kjører mye mer smooth på PS3 enn Xbox 360 faktisk. Det må være det første multikonsoll spillet jeg faktisk liker bedre på PS3 hehe.. Der er eg faktisk veldig uenig. EDIT: Har demoen kommet på PSN? Mitt intrykk baserte eg på BETA`en til PS3, noe som uansett blir litt feil. Mulig demoen til PS3 flyter bedre, den har eg ikkje prøvd jada, demoen er ute er som natt og dag fra ps3 betaen iallefall.. Det er hvertfall positivt at de har laget en versjon som ikke lider av hakking osv.. Noe screen tearing er det, men det er det på x360 også Hva man liker best er jo egentlig opp til en selv, men sjansene er store for at jeg kjøper det på x360 istedet pga party funksjonen.. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg likte ikke betaen på ps3 noe særlig men prøvde demoen i går og det var utrolig mye bedre. Ble helt hektet og gleder meg til selve spillet kommer. Så dere må nesten prøve demoen for den var KONGE Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Har spillt demoen til 360 en del, og merker store forbedringer fra PS3 betaen uten tvil. Alle tiders at dette er tilfellet for PS3 versjonen også. Vi gleder oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå