FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Ikke si noe te han om det da Jeg har faktisk vist han en spot han ikke har vist om før *stolt* Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg er mer "in the action" type. Så jeg bruker mye assault + shotgun Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Recon close/mid er digg. SVU/T88S eller VSS er helt konge. Husk Red Dot på VSS Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 T88s har jeg ikke prøvd, det er den du må ha "veteran" for å få? Har lyst å prøve den... Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 T88 er den første sniper rifla du låser opp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Både T88s og SVU er halv automatiske. VSS er full auto Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor mange her bruker ACOG vs Red dot? Selv klarer jeg ikke å bruke ACOG, mens min faste spillekompis sverger til den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg klarer ikke 4x scope. Enten Red Dot, Iron Sight eller vanlig Scope på sniper... Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Om jeg velger 4x eller red-dot er stort sett avhengig av klasse og brett/mode. Kan også skifte mellom stagene på et rush-brett f.eks. Stage 1 Rush på Arica Harbour så bruker jeg 4x fordi fienden er stort sett langt unna, på etterfølgende stager kan jeg skifte til red-dot hvis jeg ønsker å være litt mer "up-close and personal". Som regel bruker jeg nok 4x-scope en del mer enn red-dot men det sier mest noe om spillestilen min. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Bruker primært red dot, liker ikke ^ type sikte som er på de fleste(?) våpen med 4x scope. Dessuten så syntes jeg 4x forsterker rekylet (naturlig pga zoomen regner jeg med), og følger at treffsikkerheten min er bedre med red dot (sikkert en vane sak). Merker heller ikke stor forskjell i zoom på red dot og 4x. I snitt så fungerer red dot bra for meg i de fleste situasjoner jeg befinner meg i, og har ikke noe stort behov for å velge noe annet enn red dot. Men tester litt med 4x en sjelden gang. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg bruker selv kun x4 sikte, elsker det! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Det som irriterer meg med red dot er at dotten er så himla stor... Også er jeg enig med Crowly.. Jeg liker ikke ^ type sikte jeg heller... Gief a + Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Spilte igår på en iD3 server, og der var det en som het "lolloll" eller noe sånt. Første gang jeg var på en server der noen juksa. Han brukte aimbot. Var sinnsykt irriterend. han hadde en syk K/D ratio også. spilte der kanskje max 10 min før de fleste begynte å logge seg av serveren. Utrolig kjipt at noen idioter skal ødelegge for alle andre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Lollol er en kjent Teamkiller og jukser. Han er visst også norsk og er innom her på forum (eller gamer.no sitt forum) Han kjente i alle fall meg igjen som "forumhore" (hans ord). Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 var innom http://bfbc2aimbot.org/ for å sjekke. Fy F... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 lollol har jeg også hatt "gleden" av og spille med, 80-2 i k/d eller no hadde han da. Frekk i kjeften mot alle som sa han cheata, virkelig en oppegående fjortis Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 OBS OBS!!!!!!! Ny TS adresse!!!!!!!!!!!!!!!!!! for de som ikke har skjønt det så er den nye adressen: 84.243.254.235 og ny port: 9945 Altså Connections->Connect Adress: 84.243.254.235 Port: 9945 passord: genetic ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg spillte på hardcore server og Valparaiso sent i går kveld. Da var det en i tanks som så ALLE hele tiden. Sykt kjedelig når det er slik Fikk mye poeng på healing og revieve, men #¤%"#¤ hvor irriterende cheatere kan være for gameplayet. I helga har jeg fri fra kjerring og unger, så da blir det masse spilling Noen andre her som skal nerde i helga på BC2? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Har eksamen over helga, så må vel jobbe litt med matten(særlig). Blir sikkert mye gaming Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 jeg er hjemme alene hele helgen, så regner med at det blir mye gaming skal ikke spille BFBC2 hele tiden da, må komme meg gjennom S7 au Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå