Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg velger 4x eller red-dot er stort sett avhengig av klasse og brett/mode. Kan også skifte mellom stagene på et rush-brett f.eks.

Stage 1 Rush på Arica Harbour så bruker jeg 4x fordi fienden er stort sett langt unna, på etterfølgende stager kan jeg skifte til red-dot hvis jeg ønsker å være litt mer "up-close and personal".

Som regel bruker jeg nok 4x-scope en del mer enn red-dot men det sier mest noe om spillestilen min.

Lenke til kommentar

Bruker primært red dot, liker ikke ^ type sikte som er på de fleste(?) våpen med 4x scope. Dessuten så syntes jeg 4x forsterker rekylet (naturlig pga zoomen regner jeg med), og følger at treffsikkerheten min er bedre med red dot (sikkert en vane sak). Merker heller ikke stor forskjell i zoom på red dot og 4x. I snitt så fungerer red dot bra for meg i de fleste situasjoner jeg befinner meg i, og har ikke noe stort behov for å velge noe annet enn red dot. Men tester litt med 4x en sjelden gang.

Lenke til kommentar

Spilte igår på en iD3 server, og der var det en som het "lolloll" eller noe sånt. Første gang jeg var på en server der noen juksa. Han brukte aimbot.

Var sinnsykt irriterend. han hadde en syk K/D ratio også. spilte der kanskje max 10 min før de fleste begynte å logge seg av serveren.

Utrolig kjipt at noen idioter skal ødelegge for alle andre.

Lenke til kommentar

OBS OBS!!!!!!!

Ny TS adresse!!!!!!!!!!!!!!!!!!

for de som ikke har skjønt det så er den nye adressen: 84.243.254.235 og ny port: 9945

Altså

Connections->Connect

Adress: 84.243.254.235

Port: 9945

passord: genetic

->Connect

dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne

Lenke til kommentar

Jeg spillte på hardcore server og Valparaiso sent i går kveld. Da var det en i tanks som så ALLE hele tiden. Sykt kjedelig når det er slik :(

Fikk mye poeng på healing og revieve, men #¤%"#¤ hvor irriterende cheatere kan være for gameplayet.  :hrm:

I helga har jeg fri fra kjerring og unger, så da blir det masse spilling  :w00t: Noen andre her som skal nerde i helga på BC2?  :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...