Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtrent som meg da :)

Name Wins Loss W/L Ratio

Attacker 325 119 2.73

Defender 128 272 0.47

Når BF3 kommer slippes BC2 fort som en varm potet for mitt vedkommende i alle fall :)

Oioi, mange runder spilt! ;) Hvilken rank er du i? :)

Er det så mange da? 35.92 ... mangler 8k på Captain III.

Jeg er vel heller anti lame joiner. Joiner det laget som taper...

Haha! Endelig fikk jeg squad DM pin! Da manger jeg bare Flag defender og Wheels of Hazard!

En kompis av meg fikk verdens billigste Squad Rush pin også. Vi logget på en server og akkurat i det vi spawner, ender runden med vårt lag som vinnere! Vi lo godt da ettersom vi begge hadde gruet oss til det fordi Squad Rush ikke akkurat er favoritten.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ah my mistake. Har ikke sjekket PS3 store siden lenge før jul. brukes mest som medieavspiller :)

Forhåpentligvis ikke lenge før PC tilgjengelighet, men de vil vel melke konsollfolka litt før de gir det ut på PC. (jeg kan nemlig vanskelig forestille meg at de kan ta betalt for dette fra dem). Men jeg er mer sugen på den patchen som ble antatt lansert sist uke :/

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Nå har ikke PC versjonen noen "store" (butikk) ennå så jeg lurer også litt på hvordan de har tenkt å løse dette med SPECACT pakkene. Kan jo håpe vi får de gratis, men jeg ville ikke satt penger på det.

Jeg lurer også hardt på hva som skjedde med den planlagte patchen, den burde kommet i løpet av forrige uke slik jeg tolket det.

Lenke til kommentar

Er det så mange da? 35.92 ... mangler 8k på Captain III.

Jeg er vel heller anti lame joiner. Joiner det laget som taper...

Haha! Endelig fikk jeg squad DM pin! Da manger jeg bare Flag defender og Wheels of Hazard!

En kompis av meg fikk verdens billigste Squad Rush pin også. Vi logget på en server og akkurat i det vi spawner, ender runden med vårt lag som vinnere! Vi lo godt da ettersom vi begge hadde gruet oss til det fordi Squad Rush ikke akkurat er favoritten.

Squad rush er jo awesome! Dritenkelt å vinne runder. Jeg f0r ofte stats som 15-0 osv :D

Lenke til kommentar

Skal det være sånn at man ikke får poengene som ramler inn rett etter man dør? Har flere ganger opplevd at jeg dreper en person samtidig som han dreper meg. Så får jeg for eksempel Killing enemy + Avenger kill + base defense osv. og det står 130 Poeng på skjermen, men jeg får de ikke :thumbdown:

Lenke til kommentar

Med å bestemme utfallet?

Min beste score på Squad deatmatch er 31-0 men laget mitt tapte uansett.. Veit du grunnen? dei var stupid monkeys....

Bingo, nettopp det samme problemet hadde jeg. Til jeg fikk en kompis til å være med. Vi vant selv om vi entret midt i runden. Jeg stod for ca 50% av kills, min kompis for de resterende 25% og de to andre sullikene klarte 25% fordelt på hver av seg.

I tillegg så blir det for lav intensitet på det hele for meg, jeg er "GO! GO! GO!" spiller.

Har heldigvis ikke spillt mye squad rush, ettersom vi vant første og siste runde der 2 sekunder etter at mappet hadde lastet inn.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...