FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg spiller bare når andre spiller. Kjedelig og spille helt alene på BC2 syns jeg. Du blir lenge uten BC2 nå Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Er det så lenge? Vi snakker om 2-3 veker Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Nai, men må øve litt til eksamen Du kan spille med Karboo då refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) dobbel-post. fekk error feil. Endret 19. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Ja, har jo Karboo, Borbra, Evo (hvis jeg vil Teamkille), Skruen, osv... Ja, har jo Karboo, Borbra, Evo (hvis jeg vil Teamkille), Skruen, osv... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 kan ikke dere droppe snakkinga dere imellom på forumet? hørt om msn eller? dette er ikke en chatte tråd. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Alt vi snakker om har noe med BC2 og gjøre, så nei, jeg tror ikke vi stopper. Spar oss for spydighetene dine. Om du ikke liker snakkinga, stikk av Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 unødvendige poster som "jeg går å legger meg" eller "blir du med å spille?" er ikke å snakke om spillet. på denne siden f.eks vet jeg at en ikke kan spille fordi han må øve til eksamen, og han andre syns det er kjipt. er det prat om spillet? nei. sånt piss kan jeg se på paradise hotel for. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Så stikk i furtetråden og syt om det. Vi snakker om spillinga vi driver med i BC2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Så stikk og vær negativ en annen plass. Vi snakker om spillet, om og spille sammen, og om at man ikke kan spille akkurat da. Er du så asosial at du ikke greier at andre mennesker snakker kan du bare ha det så godt. Forbanna pessimist Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Har enda ikke spilt med noen her fra forumet sånn skikkelig, og begynner å bli litt lei å spille "aleine". Ønsker litt skikkelig team-play! Men er det ikke sånn at vennelisten er bugga? Uansett så er nicket mitt "Ronde" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Vi er på TS når vi spiller. Ellers så pleier jeg ihvertfall og slenge inn spørsmål om noen spiller eller om vi spiller. Kan hende jeg har deg i FL (Refsa in-game) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 hvis noen vil spille OG være sosiale så er det her det skjer: TeamSpeak programmet trengs, men det finner du HER hvis du ikke har det fra før Connections->Connect Adress: ts3.instantvchat.com Port: 10012 passord: genetic ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Ser ikkje på det som offtopic pga. Her snakke vi ganske generelt om BC2. Men skal vere enig at den slags prat er litt offtopic siden det handler meir om forumbrukerene en om spillet. Men den diskusjonen får du ta med forum ansvarlege. Foresten er nevnt i går at man kan bli invincible ingame på Port Valdes og det stemmer. Trikset er og bruke tanks og pipelines slik når du går ut av tanksen sitt du under tanksen/pipeline og har full oversikt rundt deg. Probleme er vist tanksen blir ødelagt... Då kjem du ikkje ut men du overleve Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg fikk til bug på Beta banen fra PS3. Da er det umulig og ødelegge tanks, bil, etc. Skøyt flere ganger med både 40mm og CG. 40mm bare spratt tilbake og cg'en forsvant. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 beta bane for PS3? Hvilken bane er det, og er det noe som kommer til PC? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg pugger ikke baner. Bare joiner andre. Endret 20. mai 2010 av Alastor Smileys are bad mkay? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Når man snakker om beta baner. Den banen i "Battlefield moments" traileren...var det atacama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå