Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 kommer ikke inn jeg, er det TS 3 dere bruker sant? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ja DET ER IKKE LOV OG LASTE NED SPILL! SLUTT MED DET! Det er 100% lovlig å laste ned piratkopiert materiale, men ikke å laste opp. Du forsvant i sta uten og si hadet bra Endret 18. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 ''failed to connect to server'' Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) jepp Connections->Connect Adress: ts3.instantvchat.com Port: 10012 passord: genetic ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne EDIT: faild to connect? skjønner ikke det, meg og refsa er inne Endret 18. mai 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 spør refsa om han skal tke meg nå og.. da kommer jeg ikke vis ikke Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Tror jeg stikk til sengs jeg nå Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Neida jeg skal ikke det. Meeeeeeeen du kjørte over meg først Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Tror jeg stikk til sengs jeg nå DÅRLIG Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 spør refsa om han skal tke meg nå og.. da kommer jeg ikke vis ikke Meeen joineru TS? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Som jeg leser over så er friends list bugga offesielt ? Kammerat av meg å meg har iallefall den buggen. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Den er bugget, men du klarer og joine vis du bare klikker på join knappen vis vnenen din er på en server.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Eventuelt den under den du skal joine. Jeg må joine den under TJ for og joine han... Før i dag slo jeg så hardt i tastaturet at tastene spruta rundt meg Endret 18. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Tru ikkje Evolution likte eg var på andre laget mot dere Refsa... Traff litt bra Håper det kjem update på Punkbusteren, seriøst noen folk klare ikkje holde seg unna juks. Men det verste er at dei prøve og skjule den. Med kun WH eller Radar hack. Har merket at noen personer finner folk uansett om dei hadde våre på andre siden av månen... Endret 19. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 DET ER IKKE LOV OG LASTE NED SPILL! SLUTT MED DET! Det er 100% lovlig å laste ned piratkopiert materiale, men ikke å laste opp. Nei. Like ulovlig å laste ned som å laste opp. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Tja, i likhet med mange fler laster jeg ned spill for å sjekke om jeg gidder å kjøpe det for å spille multiplayer. I og med at det ikke er mulig å spille multiplayer på piratkopierte versjoner vil jeg heller anse det som god reklame. Ikke faen om jeg betaler 400 kroner for et spill jeg ikke vet om jeg liker, eller ihvertfall ikke et jeg ikke klarer å drive. Ja? Men det er da ikke noe du ber om support til for faen! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Tru ikkje Evolution likte eg var på andre laget mot dere Refsa... Traff litt bra Håper det kjem update på Punkbusteren, seriøst noen folk klare ikkje holde seg unna juks. Men det verste er at dei prøve og skjule den. Med kun WH eller Radar hack. Har merket at noen personer finner folk uansett om dei hadde våre på andre siden av månen... Men han derre norske duden i går. Knudde elns tror jeg faktsik ikke hacka. Han løp rett forbi meg når jeg satt helt åpent på taket. Ihvertfall så kunne han ikke ha hatt den aktivert i det øyeblikket. Han som fant meg derimot. Han må ha cheata for jeg satt i en busk like ved huset og han fant meg. Også tror jeg du traff Evo litt bra :!: Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Sjølvsagt treff ikkje alle like bra og noen er faktisk fline i spillet. Men problemet er at dei som jusker gjømme den såpass bra at det er vanskeleg og detecte den. Spesielt vist det er mangen HIGH skilled på samme laget som jukserene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Argh, Var endelig på vei til å vinne en Squad DM i går, så stikker alle fra serveren!!! jeg vil bare ha den forbanna pin'en! Irriterende når du kommer på lag der du står for 20 kills, neste 7 og de to andre 2 og 0. Må virkelig finne andre å spille med fast der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Såklart er det mange flinke. Jeg liker de som spiller på riktig måte, men når cheatere, som TjNome, kommer inn på en server er det ikke morsomt lenger Vi må dra noen SQDM runder i dag eller senere i uka. Det er artig... Endret 19. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 hehe Blir desverre ikkje meir BC2 på meg no før 9-10 Juli (eksamen) så dere får litt fred fra meg ein stund... Kanskje folk er lvl 40 når eg kjem tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå