ukjentbrukergitt Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 C4 er helt konge å bruke på bygninger. trenger kun 3 c4 på de fleste små bygningnene, f.eks husene i atacama desert. bare å plassere i hvert hjørnet så raser huset. kjeda meg litt så testa Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeppers c4 kan en ha d mye gøy med! på folk også, komme bakfra å hive på dem Jeg og broren min tok d litt lengre også jeg kjørte UAV, han la c4 på UAV'en. Jeg fløy nærme folk/kjøretøy/m-com station og sa via skype når han skulle fyre av c4 hahah.. morsomt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Joda, det er jo 10 skudd mindre i mag enn de fleste engineer våpen. Men det skal absolutt ikke være for umulig å få litt kills med den. Det er bare å sørge for at du har en assault i nærheten. De er sikkert glade for en skikkelig "attack wookie" som bruker balla de også Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er heller ikke fan av VSS. Testet T88 S og SVU. Ble like fan av de på HC som TJ. Forrige gang jeg brukte de var det på SC = tømme 10 magasin i ryggen på folk for kill. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Eg må si T88 var bra, men SVU med silent var konge! Du kan gå bak fiendleg linje plukke folk uten at dei ser eller merke meg. Hadde ein runde med Refsa på Nelson Bay der eg plukket 20-30 stykk bak fiendens linjer uten at dei fant meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeppers c4 kan en ha d mye gøy med! på folk også, komme bakfra å hive på dem Jeg og broren min tok d litt lengre også jeg kjørte UAV, han la c4 på UAV'en. Jeg fløy nærme folk/kjøretøy/m-com station og sa via skype når han skulle fyre av c4 hahah.. morsomt Lure på om vist du har ein squad med 2 assault som legger på 12 x c4 på UAV-en, UAV-en ødeleger ytterveggen av byggningen så lande den på mcom... lure om da ødeleger den. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeppers c4 kan en ha d mye gøy med! på folk også, komme bakfra å hive på dem Jeg og broren min tok d litt lengre også jeg kjørte UAV, han la c4 på UAV'en. Jeg fløy nærme folk/kjøretøy/m-com station og sa via skype når han skulle fyre av c4 hahah.. morsomt Lure på om vist du har ein squad med 2 assault som legger på 12 x c4 på UAV-en, UAV-en ødeleger ytterveggen av byggningen så lande den på mcom... lure om da ødeleger den. teste teste Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Må gjere da, kan tenke meg på baner som Valpariso på 4 defendbasen som er nesten umulig når folk spiller som wookies og andre laget spammer med nades ned. Må den taktikken fungere utmerket! Endret 18. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Eller på Port valdes, kjører inni det store huset med mcom på andre basen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 We try tonight. Eller du har kanskje eksamen og slikt. Skruen du er med? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er med, bare det ikke blir for sent Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 02:00? Neida, men ikke så seint nei. Haru mic? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Skal prøve, må berre bli ferdig MED DENNE ********* boken.... Alt for mye "bullshit" som lærest på skulen du aldrig vill få bruk for vidre Foresten har funnet ein ny bug på Port Valdes, eller kompissen min fant den. Skal fortelle meir om den seinere, men handler om immunity mot skudd, motors osv... Ikkje ein veldig bra for spillere som vill drepe deg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 02:00? Neida, men ikke så seint nei. Haru mic? Har mic ja Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 litt dumt at det ikke funker like bra å plassere to c4 på bil/atv og kjøre den bort til en tanks. man dør som regel før man kommer så langt. var ikke så vanskelig i BF2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 02:00? Neida, men ikke så seint nei. Haru mic? Har mic ja Bra Liker og høre stemmen til andre gutter over internett Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Blir koslig Dere bruker selvsagt Ventrillo? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Har Ventrilo server som kan brukest men vi samlest faktisk på Teamspeak 3 server. Har ikkje info pga av mobil.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Tror jeg alri har hørt om teamspeak før. Noe av det samme som VT? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Bruker TS nå... Im to slow Endret 18. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå