Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har spilt den siste betaen: Hvor bra er BC2 i forhold til BC1 og BF2? Selv om MW2 er et annet spill, hva er egentlgi morsomst? Er det bare en game mode i den siste betaen til pc også?

 

Jeg må si BF:BC2 betaen til PS3 var ganske lik BF:BC, men klassene var forskjellige, og det var mye bedre myligheter for å oppgradere til forskjellige typer sikte og andre ting på våpnene.

 

BTW, har du planer om å skaffe deg det til PC eller PS3? Selv har jeg grådig lyst å få testa det på PC før jeg bestemmer meg helt ;)

Lenke til kommentar
Hardcore server med 16 spiller-cap er det feteste jeg har prøvd! Sykt morsomt. Hadde akkurat en runde der jeg endte opp med 38-12. Pga. mindre spillere slipper man det konstante kaoset, og alt blir litt roligere og sneaky-ish.

på PC eller konsoll? Om det er PC, hva er navnet på serveren? :)

Lenke til kommentar
Til dere som har spilt den siste betaen: Hvor bra er BC2 i forhold til BC1 og BF2? Selv om MW2 er et annet spill, hva er egentlgi morsomst? Er det bare en game mode i den siste betaen til pc også?

 

Jeg må si BF:BC2 betaen til PS3 var ganske lik BF:BC, men klassene var forskjellige, og det var mye bedre myligheter for å oppgradere til forskjellige typer sikte og andre ting på våpnene.

 

BTW, har du planer om å skaffe deg det til PC eller PS3? Selv har jeg grådig lyst å få testa det på PC før jeg bestemmer meg helt ;)

 

Har spilt Betaen på PS3, men var ikke veldig stor forskjell fra BC til BC2. Kjøringa og kontrollene var mye bedre i BC. Savner også at det er så få klasser.

Hvis det kjøpes blir det nok på PC

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Hvis ikke det fungerer kan du jo adde non steam game. Da legges spillet til som en snarvei i steam og du har muligheten til å shift + tabe (hvis du ikke bruker noe annet) til å snakke med folk mens du spiller ;)

 

For meg funka det ikke å shift + tabe på COD4. Er det noe spesielt man må aktivere e.l.?

 

Til dere som har spilt den siste betaen: Hvor bra er BC2 i forhold til BC1 og BF2? Selv om MW2 er et annet spill, hva er egentlgi morsomst? Er det bare en game mode i den siste betaen til pc også?

 

Jeg må si BF:BC2 betaen til PS3 var ganske lik BF:BC, men klassene var forskjellige, og det var mye bedre myligheter for å oppgradere til forskjellige typer sikte og andre ting på våpnene.

 

BTW, har du planer om å skaffe deg det til PC eller PS3? Selv har jeg grådig lyst å få testa det på PC før jeg bestemmer meg helt ;)

 

Har spilt Betaen på PS3, men var ikke veldig stor forskjell fra BC til BC2. Kjøringa og kontrollene var mye bedre i BC. Savner også at det er så få klasser.

Hvis det kjøpes blir det nok på PC

 

Jeg er enig i at kontrollen var bedre på BC. Selv endret jeg kontrollen i Betaen slik at den lignet mest mulig på den som er i BC ;)

 

Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha det på PC eller PS#, men en ting er sikker, jeg skal ha det! PS3 frister fordi jeg er litt usikker på hvordan det blir å spille BF på PC. BF2-demoen synes jeg hadde elendig kontroll på PC, men det kan være det var fordi jeg ikke var vant til den typen spill på PC da jeg prøvde den ;)

 

Lurer på hva jeg ender opp med :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...