Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Möllers Tran skrev:
DEt er sensitiviten i spillet.

Før var den AAAAALTFOR høy, så du har sikkert satt den til 0 slik jeg gjorde. Men dette er fikset nå og 0 vil tilsi så og si ingenting.

Nei, har ikke gjort det, den står på 50, har hatt det problemet fra første gang jeg prøvde det

Lenke til kommentar
  ΣΙΝΔΡ skrev:
Til dere som har spilt den siste betaen: Hvor bra er BC2 i forhold til BC1 og BF2? Selv om MW2 er et annet spill, hva er egentlgi morsomst? Er det bare en game mode i den siste betaen til pc også?

Jeg må si BF:BC2 betaen til PS3 var ganske lik BF:BC, men klassene var forskjellige, og det var mye bedre myligheter for å oppgradere til forskjellige typer sikte og andre ting på våpnene.

BTW, har du planer om å skaffe deg det til PC eller PS3? Selv har jeg grådig lyst å få testa det på PC før jeg bestemmer meg helt ;)

Lenke til kommentar

Hardcore server med 16 spiller-cap er det feteste jeg har prøvd! Sykt morsomt. Hadde akkurat en runde der jeg endte opp med 38-12. Pga. mindre spillere slipper man det konstante kaoset, og alt blir litt roligere og sneaky-ish.

Lenke til kommentar
  4MB skrev:
Hardcore server med 16 spiller-cap er det feteste jeg har prøvd! Sykt morsomt. Hadde akkurat en runde der jeg endte opp med 38-12. Pga. mindre spillere slipper man det konstante kaoset, og alt blir litt roligere og sneaky-ish.

på PC eller konsoll? Om det er PC, hva er navnet på serveren? :)

Lenke til kommentar
  2B skrev:
Får man spillet på Steam om man kjøper den fysiske versjonen av spillet (med CD/DVD)?

Nei, men det er jo en mulighet for at du kan legge til spillet i Steam via "Add Product by serial key" eller noe sånt i steam. Kan ikke garantere at dette vil virke med BF: Bad Company 2.

Lenke til kommentar
  2B skrev:
  ΣΙΝΔΡ skrev:
Til dere som har spilt den siste betaen: Hvor bra er BC2 i forhold til BC1 og BF2? Selv om MW2 er et annet spill, hva er egentlgi morsomst? Er det bare en game mode i den siste betaen til pc også?

Jeg må si BF:BC2 betaen til PS3 var ganske lik BF:BC, men klassene var forskjellige, og det var mye bedre myligheter for å oppgradere til forskjellige typer sikte og andre ting på våpnene.

BTW, har du planer om å skaffe deg det til PC eller PS3? Selv har jeg grådig lyst å få testa det på PC før jeg bestemmer meg helt ;)

Har spilt Betaen på PS3, men var ikke veldig stor forskjell fra BC til BC2. Kjøringa og kontrollene var mye bedre i BC. Savner også at det er så få klasser.

Hvis det kjøpes blir det nok på PC

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
  ZepukkU skrev:
Hvis ikke det fungerer kan du jo adde non steam game. Da legges spillet til som en snarvei i steam og du har muligheten til å shift + tabe (hvis du ikke bruker noe annet) til å snakke med folk mens du spiller ;)

For meg funka det ikke å shift + tabe på COD4. Er det noe spesielt man må aktivere e.l.?

ΣΙΝΔΡ skrev:
  2B skrev:
  ΣΙΝΔΡ skrev:

Har spilt Betaen på PS3, men var ikke veldig stor forskjell fra BC til BC2. Kjøringa og kontrollene var mye bedre i BC. Savner også at det er så få klasser.

Hvis det kjøpes blir det nok på PC

Jeg er enig i at kontrollen var bedre på BC. Selv endret jeg kontrollen i Betaen slik at den lignet mest mulig på den som er i BC ;)

Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha det på PC eller PS#, men en ting er sikker, jeg skal ha det! PS3 frister fordi jeg er litt usikker på hvordan det blir å spille BF på PC. BF2-demoen synes jeg hadde elendig kontroll på PC, men det kan være det var fordi jeg ikke var vant til den typen spill på PC da jeg prøvde den ;)

Lurer på hva jeg ender opp med :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...