Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje eg heller faktisk, takk for tipset!

Ikkje akkurat ein dag og sitte på forumet, men siden ting roa seg kraftig ned no skal eg ta meg litt tid.

Må si eg har opnet øyne mine for SVU på recon! Den er konge på hardcore! Silent, 1 skudd hove eller 2 skudd kroppen. Du har mangen skudd og den fungere konge på middle and long range, sliter litt med close pga. 2 skudd. Andre klassene drep deg enkelt vist dei ser deg først.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Irriterer meg at den bugen på M1- geværet fremdeles ikke er fiksa. Sperrer for at jeg ikke får de to awardsene "Get all weapon bronze stars" og "Get all bronze stars".

Hadde de vært fiksa hadde jeg hatt bare 4 awards igjen.....pfffff.

Det er helt ulogisk at M1 rifla telles med idet hele tatt for de to awardsene. M1 er en veteran unlock og dermed ikke tilgjengelig for alle, man lager ikke to awards som 50% av spillerne ikke kan få. Jeg har fått "Get all weapon bronze stars" og jeg har max 7 kills på M1.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at den bugen på M1- geværet fremdeles ikke er fiksa. Sperrer for at jeg ikke får de to awardsene "Get all weapon bronze stars" og "Get all bronze stars".

Hadde de vært fiksa hadde jeg hatt bare 4 awards igjen.....pfffff.

Det er helt ulogisk at M1 rifla telles med idet hele tatt for de to awardsene. M1 er en veteran unlock og dermed ikke tilgjengelig for alle, man lager ikke to awards som 50% av spillerne ikke kan få. Jeg har fått "Get all weapon bronze stars" og jeg har max 7 kills på M1.

Stemmer det også at de killsa du gjør med den ikke kommer frem under "Weapons and gadgets" - selv om du har skutt ca. 20, som jeg har gjort? Står fremdeles null kills og null shots fired.

Lenke til kommentar

Ikkje akkurat ein dag og sitte på forumet, men siden ting roa seg kraftig ned no skal eg ta meg litt tid.

Må si eg har opnet øyne mine for SVU på recon! Den er konge på hardcore! Silent, 1 skudd hove eller 2 skudd kroppen. Du har mangen skudd og den fungere konge på middle and long range, sliter litt med close pga. 2 skudd. Andre klassene drep deg enkelt vist dei ser deg først.

Prøv VSS om du går close range. ;) funker fett.

VSS og SVU funker best på normal mode, der du tåler litt mer, så selvom du tar et par kuler, kan du plante ett skudd i hoden til fienden

Lenke til kommentar

Prøv VSS om du går close range. ;) funker fett.

VSS og SVU funker best på normal mode, der du tåler litt mer, så selvom du tar et par kuler, kan du plante ett skudd i hoden til fienden

ah, skeptisk på normal... Må sikkert bruke heilemagasinet.

VSS hater eg, veit ikkje kvifor men følest ut som og kaste pistolen etter dei er bedre, trulig fordi eg er vant med 12x zoom sjølv i close combat. (Då meiner eg close)

Men skal gi VSS ein sjanse etter eksamen og etter eg finnish m95 og SVU på platinum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...