MrLee Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 haha genialt, ikke tenkt på før! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Ikkje eg heller faktisk, takk for tipset! Ikkje akkurat ein dag og sitte på forumet, men siden ting roa seg kraftig ned no skal eg ta meg litt tid. Må si eg har opnet øyne mine for SVU på recon! Den er konge på hardcore! Silent, 1 skudd hove eller 2 skudd kroppen. Du har mangen skudd og den fungere konge på middle and long range, sliter litt med close pga. 2 skudd. Andre klassene drep deg enkelt vist dei ser deg først. Endret 17. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tell me when your playing. Det er så kjedelig og spille alene Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Du sneik deg inn for 2 min siden Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Spillte litt tidligere idag på HC. Men var selvfølgelig 2 drittunger som TK'et de på laget heletiden. Disse 2 her. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Irriterer meg at den bugen på M1- geværet fremdeles ikke er fiksa. Sperrer for at jeg ikke får de to awardsene "Get all weapon bronze stars" og "Get all bronze stars". Hadde de vært fiksa hadde jeg hatt bare 4 awards igjen.....pfffff. Det er helt ulogisk at M1 rifla telles med idet hele tatt for de to awardsene. M1 er en veteran unlock og dermed ikke tilgjengelig for alle, man lager ikke to awards som 50% av spillerne ikke kan få. Jeg har fått "Get all weapon bronze stars" og jeg har max 7 kills på M1. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hmmmm...det var da rart. Jeg har da bronze på samtlige, og faktisk mer enn det. Har jo sølv, gull og platina på de fleste - men enda har jeg ikke fått de der bronzegreiene. Hva er feil da mon tro? Endret 17. mai 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har prøvd å få tak i M1-rifla, men får ikke koblet BC2 brukeren min til andre spill Har alle BF2 spillene og BFH i tillegg, men klarer ikke å få tak i M1. Noen tips? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvorfor kan du ta ut M1 Abrams med 1 C4 med exp. upgrade, men ikke T90? bug? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Irriterer meg at den bugen på M1- geværet fremdeles ikke er fiksa. Sperrer for at jeg ikke får de to awardsene "Get all weapon bronze stars" og "Get all bronze stars". Hadde de vært fiksa hadde jeg hatt bare 4 awards igjen.....pfffff. Det er helt ulogisk at M1 rifla telles med idet hele tatt for de to awardsene. M1 er en veteran unlock og dermed ikke tilgjengelig for alle, man lager ikke to awards som 50% av spillerne ikke kan få. Jeg har fått "Get all weapon bronze stars" og jeg har max 7 kills på M1. Stemmer det også at de killsa du gjør med den ikke kommer frem under "Weapons and gadgets" - selv om du har skutt ca. 20, som jeg har gjort? Står fremdeles null kills og null shots fired. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har prøvd å få tak i M1-rifla, men får ikke koblet BC2 brukeren min til andre spill Har alle BF2 spillene og BFH i tillegg, men klarer ikke å få tak i M1. Noen tips? EA support? Funka for meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikkje eg heller faktisk, takk for tipset! Ikkje akkurat ein dag og sitte på forumet, men siden ting roa seg kraftig ned no skal eg ta meg litt tid. Må si eg har opnet øyne mine for SVU på recon! Den er konge på hardcore! Silent, 1 skudd hove eller 2 skudd kroppen. Du har mangen skudd og den fungere konge på middle and long range, sliter litt med close pga. 2 skudd. Andre klassene drep deg enkelt vist dei ser deg først. Prøv VSS om du går close range. funker fett. VSS og SVU funker best på normal mode, der du tåler litt mer, så selvom du tar et par kuler, kan du plante ett skudd i hoden til fienden Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hørte snakk om ny oppdatering, skulle ikke den komme i uken som var? Eller var det denne uken? Gleder meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikkje eg heller faktisk, takk for tipset! Ikkje akkurat ein dag og sitte på forumet, men siden ting roa seg kraftig ned no skal eg ta meg litt tid. Må si eg har opnet øyne mine for SVU på recon! Den er konge på hardcore! Silent, 1 skudd hove eller 2 skudd kroppen. Du har mangen skudd og den fungere konge på middle and long range, sliter litt med close pga. 2 skudd. Andre klassene drep deg enkelt vist dei ser deg først. Prøv VSS om du går close range. funker fett. VSS og SVU funker best på normal mode, der du tåler litt mer, så selvom du tar et par kuler, kan du plante ett skudd i hoden til fienden ah, skeptisk på normal... Må sikkert bruke heilemagasinet. VSS hater eg, veit ikkje kvifor men følest ut som og kaste pistolen etter dei er bedre, trulig fordi eg er vant med 12x zoom sjølv i close combat. (Då meiner eg close) Men skal gi VSS ein sjanse etter eksamen og etter eg finnish m95 og SVU på platinum. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 VSS fungerer best på HC med reddot. blir nesten som en Engi SMG Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeps, men synd at ammo holder lengre med Engi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå