MrLee Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Hørt om lollol før jeg også =/ Han quitta etter at jeg spawnet på ham og drepte ham og revivet ham igjen 4-5 ganger og de andre fikk litt avstand etter map bytte eller han ble kicka, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Skulle det komme en ny patch snart eller er jeg bare treig? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Neeeheeeheeeeeeiiiiii.... ! Beste runden som engi noengang, med ørten tanks tatt osv osv, nesten 3000 poeng (ikke telt med rewards, altså), 30-60 sek igjen å spille - crash to desktop. Får jeg poengene, eller er de tapt for alltid? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Du får poengene no worries. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, for når man først har vært død vet man også hvor sniken satt. Hvis du ble drept av en snik, da. Og da er det sinnsykt gøy å bare sprette opp igjen og ta skikkelige blodhevn ^^ Nettop, derfor elsker jeg og bli revivet av medic. Har du litt peiling vet du hva du skall gjøre når du blir revivet eller er tom for amo. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Hvem spiller på servere med killcam? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hvem spiller på servere med killcam? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Du får poengene no worries. CTD mister du faktisk poengene. Har testet, men det var 2 patcher siden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Skjønner ikke hvor alle folka forsvant i stad Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Skjønner ikke hvor alle folka forsvant i stad Jeg fikk i alle fall en større lyst på mat enn spilling siden det er noe rundt 24t+ siden sist jeg spiste kansje det blir en time spilling ekstra snart Kansje kjøpe headsett med mic også (eller hva Tj-nome? ) Endret 16. mai 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, kanskje ny min Lyden hakka og var metallisk Meen skjønner prion din Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Omg i lol'd! tok en bil på atacam dessert cq og kjørte inn bak basen til fienden og pløyde gjennom gjerde og fikk trippel roadkill Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Skulle det komme en ny patch snart eller er jeg bare treig? Nei, det er ikke du som er treig. Det er EA som er treig. Det var egentlig snakk om at patchen skulle komme nå onsdag, men den har altså latt vente på seg av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Kom over dette da jeg så på ea forumet: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/534241.page You do not need to download anything, the patch is server-side, not client-side. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Den patchen der står at er til PS3 og 360. PC patchen er ikke lansert enda, eller serverne har ikke blitt oppdatert fordi en av fixene var at man skulle få poeng selv etter man var død, noe man fortsatt ikke gjør. Eller, man ser at man får poeng, men det synes ikke på scoreboardet. 1 Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Den patchen der står at er til PS3 og 360. PC patchen er ikke lansert enda, eller serverne har ikke blitt oppdatert fordi en av fixene var at man skulle få poeng selv etter man var død, noe man fortsatt ikke gjør. Eller, man ser at man får poeng, men det synes ikke på scoreboardet. Hm.. Jeg får poeng selv om jeg har blitt knerta. Har vært slik i flere uker. Mulig noen servere er blitt oppdatert mens andre kjører på gammel patch. Q Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Du får opp onscreen poengene ja, men de blir ikke med på scoreboard. Om du får dem eller ei på overall fremgang, vet jeg ikke. Irriterende det når du går glipp av 500+ poeng på AT miner.. Endret 16. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Du får opp onscreen poengene ja, men de blir ikke med på scoreboard. Om du får dem eller ei på overall fremgang, vet jeg ikke. Irriterende det når du går glipp av 500+ poeng på AT miner.. Ok, ja det har ikke jeg kontrollert. Tok det for gitt jeg. Men morsomt å spille uansett da, poeng eller ikke. Men er en betydelig motivasjonsfaktor da. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hvem spiller på servere med killcam? Tja, det er svært skjeldent jeg camper på samme plass. Så da gjør det egentlig ingenting om de jeg dreper ser hvor jeg sitter. Er sikkert på andre siden av mappet når de spawner igjen Litt små irriterende. Etter rundt 30-40min +- spilling, så fryser PCen seg slik at jeg må reboote manuelt. Kunne tro det var skjermkortet som gikk varmt, men det er på 65~ grader Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Litt små irriterende. Etter rundt 30-40min +- spilling, så fryser PCen seg slik at jeg må reboote manuelt. Vi kan godt bytte PC. Har ikke opplevd slike problemer med min enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå