Jonas. Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Du slår ikke TJ på kpd da 42-0 elns Såpass, ja Challenge accepted Endret 14. mai 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Du slår ikke TJ på kpd da 42-0 elns Såpass, ja Challenge accepted Challenge ja Skal vi sjå om noen slår den. Skal vertfall slå min eigen (uten pic) som er på 72-0. Største eg har med pic er 45-0. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Tror jeg kan slå KPD'en med 45-0 når som helst siden 45-0 gir 0 i kpd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 ja. Slike stats burde crashe serveren Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Medics som reviver kan brenne i helvete. Egentlig bare irriterende hvis man er tom for ammo. Men da er det i så fall assault som ikke gir ut ammo som kan brenne i helvete. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Beste scoren min er rundt 26000, fekk tonnevis av awards. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Medics som reviver kan brenne i helvete. Egentlig bare irriterende hvis man er tom for ammo. Men da er det i så fall assault som ikke gir ut ammo som kan brenne i helvete. De som reviver ukritisk kan brenne i Hel. Det er lite vits å bli revivet for å bli meiet ned igjen 2 millisekunder etterpå. Og noen ganger har du jo bare så veldig lyst til å bytte kit Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 De som reviver ukritisk kan brenne i Hel. Det er lite vits å bli revivet for å bli meiet ned igjen 2 millisekunder etterpå. Og noen ganger har du jo bare så veldig lyst til å bytte kit Altså, om du har lyst til å bytte kit det kan jo jeg umulig vite. Jeg vil jo bare være grei når jeg henter tilbake folk fra de døde. Jeg for min del setter i hvert fall stor pris på det, med unntak av når jeg er tom for ammo. Og selvsagt reviver man ikke midt i skuddlinjen. Man knerter alle rundt først. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Sant nok, det man ha voice coms for da. Men irriterende er det uansett, spesiellt som defender på rush servere når ticks ikke betyr noe uansett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Joda, jeg skjønner at det kan være irriterende. Har blitt irritert selv noen ganger faktisk, men jeg regner bare med at det ment godt (og litt motivert av poengene), så da får man bare leve med det. Høhø :b Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 50% av team m8sa mine nå har stjelt killsa mine -.- Jeg skyter og har dem på sikkert 10% så kommer det en anen fyr og klarer å få siste skudd... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Beste scoren min er rundt 26000, fekk tonnevis av awards. Beste min er 29 000 der eg fekk, 2 Insignia og 1 Gold star + masse anna. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Medics som reviver kan brenne i helvete. Egentlig bare irriterende hvis man er tom for ammo. Men da er det i så fall assault som ikke gir ut ammo som kan brenne i helvete. De som reviver ukritisk kan brenne i Hel. Det er lite vits å bli revivet for å bli meiet ned igjen 2 millisekunder etterpå. Og noen ganger har du jo bare så veldig lyst til å bytte kit Takk Jeg vekker alle til live uansett hvor og når , deretter får jeg se om jeg klarer å kille noen. Mitt kall i Bc2 er å få folk til å leve, ikkje å kille andre Endret 15. mai 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Det som er greit og spille med Nizzen! Han gjer heile laget sitt om til Zombies med hjelp av defibrillatoren. You got nowhere to hide! Nizzen rise up from hell to take down the M-COM's with the mighty Zombie Army! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Bare synd zombiene er tomme for ammo, blir skutt ned på sekundet og får ikke skiftet gear. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) At de er tomme for ammo er, som TheMartine nevner, Assault gutta's feil. De andre er jeg enig i. Endret 15. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Treng ikkje ammo! Du kjem langt med kniven! Tilbake med litt alvor. Skal alle som dø skifte gear eller 100% tomme for ammo? Vanligvis bytter ein person 1-3 gange kit inne på servern. Ofte bytte han til kit han også har brukt tidlegere. Uansett kva kit personen velge har den viss effekt sjølv på close eller long range. Siden han brukte det kit er trulig kit som fungere bra til formålet. Spiller du Hardcore har personen du revive truligvis ammo. Sikkert under 1% av dei som blir revive er tomme for ammo. (Primary and secondary) Der Hardcore er av er truligvis den høgre men forsatt svært låg. Revive man folk spare personen laget for ticket og angrep holder oppe sin effektivitet. Endret 15. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Alle folk som er i live hjelper til. Uansett om de blir skutt på flekken er motstanderen opptatt med og skyte den personen og en anen på laget kan oppdage han. Skal godt gjøres og gå OOA på HC Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Med repairtool trenger man ikke ammo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå