Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medics som reviver kan brenne i helvete.

Egentlig bare irriterende hvis man er tom for ammo. Men da er det i så fall assault som ikke gir ut ammo som kan brenne i helvete.

De som reviver ukritisk kan brenne i Hel. Det er lite vits å bli revivet for å bli meiet ned igjen 2 millisekunder etterpå.

Og noen ganger har du jo bare så veldig lyst til å bytte kit ;)

Lenke til kommentar

De som reviver ukritisk kan brenne i Hel. Det er lite vits å bli revivet for å bli meiet ned igjen 2 millisekunder etterpå.

Altså, om du har lyst til å bytte kit det kan jo jeg umulig vite. Jeg vil jo bare være grei når jeg henter tilbake folk fra de døde. Jeg for min del setter i hvert fall stor pris på det, med unntak av når jeg er tom for ammo.

Og selvsagt reviver man ikke midt i skuddlinjen. Man knerter alle rundt først. :cool:

Lenke til kommentar

Medics som reviver kan brenne i helvete.

Egentlig bare irriterende hvis man er tom for ammo. Men da er det i så fall assault som ikke gir ut ammo som kan brenne i helvete.

Takk :D

Jeg vekker alle til live uansett hvor og når :mrgreen:, deretter får jeg se om jeg klarer å kille noen. Mitt kall i Bc2 er å få folk til å leve, ikkje å kille andre :)

:p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Treng ikkje ammo! Du kjem langt med kniven!

Tilbake med litt alvor. Skal alle som dø skifte gear eller 100% tomme for ammo? Vanligvis bytter ein person 1-3 gange kit inne på servern. Ofte bytte han til kit han også har brukt tidlegere. Uansett kva kit personen velge har den viss effekt sjølv på close eller long range. Siden han brukte det kit er trulig kit som fungere bra til formålet.

Spiller du Hardcore har personen du revive truligvis ammo. Sikkert under 1% av dei som blir revive er tomme for ammo. (Primary and secondary) Der Hardcore er av er truligvis den høgre men forsatt svært låg.

Revive man folk spare personen laget for ticket og angrep holder oppe sin effektivitet.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...