TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Trenger ikke drikke seg til det Alltid koselig og snakke piss og tacts mens man gamer... Mm. Pluss at det tar hundre år å skrive noe til hverandre der. Må stoppe helt opp og blir skutt i trynet før man er ferdig med første setning. Håpløøøøst. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Veeery good point. Ofte daua når jeg skriver til kidz Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Du er nu ganske søt du. Nei, jeg er barsk. Er level 13 nå, lzm. Skyter deg i huet med hagla på hundre meters hold, lzm. Kaster granat i buksa di så du eksploderer fra underlivet. Ikke mye søtt. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 ts3 server om noen tør ts3.instantvchat.com 10012 passord: genetic Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Veeery good point. Ofte daua når jeg skriver til kidz Ja, så det er like greit å ikke skrive noe. Bare kommunisere ved å hoppe og skyte dit man vil at den andre skal se eller gå. Også bruke de squad-kommandoene, da. Det er noe av det morsomste med hele spillet, synes jeg. Spesielt når man er russer. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Finn ingen server edit: skriv feil :S Endret 12. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 ts3 server om noen tør ts3.instantvchat.com 10012 passord: genetic må finne mic'en... *leter* Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Må laste ned her. Bruke aldrig Teamspeak. Helst Ventrilio Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Eg fan han... Lenke til kommentar
Argument Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som er med på litt gaming? Skal laste ned TS3, så kommer jeg på den der serveren Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Ekstremt morsom glitch på atacama desert! Du får en usynlig bil som kan kjøre igjennom alt. Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg er så sur nå at fytti faen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 BF: Bad Company 2 @ Zero Punctuation. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ekstremt morsom glitch på atacama desert! Du får en usynlig bil som kan kjøre igjennom alt. Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet. Veit om den. Rappoterte den om den i April. Synd at flere veit om den no. Edit: Det finnest ein lignande bug på eit anna kjøretøy på samme brettet. Den bugen som må bli fikset er c4 glitchen. Endret 13. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ekstremt morsom glitch på atacama desert! Du får en usynlig bil som kan kjøre igjennom alt. Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet. Veit om den. Rappoterte den om den i April. Synd at flere veit om den no. Edit: Det finnest ein lignande bug på eit anna kjøretøy på samme brettet. Den bugen som må bli fikset er c4 glitchen. Tell me more ? Endret 13. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 den må prøves.. går ingame! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ekstremt morsom glitch på atacama desert! Du får en usynlig bil som kan kjøre igjennom alt. Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet. Veit om den. Rappoterte den om den i April. Synd at flere veit om den no. Edit: Det finnest ein lignande bug på eit anna kjøretøy på samme brettet. Den bugen som må bli fikset er c4 glitchen. Tell me more ? Edit: Teksten kom der oppe. No er den fikset Du bruke jeep-en. Så kan du kjøre inni noen vegge og containerer. Veldig kjent glitch. Den med C4 gjør du får unlimit c4 ammo. Den er ganske gammel no så er ikkje sikker om den er fikset. Men sier verfall ikkje korleis du får den til Endret 13. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hadde ein utrolig bra runde med medic... Vart litt sån EH? Endret 13. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Kommer på TS om et minutt.. Ingen her :] Jeg er lett med på litt gaming idag, om det er non-hardcore.. Har spilt HC for mye, Funker best som trening for å bli god i spillet bare, så etter det er det mye morsommere å spille normal mode 8D Endret 13. mai 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) skal sjå ferdig Supernatural så kjem eg Möllers! Endret 13. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå