Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Jeg spammer brettet med miner

2. Jeg rusher mye

3. Lite recon

4. Bruker mye tanks (hvis mulig)

5. UAV

:)

Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da.

Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. :p

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om mange av oss hadde møtt opp til en spillekveld med f.eks Team Speak eller Ventrilo (om noen har server). TV2/Battle.no har forresten en public TS: http://battle.no/?section=servers&page=browser&ip=77.75.212.171&port=8767 (trenger kanskje login for å se?).

Bare en tanke ;)

TS ip nederst på denne siden: http://battle.no/?section=servers

Endret av Argument
Lenke til kommentar

1. Jeg spammer brettet med miner

2. Jeg rusher mye

3. Lite recon

4. Bruker mye tanks (hvis mulig)

5. UAV

:)

Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da.

Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. :p

Du er nu ganske søt du. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...