hanbjo Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Noen av kveldens runder jeg er greit fornøyd med: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Er klokka blitt så mye =/ Noen som blir med på 24 timer med spilling ?? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hvordan får du egentlig så masse kills, Hansi? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 1. Jeg spammer brettet med miner 2. Jeg rusher mye 3. Lite recon 4. Bruker mye tanks (hvis mulig) 5. UAV Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Han nerder Seff gjør han det! Hadde gjort det samme sjæl om jeg bare ikke hadde jobb og ting å gjøre innimellom =/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 1. Jeg spammer brettet med miner 2. Jeg rusher mye 3. Lite recon 4. Bruker mye tanks (hvis mulig) 5. UAV Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da. Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg har vert uten BF:BC2 og andre spill generelt i 2-3 dager (wow ) hehe. Tengte jeg skulle spelle litt BF igjen i kveld. Viste seg å bli den beste kvelden hottil Greit med en liten pause Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (server? sikkert spurt før) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Spillere dere no eller er friends listen min buget? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Har lyst til og spille, men noe gjør at jeg ikke orker... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hvem er Vinterulv og har glemt sin identification ved å glemme å legge til HW.NO? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Ser at dere spiller en del sammen, men bruker dere VT eller TS? Eller kanskje ingame voip? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Har ikke brukt det så mye, eller ikke i det hele tatt. Jeg er for bruken av det anyways Lenke til kommentar
Argument Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hadde vært kult om mange av oss hadde møtt opp til en spillekveld med f.eks Team Speak eller Ventrilo (om noen har server). TV2/Battle.no har forresten en public TS: http://battle.no/?section=servers&page=browser&ip=77.75.212.171&port=8767 (trenger kanskje login for å se?). Bare en tanke TS ip nederst på denne siden: http://battle.no/?section=servers Endret 12. mai 2010 av Argument Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Å snakke med hverandre IRL? Way too personal for me. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Prater jo over internett Hadde vært koselig! Ooog hvis der er for personlig - ta et par motivasjons-pils først, så blir alt bra Endret 12. mai 2010 av Argument Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Må drikke seg til mot for å kunne snakke med dem man spiller med. Nææh, ikke helt min stil. Men jeg er faktisk på utkikk etter mic, men det er for å snakke med kjærestemannen når vi skal spille sammen. Spille bf med bf. Nice ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Trenger ikke drikke seg til det Alltid koselig og snakke piss og tacts mens man gamer... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 1. Jeg spammer brettet med miner 2. Jeg rusher mye 3. Lite recon 4. Bruker mye tanks (hvis mulig) 5. UAV Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da. Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. Du er nu ganske søt du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå