Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Er alle presale kopier av BC 2 limited ed.? Har bare klart å finne cdon.com som foreløpig selger BC 2 lim. edition. Er det noen flere siden? Fant den heller ikke i prisguiden :/

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange andre som har lurt på det samme før, men bør jeg skaffe BF:BC2 til PC eller PS3? Jeg var veldig fornøyd med BF:BC på PS3 da det kom, men nå når jeg har PC som et alternativ vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

Er det noe forskjell på versjonen til PC og den til PS3?

 

Da BF:BC kom var det mulig å skaffe Gold Edition, er det noe lignende til BF:BC2?

 

(Sorry at jeg ikke har tatt meg tid til å slå av en prat med vår gode venn Google ;))

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe i mot snipere, men å ha 10 av 16 attackers som snipere blir for mye.

Ja, recon har sin rolle men i et 12-manns lag (feks på 360) så holder det med 1-2. Motion sensor kommer bra med både offensivt og defensivt plus sniping på objektivene

 

Det skal faktisk veldig lite effort til for å ha en ganske grei squad- hvis bare folk holder sammen, venter på squad spawns og fyller noen essensielle roller

 

Kanskje derfor jeg kommer til å skaffe det til PC likevel... litt mer community rundt det

Lenke til kommentar
BF:BC serien bygger på en annen ''engine'' som er grunnen til forsjelen fra BF2..

 

har selv forhåndsbestillt BF:BC2 på steam allerede x) Beaten på pc var ikke noe gøy synes jeg:S, banen var får kjedeli

Nå må du også tenke på at du ikke skal spille betaen for å ha det gøy.

 

Du skal hjelpe DICE med og finne bugs\feil som gjør at de får et ferdig produkt på releasen som er i Mars.

 

Selv synes jeg banen er helt ok, men man blir selvsagt lei av den om man spiller den ganske ofte :p

 

 

 

Er det noe forskjell på versjonen til PC og den til PS3?

 

Hoved forskjellen er vel at det er 16vs16 på PC, mens på konsoll er det 12vs12.

 

Selv foretrekker jeg FPS på PC.

Lenke til kommentar
Det er sikkert mange andre som har lurt på det samme før, men bør jeg skaffe BF:BC2 til PC eller PS3? Jeg var veldig fornøyd med BF:BC på PS3 da det kom, men nå når jeg har PC som et alternativ vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

Er det noe forskjell på versjonen til PC og den til PS3?

 

Da BF:BC kom var det mulig å skaffe Gold Edition, er det noe lignende til BF:BC2?

 

(Sorry at jeg ikke har tatt meg tid til å slå av en prat med vår gode venn Google ;))

 

Hvis specsa i profilen din er det du har i maskinen din nå ville jeg nok kjøpt til til PS3 såfremt du ikke har X antall tusen kroner på konto for å oppgradere maskinen din. Med den maskinvaren vil du nok ikke klare å kjøre spillet på noe særlig mer enn low settings på lav oppløsning.

Lenke til kommentar
hmmm, noen som kan hjelpe meg?

Fikk akkurat ny beta key, siden den første jeg fikk ikke virket..

Men når jeg kom inn i spillet kunne jeg ikke snu meg noen vei, så bare rett ned hele tiden..

Kunne gå fra side til side men ikke bak eller fram, noen som vet hva jeg har gjort feil? :)

 

Prøv og gå alle mulig veier etc. Og gå over options :)

Har nettopp prøvd alle mulige måter jeg kan komme på uten hell :(

Lagt inn kontrollene på nytt, reseta, joina utallige mange forskjellige servere, men ingenting ser ut til å hjelpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...