Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Synest det er ganske enkelt. Det finnest 3 forskjelige metoder med UAV, 1. Han som har oversikt. Han bruke Zoom som gjer at han ser folk og kan plukke ut targets som står samlet eller risiko targets som tanks osv. 2. Han som plukker. Han bruke Machin Gun og han er svært og kjem bak der folk ikkje forventer, Han plukker og stikker av igjen. Han bruke også rakkete på risiko targets eller flere targets på ein spot. 3. Clear a path. Han bruke smoke. Det som er oppdraget er og lage ein smokscreen som dekke dine eigne teammates slik dei får plante og hjelper til med Missler på defend bomb på MCOM's. Endret 12. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hmmm... nytt online game mode for PS3 og Xbox: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/battlefield-bad-company-2-brings-onslaught-as-bfbc2-reaches-5-million.aspx Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Kommer vel til pc om ikke så lenge Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Det går Fint. What? Må helt innpå som med kniven, da? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dratt opp defiben i kampens hete når jeg egentlig skulle ha fram noe helt annet. Forresten, funker miner om man kaster dem i vannet? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 må helt innpå med defib ja, har 3 kills der jeg og mna blir litt pissed når man blir drept av den Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 AT Miner fungere i vatne. Har ikkje test på plasser der personen ikkje kan gå i vatne. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Det går Fint. What? Må helt innpå som med kniven, da? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dratt opp defiben i kampens hete når jeg egentlig skulle ha fram noe helt annet. Forresten, funker miner om man kaster dem i vannet? det kan jeg bekrefte at de gjør, på laguna presa så var jeg angriper og vi skulle ta den 3 basen (den som ligger med broen). som angriper kan du da kjøre blant annet vanscooter, ca 2 sek etter at jeg begynte å kjøre ble jeg drept av AT som lå på veien i vannet (der som veien går ned i vannet) egentlig veldig genialt sted å legge AT, fordi de er umulige å se Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Onslaught is bringing co-op gameplay to Battlefield for the first time on console. The new game mode puts you and up to three friends against the enemy on Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay – redesigned with new lighting, time of day, added vehicles and other effects. Each map has a dedicated gameplay focus, requiring different levels of teamwork in order to complete the objectives against an onslaught of enemy AI. Vehicle warfare comes to the forefront in Atacama Desert while Nelson Bay focuses squarely on infantry assault. Players can compete in squads and check individual progress via the dedicated Onslaught leaderboards. Se uthevet. Tviler på at dette kommer til PC, og isåfall, hva er vitsen med å spille online hvis man spiller mot AI? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 det kan jeg bekrefte at de gjør, på laguna presa så var jeg angriper og vi skulle ta den 3 basen (den som ligger med broen). som angriper kan du da kjøre blant annet vanscooter, ca 2 sek etter at jeg begynte å kjøre ble jeg drept av AT som lå på veien i vannet (der som veien går ned i vannet) egentlig veldig genialt sted å legge AT, fordi de er umulige å se Ja, det er sweet. Har fått veldig sanse for miner, for de gjør liksom jobben for meg. Så løper jeg rundt som engineer i begynnelsen og kaster dem ut, og så spiller jeg medic resten av runden. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 aaah. 37/8 i k/d forige runde Var dritfett. Tok ut minst tre helikoptre med UAV, et par med tanks, noen tanks med miner osv osv Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Miner fungerer faktisk best i vannet, fordi folk ikke ser dem like enkelt der som på veien. OK, mange er jo så blinde at de ikke ser miner i det heletatt da, selv om du driver og hiver dem ut rett forran nesa på dem Laguna presa conquest, så legger man miner i de tynne vannkanalene, eller naturlige crossing points for APC.. f.ek.s mellom Charlie og Bravo eller rett utenfor RUS spawn. Atacama desert, Miner i vannet rundt Bravo er en klassiker. Du kan også med fordel legge miner i nedoverbakker fordi tankføreren sjeldent får ok vinkel til å se dem før de sprenger da. Trenger ikke legge dem midt i veien engang, i veikanten fungerer også det. (enten det eller så er det endel som "fyllekjører" på de serverene jeg spiller på...? Endret 12. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Se uthevet. Tviler på at dette kommer til PC, og isåfall, hva er vitsen med å spille online hvis man spiller mot AI? Sånn at man kan spille med kammerater. Samme greia som MW2 hadde på co-op delen sikkert. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Forstår hvorfor de ikke gidder onslaught på PC. Alle spiller vel på internett der samme hva. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Men angående miner; kan jeg daue av å gå på en fiendtlig mine? Og av og til dauer jeg når jeg driver og kaster ut egne også. Spilte forresten akkurat på en server hvor det virkelig flommet over av miner. Så masse at det ikke var gøy å legge ut selv. Har aldri sett maken 0.o Ble forresten beste spiller for første gang i nettopp det gamet. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Nei, minen går ikke av når folk trør på den, men det kan hende at noen har skutt en mine i nærheten slik at den sprengte den minen du la ut (eller håndgranat isteden for skudd). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Nei, minen går ikke av når folk trør på den, men det kan hende at noen har skutt en mine i nærheten slik at den sprengte den minen du la ut (eller håndgranat isteden for skudd). Det må det være. Har dødd på den måten veldig mye i det siste, og da står det bare at jeg har drept meg selv. Men det stemmer ikke. Så dum er jeg jo ikke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som er og skyter på minene en legger ut. For så og se på ditt uttrykk: ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Minene går ikke av når man tråkker på den, har stått på fientlige miner flere ganger uten at det har skjedd noe, men de er VELDIG enkle å trigge dersom du har lagt ut dine egne og ser det kommer en fiende så skal det bare en rakett, skudd eller håndgranat til for å sprenge både minene og fienden. Og samme gjelder jo for fienden når du har lagt ut dine egne og enten noen ser deg, eller du står for nærme så skal det veldig lite til før en fiende får dine egne miner til å gå av og du får suicide. Prøv f.eks å kast en C4 eller mine mens noen skyter på deg, spes med 40mm eller i nærheten av en HG. Ofte jeg har fått suicide før mina/c4 i det hele tatt har forlatt hendene mine Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Så hvis jeg hiver ut en mine midt i en nærkamp vil den mest sannsynlig sprenge og drepe oss begge? Regner med det er lurest hvis man ser at man er overmannet, for da dauer man jo uansett. Ikke noe som er morsommere enn å ta med seg andre i døden. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Forstår hvorfor de ikke gidder onslaught på PC. Alle spiller vel på internett der samme hva. offisielle forklaringa sa at det var noe med at det ville ta opp for mange servere eller no slikt og de holder på å finne en løsning på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå