Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ser den tanksen ut som ein busk? Mhm kanskje den var bedre enn eg trudde. Kanskje eg skal ta nytt bilde med 12x zoom ingame? Edit: Men kanskje eg skal vise frem flere slike spotter mon tru? Er liksom Tj's special spots! Endret 11. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Ok, jeg kødda litt fra starten av Så den egentlig med en gang Uansett, er spoten drit bra mot de som ikke vet om den. Folk rekker ikke og reagere... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 sånn ser du den NÅ? *late som jeg var sein med innlegget, så derfor har jeg ikke "sett" det siste innlegget* Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe men hjelper svært lite mot spot 2. Der det er nesten HEILT umulig og treffe med tanks. Motors har du stort område og kjøre så ikkje akkurat problem. Tracer... Rakketen treff bakken framfor tanksen... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 tviler på den treffer bakken hvis du får lock on og så skyter ca rett opp, da går den i en fin bue og treffer tanksen midt på hue Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Du kan prøve, eg har blitt beskytt der dusinvis av ganger og dei treff bakken. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Fy faen jeg er glad jeg spiller Conquest hvor det er nesten fullstendig tomt for campere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Fy faen jeg er glad jeg spiller Conquest hvor det er nesten fullstendig tomt for campere. Jeg bare dreper campere, så det er ikkje noe problem Synn det ikkje går ann å drepe med "defilbratoren" som medic Eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Har et par 3 kills med den ;9 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Fy faen jeg er glad jeg spiller Conquest hvor det er nesten fullstendig tomt for campere. Jeg bare dreper campere, så det er ikkje noe problem Synn det ikkje går ann å drepe med "defilbratoren" som medic Eller? Funker det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Synn det ikkje går ann å drepe med "defilbratoren" som medic Eller? Det går Fint. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Fant nettop ut at jeg har like mange kills med 40mm smoke som med 40mm shotgun Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Var et par stykker på TV2- server igår som prøvde seg med de to tanks- plassene, og trodde de var smartasses. 2 missiles med UAV så sluttet de å bruke plassen gitt....:-P Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Null stress og skyte ned UAV + Du kan treffe UAV stastionen fra fjellet... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Det er nok litt stress å skyte ned UAV hvis du kan å bruke UAV, men er man noob med UAV så kan den jo nesten spyttes ned. Endret 11. mai 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Enkelt og bruke UAV, ikkje det som er problemet. Men 90% som bruke den treff ikkje ein dritt. + Tanks tåler 2 hits. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Siden folk likte å vite kor tanksen var skal eg vise noen flere plasser! Men siden ingen bruker disse plassene har eg zoomet inn slik dere må finne den sjølv! Om plassene fungere? Ja klarte og drepe over 18 stykk på begge plassane. Eg var heller ikkje oppdaget når eg var der! Finner du plassen? Post eit bilete fra plassen uten zoom så skal eg bekrefte om du har riktig eller ikkje! Brette er Laguna Presa Rush Mode Plass 1. Plass 2. For dei som sliter med sånt gir eg dere ein plass dere kan bruke når folk rusher A. Anbefalt Tuber som våpen. Edit: Glømte hinte. Folk kan gå forbi deg og ingen ser deg Endret 11. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Enkelt og bruke UAV, ikkje det som er problemet. Men 90% som bruke den treff ikkje ein dritt. + Tanks tåler 2 hits. Tar ut tanks på 1 hit hvis jeg treffer oppå bak. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Du meiner bak med motoren? Mhm har ikkje prøvd det. Har tatt tanksen ut med og treffe der men forventet den var skadet. Det skal eg teste Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Trikset med UAV er vel bare å aldri stå stille. Både bevegelse sideveis frem og tilbake i tillegg til opp og ned i elevasjon så er den satan så vanskelig å treffe. Problemet er bare at det er vanskelig å sikte/treffe når den er i konstant bevegelse så det krever litt trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå