Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Har faktisk ganske mangen roadkills med helikopteret. Vist eg spiller på Isla og ser snipers på våres side er da heli rush! Faktisk mykje enklere og drepe med heli (road kill) en tanks, bil osv. EDIT: Endeleg 3 kills med vehicles! og Watervehicles! Vart mye exp! 15k! Endret 10. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jo, takk. Jeg ble roadkill'a med helikopter i går eller idag (husker ikke). Ble ikke lite overrasket over at det gikk an, og at helikopteret faktisk var helt nok til å fly videre etterpå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Denne runda var kos Ein del poeng ja Nice K/D Meg + T-90 MBT = død og helvete over heile bana Eg tok ut alle attacker tanks før dei såg meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Nice den Svelemoen! Tok du trikset med tanks på fjellet siden det gjekk så bra? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Nice den Svelemoen! Tok du trikset med tanks på fjellet siden det gjekk så bra? Exploits... fortell fortell! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Svelemoe: Hadde det vært en oppegående soldat i en Abrams, så hadde din T-90 blitt skutt til Russland. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nice den Svelemoen! Tok du trikset med tanks på fjellet siden det gjekk så bra? Exploits... fortell fortell! Har du ikkje funnet ut du kan kjøre tanksen på Arica Harbour oppå begge fjellene på første defend base? Ganske bra spot siden motstanderene sliter med og sikte inn pga. Høgde fordelen. Edit: Alle tenker når eg står der: Kven faen sette ein tanks oppå eit fjell? OMG! It's Coming Right For Us! BOOM! Mission complete Endret 11. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Vanskelig å svare på spørsmålet, siden jeg ikke vet om du mener forsvar eller angrep ei hvor på kartet. Den første basen er jo nærmest omringet av fjell, så "fjellene" sier lite. Bilde hadde vært digg! Endret 11. mai 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe skal sjå om eg orke og lage til bilete. Det er defend! Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan skriver dere hw.no som clantag? HW.NO, Hw.no osv. Skal teste ut den måten å plassere tanks. Høres genialt ut Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 HW.NO, alt med store bokstaver Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Hehe skal sjå om eg orke og lage til bilete. Det er defend! Står du i wookiereservatet eller lengre bak/fremme? Endret 11. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Du kan stå oppe med Wookie reservatet eller du kan stå på det andre fjellet. Når du begynner kjøre du rett fram med tanksen. Der er det eit fjell. Tanksen er flink til og klatre! Endret 11. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Får du nok negativ elevasjon på røret til å stå skjult, eller må du stå i nedoverbakke? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 skal finne frem den nice scoren jeg fikk, og laste opp, er gøy når man får sånn as Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Tj-nome: Tegna like greit et hypotetisk bilde over Arica. Markerer X det flotte stedet? Endret 11. mai 2010 av tjalla Lenke til kommentar
b00n Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Unable to log in... bleeh Lenke til kommentar
o.d.b Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Unable to log in... bleeh Åååå jada:( Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 er den nye partchen kommet ut enda? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Tj-nome: Tegna like greit et hypotetisk bilde over Arica. Markerer X det flotte stedet? Nesten. Du kjøre bort til X, Så kjøre du mot A (Rett vinkel) Slik du kjem fram oppå fjellet der du kan sjå mot spawn point til defenders. Skal ta bilde i dag når brutteren KJEM SEG VEKK FRA PC-EN! Edit: Patchen kjem denne veken på Onsdag tru eg Endret 11. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå