Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

BC2 har eit forferdelig problem med tards som teamkiller... Omtrent 3/5 av alle deaths i dag er fra teammates.... Woho...............................................................................

 

 

Nei, får svært lyst og la spille råtne i ein søppelcontainer pga av den teamkillingen. Det burde komme slik at når man ser på stats der det står kor mangen teamkills og få opp ein % av total kills er teamkills forhold til kills på enemy!

 

Så hadde folk sluttet med da idiotiske tullet! slik at ikkje han som blir drept som får den idiotiske death på score menst han som drep slipper unna billig!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt vere.

 

TV2 skal sjølvsagt fult av wookies campe på Isla og sende (f-ordet) motors i hove på meg når eg skal plante... Skaut meg i hove med sniper, Medic klare og bruke ein Defibilator på meg, når eg plante på neste bomb spot skal eg sjølvsagt bli drept av 40mm og granater...

 

Opplevde omtrent det samme på 2 andre brett seinere på dagen. Gotland hadde eg samme opplevelsen. Berre at teamkills var meir direkte og ikkje akkurat så veldig friendly. På i3D servern likte dei ikkje når eg brukte UAV, klarte også snipe meg osv.........

 

Det tar aldri slutt... Ja eg kan gjerne campe bak ein (f-ordet) busk sammen med resten av wookies og maniacs... Men eg vill NO VINNA!!!!

 

Hjelp (f-ordet) meg ikkje at folk som er inkompetente, idiotiske små unger skal prøve og spille eit spill der teamwork er viktig! Kunne dei ikkje gitt oss spillere dedicate server slik at admins er faktisk online og det er admins som rense ut den (f-ordet) drite av folk som burde lære seg eit par andre viktige elementer før dei nerme seg eit slik spill der teamwork er viktig!

Lenke til kommentar

Kan du ikke heller skrive faen i stedet for å skrive (f-ordet)

 

Hehe, ja kan skrive ordet men hadde ikkje akkurat lyst i raseriet mitt.

 

Nei, få sjå om det blir bedre i dag. Svært lyst og gå bak busken til Wookien og kill og revive heiletiden. Nei må ha meg ein pause fra BC2 generelt...

 

Kanskje det er på høg tide og vekke opp NES igjen.

Lenke til kommentar

jeg har egentlig ikke hatt noen spesielle prolemer med spillet. bortsett fra at jeg ble kicket av punkbuster de første rundene som lot seg fikse med en oppdatering av PB.

 

Synd at ikke alt fungerer som det bør for alle og en hver :thumbdown:

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Fan til drittspill! Gjorde alt som var anbefalt med tanke på punkbuster osv men jeg blir fortsatt DC nesten hver j**** runde.

Er overhodet ikke mulig å spille spillet over en periode. Man blir jo så fordømt irritert av det.

 

Kan faktisk anbefale og reinstalere spillet, før du starte spillet etter instalasionen oppdatere du PB. Hjalp for ein venn av meg

Lenke til kommentar

Nei, få sjå om det blir bedre i dag. Svært lyst og gå bak busken til Wookien og kill og revive heiletiden. Nei må ha meg ein pause fra BC2 generelt...

Det var jo det jeg endte opp med å gjøre når jeg spilte med dere sist på HC. En eller annen tulling joina squaden min og begynte bevisst å TK meg så jeg bestemte meg enkelt og greit for å rævkjøre og gjennopplive idioten 15 ganger på rad før JEG ble kicka til helvete ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...