Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg grønn over ati og de jævla driverene!!

 

Jeg og.. er så forbanna drittlei!

 

Detter ut, får grønn skjerm får svart skjerm. får melding om at driverene har sluttet og virke men har blitt recovered. Bilde fryser og lyden går i loop eller bare fortsetter.

 

DRITTLEI ATI!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grønn over ati og de jævla driverene!!

 

Jeg og.. er så forbanna drittlei!

 

Detter ut, får grønn skjerm får svart skjerm. får melding om at driverene har sluttet og virke men har blitt recovered. Bilde fryser og lyden går i loop eller bare fortsetter.

 

DRITTLEI ATI!!!!!!!!!

 

Høres ut som du har ett eller annet problem som ikke nødvendigvis er relatert til spillet.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grønn over ati og de jævla driverene!!

Jeg har 2x5870 og spillt BC2 siden betaen. Eneste trøbbelet jeg har hatt med BC2 og ATI er den flashinga av vann som det var i betaen og i begynnelsen av BC2. Ingen problemer for meg heldigvis. Synes ATI har gode drivere jeg :D

 

 

 

 

 

Bruker nå 10.4 beta

 

 

Lenke til kommentar

Så bytt til Nvidia vist det er så fælt. Har ikke hatt en jævla CTD, blue screen, green screen, black screen, whateverscreen eller noe annet med mitt kort...

 

Nettop kjøpt ett 5870 til 3 laken så bytter jeg ikke :p

 

Jeg irriterer meg grønn over ati og de jævla driverene!!

 

Jeg og.. er så forbanna drittlei!

 

Detter ut, får grønn skjerm får svart skjerm. får melding om at driverene har sluttet og virke men har blitt recovered. Bilde fryser og lyden går i loop eller bare fortsetter.

 

DRITTLEI ATI!!!!!!!!!

 

Høres ut som du har ett eller annet problem som ikke nødvendigvis er relatert til spillet.

Er bare i dette spillet det skjer ihvertfall, så jeg er ganske sikker på at det har noe med spillet og gjøre.

 

jeg kjører også 10.4.. Var deiligt med så kort loading tid inn på server da, nå er jeg som regel først :p

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grønn over ati og de jævla driverene!!

Jeg har 2x5870 og spillt BC2 siden betaen. Eneste trøbbelet jeg har hatt med BC2 og ATI er den flashinga av vann som det var i betaen og i begynnelsen av BC2. Ingen problemer for meg heldigvis. Synes ATI har gode drivere jeg :D

 

 

 

 

 

Bruker nå 10.4 beta

 

Enig, har vel og merke opplevd det Boon sier, MEN har ikke fått beskjed om at det er drivern smt jeg vet at det ikke er driverne siden mange sliter rundt omkring med diverse.

Kan være driverne, men syns det er litt lett og si det er det og det.

Regner med at du bruker Win7 Boon?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

 

Enig, har vel og merke opplevd det Boon sier, MEN har ikke fått beskjed om at det er drivern smt jeg vet at det ikke er driverne siden mange sliter rundt omkring med diverse.

Kan være driverne, men syns det er litt lett og si det er det og det.

Regner med at du bruker Win7 Boon?

 

Jeg bruker win 7 x64 ja. Og grunnen at jeg mistenker driveren sterkt er fordi flere ganger så har jeg fått svart skjerm og alt henger, men så kommer lyden tilbake men ikke bildet. Da kan jeg alt+tab'e til win og se at det dukker opp en melding nede ved klokka som sier at skjermkort driveren sluttet og fungere men er blitt "recovered" bla bla... må restarte pc'en for og kunne fortsette spille etter dette...

 

Jeg = Oppgitt

Lenke til kommentar

 

Enig, har vel og merke opplevd det Boon sier, MEN har ikke fått beskjed om at det er drivern smt jeg vet at det ikke er driverne siden mange sliter rundt omkring med diverse.

Kan være driverne, men syns det er litt lett og si det er det og det.

Regner med at du bruker Win7 Boon?

 

Jeg bruker win 7 x64 ja. Og grunnen at jeg mistenker driveren sterkt er fordi flere ganger så har jeg fått svart skjerm og alt henger, men så kommer lyden tilbake men ikke bildet. Da kan jeg alt+tab'e til win og se at det dukker opp en melding nede ved klokka som sier at skjermkort driveren sluttet og fungere men er blitt "recovered" bla bla... må restarte pc'en for og kunne fortsette spille etter dette...

 

Jeg = Oppgitt

 

Hvilken driver bruker du? - hvis eldre enn 10.4a, oppgrader.

Hvilket skjermkort hadde du tidligere, og avinstallerte du driveren 101% da du byttet?

Klokker du GPU? - hvis ja, prøv å klokke ned til standard?

 

Oppdatert Chipsetdrivere også?

Lenke til kommentar

Ey Nizzen, mye gaming i det siste? Virker som om du alltid er et hestehode forran meg i rank ;)

 

 

Hatt noen gode runder som medic i det siste ja :)

 

Medic og "vallaparisio" brettet = win thumbup.gif

 

Fikk sjokk den ene runden med 32 spiller da jeg hadde 8k poeng og nest beste poengsum var 3k :p

 

 

Lenke til kommentar

 

Enig, har vel og merke opplevd det Boon sier, MEN har ikke fått beskjed om at det er drivern smt jeg vet at det ikke er driverne siden mange sliter rundt omkring med diverse.

Kan være driverne, men syns det er litt lett og si det er det og det.

Regner med at du bruker Win7 Boon?

 

Jeg bruker win 7 x64 ja. Og grunnen at jeg mistenker driveren sterkt er fordi flere ganger så har jeg fått svart skjerm og alt henger, men så kommer lyden tilbake men ikke bildet. Da kan jeg alt+tab'e til win og se at det dukker opp en melding nede ved klokka som sier at skjermkort driveren sluttet og fungere men er blitt "recovered" bla bla... må restarte pc'en for og kunne fortsette spille etter dette...

 

Jeg = Oppgitt

 

Hvilken driver bruker du? - hvis eldre enn 10.4a, oppgrader.

Hvilket skjermkort hadde du tidligere, og avinstallerte du driveren 101% da du byttet?

Klokker du GPU? - hvis ja, prøv å klokke ned til standard?

 

Oppdatert Chipsetdrivere også?

 

Jeg bruker 10.4 . Tideligere hadde jeg 4870. Men pc'en er helt ny nå for 2-3 mnd'er siden, alt nytt og win er reinstallert osv. Alle mine andre spill virker 100% normalt, det er bare BFBC2 som sliter.

 

Og jeg klokker ikke, har prøvd og klokke ned tilogmed uten hell. Kan prøve og se om det er komt nyere chipset drivere, men med tanke på at det er bare dette ene spillet som ku**er så ser jeg ikke helt den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...