Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uflaks jeg skulle ha da. Nettopp spawna, løper fremover, kikker opp på et helikopter i lufta, det blir skutt ned og lander rett i trynet mitt...

 

Fy faen, skulle ikke gått inn på det spillet her en gang. Fitte wallhackere som ser meg gjennom alle mulige vegger og fjell og faenskap uansett hvem server jeg joiner. Still og knull en faens jævla sau jævla wallhackere...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Uflaks jeg skulle ha da. Nettopp spawna, løper fremover, kikker opp på et helikopter i lufta, det blir skutt ned og lander rett i trynet mitt...

 

Fy faen, skulle ikke gått inn på det spillet her en gang. Fitte wallhackere som ser meg gjennom alle mulige vegger og fjell og faenskap uansett hvem server jeg joiner. Still og knull en faens jævla sau jævla wallhackere...

Jaja godt at noen har fantasiene i orden :D

 

 

 

 

 

Spiller man "ikke hardcore" blir man sett overalt. Sånn er det. Folk er flinke til å spotte, så er man spotted, så er man fucked  laugh.gif

 

 

Lenke til kommentar

Uflaks jeg skulle ha da. Nettopp spawna, løper fremover, kikker opp på et helikopter i lufta, det blir skutt ned og lander rett i trynet mitt...

 

Fy faen, skulle ikke gått inn på det spillet her en gang. Fitte wallhackere som ser meg gjennom alle mulige vegger og fjell og faenskap uansett hvem server jeg joiner. Still og knull en faens jævla sau jævla wallhackere...

Jaja godt at noen har fantasiene i orden :D

 

 

 

 

 

Spiller man "ikke hardcore" blir man sett overalt. Sånn er det. Folk er flinke til å spotte, så er man spotted, så er man fucked  laugh.gif

 

Men vi vet at en god del jukser i bc2 ;)

Forklaringen derimot skal jeg ikke si noe på :roll:

Lenke til kommentar

Jeg opplever å bli disconnected fra serveren jeg spiller på mellom 1 og 2 runder etter jeg logget meg inn, hver ENESTE gang. Er dette normalt? Hva er det som gjør at jeg blir kicked? Jeg har ikke unormalt høy ping heller tror jeg.

Hvor ofte blir dere disconnencted?

Lenke til kommentar

Jeg opplever å bli disconnected fra serveren jeg spiller på mellom 1 og 2 runder etter jeg logget meg inn, hver ENESTE gang. Er dette normalt? Hva er det som gjør at jeg blir kicked? Jeg har ikke unormalt høy ping heller tror jeg.

Hvor ofte blir dere disconnencted?

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/937865-possible-pb-kick-fix-4.html#post13196909

 

 

 

 

 

Kanskje dette kan hjelpe deg :)

 

 

Lenke til kommentar

Jeg opplever å bli disconnected fra serveren jeg spiller på mellom 1 og 2 runder etter jeg logget meg inn, hver ENESTE gang. Er dette normalt? Hva er det som gjør at jeg blir kicked? Jeg har ikke unormalt høy ping heller tror jeg.

Hvor ofte blir dere disconnencted?

Har faktisk enda ikke opplevd å bli disconnected.

Kan det være at PB'n din trenger en oppdatering kanskje?

 

EDIT: Åja, sjekka ikke linken til Niz her før jeg svarte....:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Herlig! Ser endelig ut at de tar med litt feedback i neste patch:

 

"Server - Profanity filter can be disabled" :whistle:

"Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter" - interessant...

"Gameplay - Advanced Spotting scope works better"

"Client - Toggle/hold crouch is user controllable"

"Client - Toggle/hold zoom is user controllable"

"Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log"

 

Og balance tweaks for våpen:

 

 

Slightly increased the damage of the UZI at long range.

The AKs74u now has more felt recoil when aiming.

The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.

The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.

Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.

Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.

Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.

Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

 

Synd de ikke har fikset NS2000 med MGNM ammo og increased range greia. OP dritt :p

 

Gøy for de med tregt nett at Client patchen er på ca. 500 MB :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg opplever å bli disconnected fra serveren jeg spiller på mellom 1 og 2 runder etter jeg logget meg inn, hver ENESTE gang. Er dette normalt? Hva er det som gjør at jeg blir kicked? Jeg har ikke unormalt høy ping heller tror jeg.

Hvor ofte blir dere disconnencted?

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/937865-possible-pb-kick-fix-4.html#post13196909

 

 

 

 

Kanskje dette kan hjelpe deg :)

Jeg blir også DC'ed noen ganger, men det står bare at jeg mistet forbindelsen med serveren. Står ingenting om PB. Er det PB som er syndebukken likevel kanskje?

 

Edit: Nvm, skal fikse mitt problem også med denne guiden..

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...