Skrujernet Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 HVEM spiller nå? Blir ikke noe gaming ikveld. Er sykt trøtt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) x3... er egentlig trøtt;OP ikke x3 som i legge seg, men x3 som i og spille WoW Endret 7. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 tja kansje på tide og legge seg etter å ha stått og lagd pizza i åtte timer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Argh! 5 flag defends selvsagt, og så går de tom for ticks ARGH! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Argh! 5 flag defends selvsagt, og så går de tom for ticks ARGH! Får du tick's nå? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Yay, platinum i Carl Gustav. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Noen våkene, som kunne tenke seg å spille? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Flux1 her, Er så enig med Hansi Fransi. Men jeg skal komme til 70 for 5. prestige så er jeg noenlunde "ferdig. Men tilbake til topic: Har en kamerat som ikke får installert BC2; han får beskjed om at CD-key er i bruk. Han har prøvd å reinstallere, men det funka ikke. What to do? Hadde nesten samme problemet, bare at jeg fikk innstalert spillet, men ikke logget inn eller lage en bruker, sendte en email til EA... (IKKE EA-Norge).. De fikset det. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Finnes det en lignende fiks som dette til bc2? Drit lei at jeg kan fyre av 5-10 skudd i bryst-nakke region også snur han jeg skyter på og fyrer av 2 skudd og dreper meg. OGSÅ dør han av mine skudd >.< Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som har klart å få "Defend 4 flags" pinen? Spillt Conquest de siste to dagene og er jo umulig å få den. Det jeg gjør er at jeg setter Defend Order på et flagg og dreper fiender så jeg får "Flag Defense +30" etter et kill. Noen ganger bare på ett flagg, noen runder på flere, men likevel selv istad var jeg oppe i minst 7 flag defense og ingen pin... Mangler bare den for å få 15k verdt av insignias Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som har klart å få "Defend 4 flags" pinen? Spillt Conquest de siste to dagene og er jo umulig å få den. Det jeg gjør er at jeg setter Defend Order på et flagg og dreper fiender så jeg får "Flag Defense +30" etter et kill. Noen ganger bare på ett flagg, noen runder på flere, men likevel selv istad var jeg oppe i minst 7 flag defense og ingen pin... Mangler bare den for å få 15k verdt av insignias Samme dritten her, mangler bare en pinn men den ser ut til og være bugget kansje? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Fant en film på youtube om det, han tok imidlertid sikkert 15 flagdefense før han fikk noe pin, *edit* Du må ha squadorder på defende, du må være utenfor flaggsonen selv Vet ikke om det er riktig, fant det på google Endret 8. mai 2010 av Evolutioner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan får jeg på "SPECACT"? Ser det er flere pins på det... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Finnes det en lignende fiks som dette til bc2? Drit lei at jeg kan fyre av 5-10 skudd i bryst-nakke region også snur han jeg skyter på og fyrer av 2 skudd og dreper meg. OGSÅ dør han av mine skudd >.< Einaste fixen for lag er betre ping. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Fant en film på youtube om det, han tok imidlertid sikkert 15 flagdefense før han fikk noe pin, *edit* Du må ha squadorder på defende, du må være utenfor flaggsonen selv Vet ikke om det er riktig, fant det på google Får prøve det senere i kveld, er desperat etter den pinn'en Nå er det dusj og jobb om 30min Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 prøvde 2142 her i stad siden jeg endelig har fått til en måte å kunne starte EADM uten att det totalt klikker. må si jeg hadde egentlig lite peiling på hva som skjedde følte alt skjedde så sykt fort + at jeg ikke helt viste hva jeg skulle gjøre men men, sånn går det jo når enn har spilt bc2 MYE i det siste + at jeg ikke har spilt 2142 siden jan/feb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan får jeg på "SPECACT"? Ser det er flere pins på det... SPECACT er DLC pakken med skins og slikt som bare er tilgjengelig på Xbox 360 foreløpig. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har et lite problem her. Ofte nå i det siste når jeg har prøvd å starte BC2, så har bildet forskjøvet seg IN-GAME. For at jeg skal velge f. eks 'server browser' må jeg ligge til høyre og litt under med muse-pila for å komme innpå der. Dette er veldig irriterende og jeg får ikke joinet et game siden 'join' alternativet er ganske langt til høyere. Har fått til og endre oppløsning IN-GAME, men dette ser ikke ut til å ha noen påvirkning på selve forskyvningen av bildet. Jeg har ikke funnet noen løsning enda på hva som gjør det, men det skjer i 4/5 tilfeller når jeg skal starte spillet. Noen som har vært borti noe av det samme? Mvh Jompio Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Clien R8/Server R12 , kommer tidlig neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå