Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flux1 her,

 

Er så enig med Hansi Fransi. Men jeg skal komme til 70 for 5. prestige så er jeg noenlunde "ferdig.

 

Men tilbake til topic:

Har en kamerat som ikke får installert BC2; han får beskjed om at CD-key er i bruk. Han har prøvd å reinstallere, men det funka ikke. What to do? :dontgetit:

 

Hadde nesten samme problemet, bare at jeg fikk innstalert spillet, men ikke logget inn eller lage en bruker, sendte en email til EA... (IKKE EA-Norge).. De fikset det. :)

Lenke til kommentar

Noen som har klart å få "Defend 4 flags" pinen? Spillt Conquest de siste to dagene og er jo umulig å få den. Det jeg gjør er at jeg setter Defend Order på et flagg og dreper fiender så jeg får "Flag Defense +30" etter et kill. Noen ganger bare på ett flagg, noen runder på flere, men likevel selv istad var jeg oppe i minst 7 flag defense og ingen pin... Mangler bare den for å få 15k verdt av insignias :p

Lenke til kommentar

Noen som har klart å få "Defend 4 flags" pinen? Spillt Conquest de siste to dagene og er jo umulig å få den. Det jeg gjør er at jeg setter Defend Order på et flagg og dreper fiender så jeg får "Flag Defense +30" etter et kill. Noen ganger bare på ett flagg, noen runder på flere, men likevel selv istad var jeg oppe i minst 7 flag defense og ingen pin... Mangler bare den for å få 15k verdt av insignias :p

Samme dritten her, mangler bare en pinn men den ser ut til og være bugget kansje? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Fant en film på youtube om det, han tok imidlertid sikkert 15 flagdefense før han fikk noe pin,

*edit*

Du må ha squadorder på defende, du må være utenfor flaggsonen selv :p

 

Vet ikke om det er riktig, fant det på google

Får prøve det senere i kveld, er desperat etter den pinn'en :tease: Nå er det dusj og jobb om 30min :thumbdown:

Lenke til kommentar

prøvde 2142 her i stad siden jeg endelig har fått til en måte å kunne starte EADM uten att det totalt klikker.

 

må si jeg hadde egentlig lite peiling på hva som skjedde :p følte alt skjedde så sykt fort + at jeg ikke helt viste hva jeg skulle gjøre :p

 

men men, sånn går det jo når enn har spilt bc2 MYE i det siste + at jeg ikke har spilt 2142 siden jan/feb :p

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem her.

 

Ofte nå i det siste når jeg har prøvd å starte BC2, så har bildet forskjøvet seg IN-GAME. For at jeg skal velge f. eks 'server browser' må jeg ligge til høyre og litt under med muse-pila for å komme innpå der. Dette er veldig irriterende og jeg får ikke joinet et game siden 'join' alternativet er ganske langt til høyere. Har fått til og endre oppløsning IN-GAME, men dette ser ikke ut til å ha noen påvirkning på selve forskyvningen av bildet. Jeg har ikke funnet noen løsning enda på hva som gjør det, men det skjer i 4/5 tilfeller når jeg skal starte spillet.

 

Noen som har vært borti noe av det samme?

 

Mvh Jompio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...