Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Watercraft er lett.. isla innocentes, parkere båten bak en av de første holmene så nært at du ikke er lett å snipe, og så bruker du 3rd person view for å sikte seg inn på øya, så hamrer du løs med granatkasteren :)

 

Fikk 4 vehicle kills på Atacama sammen med en kompis på HMMWV. Han var sjåfør og vi hadde god skype coms for koordinere kjøring og skyting.

 

Eller du kan gjør som ham. recon, ATV, 12x scope og sette deg bakpå langt ute i ørkenen og plukke ned folk :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Watercraft er lett.. isla innocentes, parkere båten bak en av de første holmene så nært at du ikke er lett å snipe, og så bruker du 3rd person view for å sikte seg inn på øya, så hamrer du løs med granatkasteren :)

 

Fikk 4 vehicle kills på Atacama sammen med en kompis på HMMWV. Han var sjåfør og vi hadde god skype coms for koordinere kjøring og skyting.

 

Eller du kan gjør som ham. recon, ATV, 12x scope og sette deg bakpå langt ute i ørkenen og plukke ned folk :p

 

Smart, den skal eg prøve (recon ide-en)

 

Men eg har faktisk drept 18 stykk med Watercraft men nei... Får aldri pins!

 

Har drept 10 stykke i eine runden. når eg prøvde igjen tok eg 8. Samme resultate 0 pins

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg digger spill delen av dette spillet, men ellers er jeg utrolig lei det. Det er alltid noe feil. Dårlig hit detection. Blir disconnected uten grunn. Blir kicked fra av punkbuster når jeg kobler til servere. Har prøvd i to timer nå å fikse problemene uten å komme noe lengre. (Det eneste jeg har kommet frem til er at Pnkbstrb.exe forsvinner når jeg prøver å koble til en server.) Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ellers er dette et meget bra spill. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Ble ikke spilling i hele natt likevel, ingen andre her som har fått seg BC2 :cry:

 

Så det blir MW2 er jeg redd, er også Double XP weekend. :ermm:

 

Jeg føler med deg, jeg hadde en likende situasjon for noen uker siden jeg også. Noen få ville KUN spille CoD :thumbdown:

Det ble noe BC2 da, heldigvis.

Lenke til kommentar

Flux1 her,

 

Er så enig med Hansi Fransi. Men jeg skal komme til 70 for 5. prestige så er jeg noenlunde "ferdig.

 

Men tilbake til topic:

Har en kamerat som ikke får installert BC2; han får beskjed om at CD-key er i bruk. Han har prøvd å reinstallere, men det funka ikke. What to do? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...