MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Watercraft er lett.. isla innocentes, parkere båten bak en av de første holmene så nært at du ikke er lett å snipe, og så bruker du 3rd person view for å sikte seg inn på øya, så hamrer du løs med granatkasteren Fikk 4 vehicle kills på Atacama sammen med en kompis på HMMWV. Han var sjåfør og vi hadde god skype coms for koordinere kjøring og skyting. Eller du kan gjør som ham. recon, ATV, 12x scope og sette deg bakpå langt ute i ørkenen og plukke ned folk Endret 7. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Watercraft er lett.. isla innocentes, parkere båten bak en av de første holmene så nært at du ikke er lett å snipe, og så bruker du 3rd person view for å sikte seg inn på øya, så hamrer du løs med granatkasteren Fikk 4 vehicle kills på Atacama sammen med en kompis på HMMWV. Han var sjåfør og vi hadde god skype coms for koordinere kjøring og skyting. Eller du kan gjør som ham. recon, ATV, 12x scope og sette deg bakpå langt ute i ørkenen og plukke ned folk Smart, den skal eg prøve (recon ide-en) Men eg har faktisk drept 18 stykk med Watercraft men nei... Får aldri pins! Har drept 10 stykke i eine runden. når eg prøvde igjen tok eg 8. Samme resultate 0 pins Endret 7. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 bør helst være på en server med killcam off da samme går med jetski'en, men da er du kanskje litt mer utsatt... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da er vi på LAN og det skal spilles BC2 i hele natt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Kan eg joine? Ingen eg kjenner har BC2, ingen har planar om det helder Kjedelege WoW-nissar… Endret 7. mai 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da er vi på LAN og det skal spilles BC2 i hele natt Where do you live?!? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg digger spill delen av dette spillet, men ellers er jeg utrolig lei det. Det er alltid noe feil. Dårlig hit detection. Blir disconnected uten grunn. Blir kicked fra av punkbuster når jeg kobler til servere. Har prøvd i to timer nå å fikse problemene uten å komme noe lengre. (Det eneste jeg har kommet frem til er at Pnkbstrb.exe forsvinner når jeg prøver å koble til en server.) Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ellers er dette et meget bra spill. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 restart pc-en. Ein eller anna grunn fikser det CTD og Punkbuster problemet... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ble ikke spilling i hele natt likevel, ingen andre her som har fått seg BC2 Så det blir MW2 er jeg redd, er også Double XP weekend. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ble ikke spilling i hele natt likevel, ingen andre her som har fått seg BC2 Så det blir MW2 er jeg redd, er også Double XP weekend. Jeg føler med deg, jeg hadde en likende situasjon for noen uker siden jeg også. Noen få ville KUN spille CoD Det ble noe BC2 da, heldigvis. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 MW2 Bc2 Sant så sant Eller det burde vert: MW2 :nei2: BC2 Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Flux1 her, Er så enig med Hansi Fransi. Men jeg skal komme til 70 for 5. prestige så er jeg noenlunde "ferdig. Men tilbake til topic: Har en kamerat som ikke får installert BC2; han får beskjed om at CD-key er i bruk. Han har prøvd å reinstallere, men det funka ikke. What to do? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ikke bruke en cd key som allerede er brukt? =) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Han har jo nettopp kjøpt spillet, fikk samme beskjed jeg når jeg installerte. Men jeg reinstallerte og da fungerte det. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Akkurat spilt noen runder sqad deatmatch hardcore. Litt gøy å løpe rundt med Carl gustav og plaffe ned folk XD Men sant så sant. Det er like feigt som en sniper oppi skauen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå