MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jepp. du må stille inn avstand med scrollehjulet, men når du da sikter deg inn på noe, så treffer du også... Du kan jo selvsagt ta det mer eller mindre på feeling, men når det fungerer såpass bra som det gjør i det spillet, så er det lite vits Endret 7. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ah, skeptisk. Vertfall at An94 kjem tilbake. Tja, den fungerte jo rimelig bra før siste patch, det var egentlig lite grunn til å buffe den da. Så de har bare kjørt en rollback? PKM og T88 er jeg mer skeptisk til.. G3 er jo flott Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 T88 er sykt bra nå. Digger og stå å spraye ned tullinger med CG og tube. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Enig at fix på G3 konge! Men denne er eg svært posetiv til! Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Endeleg ein form for Auto join function! Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 tror jeg skal spille litt nå.. er over en Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Uke siden sist!! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har du ikkje spilt på ein uke Evolution? Sikkert fordi du var opptatt på Facebook med ein jente Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Spørs om ikke G3 blir for bra da, om den skal bli mer stabil og få dmg som den hadde før de nerfet? Ikke at jeg klager, digger G3 jeg. "Feel's like home" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Liker faktisk ikkje G3... I know! Men har ikkje brukt den noe serleg, tar heller fram haglen og skyt dem til blokksberg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hver sin lyst. jeg har valgt den i det siste fordi jeg driver på som recon for å skaffe C4 kills. Da nytter det ikke å sitte og sture i skauen med en SV98 heller. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du må ikke være recon for og få c4. Vist du er assult og velger g36 eller noen av de andre våpnene som går over alle klassene så får du c4 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Vet det, men jeg liker å ha motion sensors også Det er aldri vanskelig å finne en ammoboks liggende uansett Pluss at man er bittelitt mer usynlig når man må sitte i en busk for at en MBT eller APC skal rulle forbi slik at du får plante C4 på den. For ikke å snakke om at jeg har default oppsett på Assault som jeg bruker når det kreves, mens recon er litt sånn på måfå når det gjelder det Endret 7. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vist du velger et våpen uten barrel som assault får du det... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Synest min måte er best eg. Bruke ikkje C4! alt for gammal dags. Tar heller Enginer og legge 6 miner inne med MCOM station... Da er KOS! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Liker faktisk ikkje G3... I know! Men har ikkje brukt den noe serleg, tar heller fram haglen og skyt dem til blokksberg Elsket G3'en på MW, men den funker rett og slett ikke slik jeg ønsker det med på full auto. Foretrekker M14'en da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Joda, AT miner er gøy det, men det gir deg ikke 100 kills with C4 badgen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, men mangler endå C4 og AT mines Badgen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Mangler bare 2 C4 kills, så er det 25 kills til AT badgen så var det de forbanna 3 roadkills jeg må prøve på og 4 flag defends som jeg aldri ser ut til å klare å få... for ikke å snakke om, grøss, squad DM win... og 40(!) M-Com station destroys :/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Lurar på om det er store forandringar det er snakk om Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har dei Mangler C4 og AT Badgen og på Pins er da Drep 4 med Vann fartøy og 4 med ein bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå