Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er greit med killcam, slik at jeg kan sende en rakett mot trynet dems, slik at det blir færre som spiller snipere og det gjør at det blir færre squadmembers som er snipere, noe som gjør at vi tar objektivet fortere og øker action nivået på spillet. Hadde den utrolige gode squaden i et spill i går. Vi blitzkrieget fienden og vant banen lett.

 

Jeg har ikke noe i mot snipere, men å ha 10 av 16 attackers som snipere blir for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Syns det er greit med killcam, slik at jeg kan sende en rakett mot trynet dems, slik at det blir færre som spiller snipere og det gjør at det blir færre squadmembers som er snipere, noe som gjør at vi tar objektivet fortere og øker action nivået på spillet. Hadde den utrolige gode squaden i et spill i går. Vi blitzkrieget fienden og vant banen lett.

 

Jeg har ikke noe i mot snipere, men å ha 10 av 16 attackers som snipere blir for mye.

 

Enig. Det er et snipervennlig map på demoen/betaen da. I forhold til mange i det første bad company. Så det vil neppe være et like stort problem på andre maps. Dessuten sitter jo alle på toppen av fjellet nå, lett å finne.

 

Uansett, det ødelegger jo for andre som prøver å snike seg inn i basen og plante? Jeg prøver å unngå å skyte noen så de finner meg, og det er jo helt feil. Sniker jeg meg nede ved vannet og skyter en, kommer han for å hente meg neste gang han spawner. Latterlig.

Lenke til kommentar
Syns det er greit med killcam, slik at jeg kan sende en rakett mot trynet dems, slik at det blir færre som spiller snipere og det gjør at det blir færre squadmembers som er snipere, noe som gjør at vi tar objektivet fortere og øker action nivået på spillet. Hadde den utrolige gode squaden i et spill i går. Vi blitzkrieget fienden og vant banen lett.

 

Jeg har ikke noe i mot snipere, men å ha 10 av 16 attackers som snipere blir for mye.

 

Heldigvis så kan killcam skrus av på dedicated servers. Og jeg er 100% sikker på at mange kommer til å velge dette.

Lenke til kommentar

Syns ikke killcam er så forferdelig som i MW2. I bf så viser den deg ikke når du ble drept men følger personen etter du ble drept, med andre ord så kan du snu deg en annen retning etter du har skutt noen eller se ned i bakken;).. og den røper ikke alt for mye av hvor du er fordi hvis du sniper fra skauen eller no så viser den deg bare at snipern sto blant noen trær og det kan jo være hvor som helst. I MW2 så kan snipe en kar en gang også får du en noobtube opp i kråkehølet 10 sec senere fordi den viser eksakt hvor du er;)

Lenke til kommentar
Syns ikke killcam er så forferdelig som i MW2. I bf så viser den deg ikke når du ble drept men følger personen etter du ble drept, med andre ord så kan du snu deg en annen retning etter du har skutt noen eller se ned i bakken;).. og den røper ikke alt for mye av hvor du er fordi hvis du sniper fra skauen eller no så viser den deg bare at snipern sto blant noen trær og det kan jo være hvor som helst. I MW2 så kan snipe en kar en gang også får du en noobtube opp i kråkehølet 10 sec senere fordi den viser eksakt hvor du er;)

 

Ikke helt rett dette. Den viser eksakt hvor du er. Se på kartet mens du ser den du ble drept av så ser du han markert på kartet, da er ikke ikke vanskelig å sjekke opp der når du spawner. Men ja, egentlig ganske greit killcam i forhold til MW2.

Lenke til kommentar
Ikke helt rett dette. Den viser eksakt hvor du er. Se på kartet mens du ser den du ble drept av så ser du han markert på kartet, da er ikke ikke vanskelig å sjekke opp der når du spawner. Men ja, egentlig ganske greit killcam i forhold til MW2.

Det viste jeg ikke at man kan se på kartet akkurat hvor han er...Det var jo no dritt da:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...