b00n Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Ser jeg en dauing så løper jeg mot skrotten selv om en tanks er rett forran skrotten Da er du en idiot. Hvorfor? Jeg gjør det samme i alle spill Hater å snike meg rundt og passe meg for ting. Litt som "heltene/hovedpersonene" i krigsfilmer og serier det, de løper og står i. Står oppreist midt i skuddlinja mens skrekkslagne Mening'er ligger og griner i grøfta! DET GJELDER OG VÆRE MANN! hahaha Endret 6. mai 2010 av b00n Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Synest no det er bra at han tar initiativ! Spelte med Nizzen istad, Når vi spilte Valparaiso var det forferdleg. Me og Nizzen einaste på laget av 15 stykk som rushet. Wohay! Der var det ingen kjære mor! Endret 7. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Synest no det er bra at han tar INAKTIV! Spelte med Nizzen istad, Når vi spilte Valparaiso var det forferdleg. Me og Nizzen einaste på laget av 15 stykk som rushet. Wohay! Da vi skulle angripe, så stod folk i basen og snipa. Da vi skulle defende, så rusha folk mot fienden og opp i bakken og dreit i å defende bombeplassen. Når vi defenda så var det greitt å angripe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Merket dette, sjølv om eg gjekk agro når vi defended, men det var og plukke alle som kom på venstre siden. (B) Men det var jo håplaust når alle på andre laget gjekk der ned. Men ein haug av Medic som revive dei eg drepte Den magiske Defibilator slår til igjen! Endret 6. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Synest no det er bra at han tar INAKTIV! Mener du initiativ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hvorfor kan man ikke få siktet til SV98 på alle sniperriflene Enig. SV98 har kanskje dårligere stats enn de andre "favorittene" men jeg har desidert mest headshots og kills med denne (som sniper. VSS i nærkamp med red dot teller ikke ) Mye av det er p.g.a. graderingen på siktet. Når vi snakker om sikter, så skulle jeg ønske tube fungerte som i America's army 3.0 når det gjelder siktemiddel. Mer nøyaktig, men tar lengre tid å sikte inn skikkelig. Endret 7. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Synest no det er bra at han tar INAKTIV! Mener du initiativ? jo faktisk, litt småtrøtt Er ikkje vant med å spille til 24 når eg er oppe igjen kl 7-8 om morgoen. Endret 7. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 har 0.96 i k/d ratio, prøver så hardt å få den på over 1 funnet ut at man får veldig mye kills av å være engineer på f.eks atacama desert banen. mye tanks og helicoptre å trace/sprenge. og gir desidert mest glede å se misilen følge etter helikopteret over halve banen, haha. you can run, but you can't hide! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har bare spillt som engineer på atacama desert den siste uka Håver inn sinnsykt mye poeng der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Får mer poeng der som Engineer med AT miner enn RPG/AT4 som regel da. men ja, det er gøy Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ja kan hende du får det. men ingenting er som å plante en tracer på helikopter som fyker forbi og sende en missil avgårde det er tilfredsstillende as Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ja kan hende du får det. men ingenting er som å plante en tracer på helikopter som fyker forbi og sende en missil avgårde det er tilfredsstillende as Det som er tilfredsstillende er og plukke helikopter med tanks med 120mm-en! Gjor da 3 gange på rad, direkte hit! Da var konge! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Song 2 - Blur "WOOHOO! WOOHOO! WOOHOO! WOOHOO!" og wepons tweeks: The Balance tweaks are as follows: Slightly increased the damage of the UZI at long range. The AKs74u now has more felt recoil when aiming. The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming. The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory. Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range. Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range. Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots. kan ikke si annet enn :love: :love: :love: Endret 7. mai 2010 av Borbra Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ooh ja det må være enda mer konge. ikke fått til det enda jeg men må si å snipe piloten er også ganske konge, ikke like mye konge, men tett innpå. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ah, skeptisk. Vertfall at An94 kjem tilbake. EDIT!!!!!!!! Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter! OMG! WE HAVE SMOKE! Eh... Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Mhm..... Endret 7. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. Endelig kan jeg bruke MG3 for andre ting enn bare den utrolig fete lyden Endret 7. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter! OMG! WE HAVE SMOKE! neeeei så kjedelig. da er det jo umulig å skyte ned helikoptre da jo. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Joda, de får jo ikke smoke så ofte. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Når vi snakker om sikter, så skulle jeg ønske tube fungerte som i America's army 3.0 når det gjelder siktemiddel. Mer nøyaktig, men tar lengre tid å sikte inn skikkelig. Jeg går ut ifra at de faktisk bruker den siktegreia som man vipper opp? Jeg fatter ikke hvorfor de har laget sånn at man vipper den opp når man ikke sikter med den? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå