saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen aha, men da anbefaler jeg å bruke magnum ammo, da skal du ta de aller fleste, hvis personen har blitt skadet fra før av har ikke sjangs. Forresten, spiller du på konsoll eller pc? Øv deg på headshots. Hvis ikke prøvd deg på hardcore, jeg takler ikke å spille der iallefall, er for vant til regular hehe. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg klarar aldri headshot skikkeleg, siktet flyttar seg automatisk til magen/skrittet på ein person om eg må skyte fort utan å tenke meg om :/ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 noen kompetente her som kan ATI? har et problemo Yo folks har et problem med skjermkortet mitt, 5700. Det virket flott helt til jeg installerte 10.5. Etter det ville ingen spill kjøre. Uinstallerte driveren med Driversweep og installerte 10.4a. Den bugga seg igjen, så jeg installerte 10.4. Det hjalp litt, Lead and gold virker, men alle andre programmer kræsjer ved oppstart. Må jeg uinstallere alt, kjøre 10.4 først, så 10.4a? Har også installert VGA driverne på nytt, da virket det å spille bc2 en gang før jeg logget av. Så virket det ikke mer. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen aha, men da anbefaler jeg å bruke magnum ammo, da skal du ta de aller fleste, hvis personen har blitt skadet fra før av har ikke sjangs. Forresten, spiller du på konsoll eller pc? Øv deg på headshots. Hvis ikke prøvd deg på hardcore, jeg takler ikke å spille der iallefall, er for vant til regular hehe. Magnum ammo kan være noe. Skader heller ikke og teste ut hardcore. Aimer som regel etter hode men det er ikke altid jeg har nerver nok hehe Spiller på pc Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Spilte bare SC før jeg startet med HC. Da var det bare HS, men etter HC spilling er jeg kommet ut av det... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg klarar aldri headshot skikkeleg, siktet flyttar seg automatisk til magen/skrittet på ein person om eg må skyte fort utan å tenke meg om :/ så ikke skyt uten å tenke da. som sniper er det viktigere å treffe rett. men med en del øvelse kan du nok klare å skyte HS på instinkt også. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Må si eg sikte på Brystet når eg bruke sniper, Vist eg spille SC må eg tvinge meg til og skyte på Hove. Når eg spille med vanlige våpen skyt eg bryst + hove automatisk. Trulig fordi eg er vant med spill der sniperen drepe med 1 shot bryst. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor kan man ikke få siktet til SV98 på alle sniperriflene Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eg klarar aldri headshot skikkeleg, siktet flyttar seg automatisk til magen/skrittet på ein person om eg må skyte fort utan å tenke meg om :/ Øv deg til det. Sikt på instinkt med høyre museknapp og øv slik at det blir en vane, akkurat som uvanen din. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det berømte 12x siktet til sniper, funker det å zoome inn og ut med det ? eller gjør det ikke noe annet enn det originale siktet ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er 12x sikte heiletiden. Utrolig irriterende. Satt og spilte Just Cause der man zoomer. Kjem eg inn i BC2 igjen... Zoom då! C fungere jo ikkje Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det berømte 12x siktet til sniper, funker det å zoome inn og ut med det ? eller gjør det ikke noe annet enn det originale siktet ? Nei, det går ikke ann å zoome inn og ut. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kills 4 555 Deaths 4 548 Ganske nærme 1 i kill/death ratio Jeg ofrer meg som medic. Dere andre får ta dere av killinga Heals 11370 and growing Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du må ikkje springe inn i ilden Nizzen :=) Men skal si det er greit og ha ein Medic på laget når me er i samme squad Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser jeg en dauing så løper jeg mot skrotten selv om en tanks er rett forran skrotten Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Merke det i blant. Eg tru eg misforsto Medic fullstendig første gang eg brukte Medic klassen. Då var da rambo på høgt Nivå! Daua du, Synd for deg Men det var tiden der M60 drepte alle på SC. Ja drepte omtrent alt som kom. Einaste løsningen var ein Abrehams Tanks med 120 mm + 50-caliber machine gun som drept kvar menneske på 2 mil radius. Har faktisk ikkje brukt Medic så mye endå. Synest den er overpower sjølv med "fix" til DICE. Men det er no min meining. Den fungere vertfall konge på Isla på attack! DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN! Tar og plukke folk som dei var små fluer. Er du skadet, ja då har du "ultimate" medic pack som fikser deg og kompisene på nullkommaniks. Daua vennen din i angrepet synd, Han lever opp igjen som ein Zombie etter eg har brukt den magiske Defibilator! Det er no min meining om Medic klassen. Its Magical! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser jeg en dauing så løper jeg mot skrotten selv om en tanks er rett forran skrotten Da er du en idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har 0.64 i K/D, så ikke klag på 1 ass. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser jeg en dauing så løper jeg mot skrotten selv om en tanks er rett forran skrotten Da er du en idiot. Hvorfor? Jeg gjør det samme i alle spill Hater å snike meg rundt og passe meg for ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå