Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne :)

 

Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 :)

Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen

aha, men da anbefaler jeg å bruke magnum ammo, da skal du ta de aller fleste, hvis personen har blitt skadet fra før av har ikke sjangs.

 

Forresten, spiller du på konsoll eller pc?

Øv deg på headshots.

 

Hvis ikke prøvd deg på hardcore, jeg takler ikke å spille der iallefall, er for vant til regular hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen kompetente her som kan ATI? har et problemo

Yo folks

 

har et problem med skjermkortet mitt, 5700.

 

Det virket flott helt til jeg installerte 10.5. Etter det ville ingen spill kjøre. Uinstallerte driveren med Driversweep og installerte 10.4a. Den bugga seg igjen, så jeg installerte 10.4.

Det hjalp litt, Lead and gold virker, men alle andre programmer kræsjer ved oppstart.

 

Må jeg uinstallere alt, kjøre 10.4 først, så 10.4a?

 

Har også installert VGA driverne på nytt, da virket det å spille bc2 en gang før jeg logget av. Så virket det ikke mer.

Lenke til kommentar

m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne :)

 

Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 :)

Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen

aha, men da anbefaler jeg å bruke magnum ammo, da skal du ta de aller fleste, hvis personen har blitt skadet fra før av har ikke sjangs.

 

Forresten, spiller du på konsoll eller pc?

Øv deg på headshots.

 

Hvis ikke prøvd deg på hardcore, jeg takler ikke å spille der iallefall, er for vant til regular hehe.

Magnum ammo kan være noe. Skader heller ikke og teste ut hardcore. Aimer som regel etter hode men det er ikke altid jeg har nerver nok hehe

 

Spiller på pc ;)

Lenke til kommentar

Eg klarar aldri headshot skikkeleg, siktet flyttar seg automatisk til magen/skrittet på ein person om eg må skyte fort utan å tenke meg om :/

 

så ikke skyt uten å tenke da. som sniper er det viktigere å treffe rett. men med en del øvelse kan du nok klare å skyte HS på instinkt også.

Lenke til kommentar

Eg klarar aldri headshot skikkeleg, siktet flyttar seg automatisk til magen/skrittet på ein person om eg må skyte fort utan å tenke meg om :/

 

Øv deg til det. Sikt på instinkt med høyre museknapp og øv slik at det blir en vane, akkurat som uvanen din.

Lenke til kommentar

Merke det i blant. Eg tru eg misforsto Medic fullstendig første gang eg brukte Medic klassen. Då var da rambo på høgt Nivå! Daua du, Synd for deg :ph34r:

 

Men det var tiden der M60 drepte alle på SC. Ja drepte omtrent alt som kom. Einaste løsningen var ein Abrehams Tanks med 120 mm + 50-caliber machine gun som drept kvar menneske på 2 mil radius.

 

Har faktisk ikkje brukt Medic så mye endå. Synest den er overpower sjølv med "fix" til DICE. Men det er no min meining. Den fungere vertfall konge på Isla på attack! DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN DUN!

 

Tar og plukke folk som dei var små fluer. Er du skadet, ja då har du "ultimate" medic pack som fikser deg og kompisene på nullkommaniks. Daua vennen din i angrepet synd, Han lever opp igjen som ein Zombie etter eg har brukt den magiske Defibilator!

 

Det er no min meining om Medic klassen. Its Magical!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...